Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritän tapailla tyhmää miestä

Vierailija
01.01.2024 |

Hei, tällainen tilanne:

tapasin mukavan oloisen miehen. Oltiin ensin soiteltu ja viestitetty.

käytiin syömässä ja oli ihan mukavaa, ja mies on hyvän näköinen.

seuraavat treffit oli tapaninpäivänä. Käytiin ostoskeskuksessa, käveltiin ulkona ja syötiin Hesessä. Kun olin ranskalaisten puolivälissä syömässä, mies toteaa että hänen tekee mieli tupakkaa. Lähtee sitten ostamaan tupakat ja käy polttamassa. Minä join silloin kahvia. 

huomautin hänelle siitä, että on höperöä, että lähtee keskenkaiken tupakoimaan. Hän ei tiennyt että niin ei voi tehdä. 

ei sovittu sitten toisia treffejä. Myöhemmin puhelimessa kysyi, että tulisiko käymään ja suostuin. 

ihan mukava tutustua ja nähdä kuinka hän asuu, en tiedä muutakuin että äitinsä kanssa ja että on Maajussi.

minulla kuitenkin hajosi auto, enkä pääse menemään. Hän tuli sitten käymään luonani uudenvuoden aattona. Ensin oli vaikea saada hänestä irti, että mihin aikaan hän tulee, odotin siis noin 21. Hän ei voinut itse kertoa minulle ennenkuin soitin. Sanoi olevansa jo matkalla, totesin että ok, olet siis klo 20 suunnilleen täällä. Miestä ei näy ei kuulu. Soitin. Oli RUOKAOSTOKSILLA kaikessa rauhassa. Ok, on siis sittenkin klo 21. Luonani. 

tuli 21.30.

kysyin mikä homma tämä nyt oli, niin sanoi ettei ehtinyt kertoa puhelimessa että tulee myöhemmin. Siis sen jälkeen kun olin hänelle todennut että tulet siis klo 20. 

voit aikuisena miehenä lähettää tekstarin perään, jos joku info menee väärin, totesin. 

Syötiin. Ehdotti puolta tuntia ennen kahtatoista, että mennään kävelylle. Minä tyhmä suostuin. Vaikka otin paksummat hanskat käsiä alkoi palella. Hän kehuskeli omilla paksummilla nahkaisillaa hanskoillaan.

katottiin raketit ja sain lukuisia kertoja kuulla kuinka ihmiset tuhlaa järkyttäviä määriä rahaa raketteihin.

menin lopulta sisälle, hän lähti johonkin haahuilemaan tietä pitkin. Keitin vielä glögiä lämmikkeeksi. Juotiin sitä ja särjettiin pähkinöitä. Hän kehuskeli jossakin vaiheessa kuinka iso kahvipannu heillä on kotona verrattuna minun mini kahvipannuun. ????

sitten kertoi myös tietoiskun että minun asunnossa vetää, eikä hän ikinä, ikinä muuta tänne. 

kiva toki tietää, mutta onneksi ei kukaan ole kysynytkään, totesin. 

Sitten hän arvosteli koulutusta johon olen hakenut. Työkkärin koulutus, työllistyisi suoraan yritykseen, 2500/kk. Olen nyt osa-aika duunissa mikä ei oikein elätä. 

myöhemmin minua huvitti, että näinköhän helpolla hän aikoo minusta vaimon tehdä itselleen, ikuisiksi ajoiksi navettaan auttamaan, huonoilla tuloilla. 

Mutta sitten tosiaan älysi lähteä kun ilmoitin asian suoraan. Halasi eteisessä. 

mitä mieltä väki on? Itseäni vähän turhauttaa. 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan lue noin surkeasti kirjoitettua litaniaa. Onko ap:llä kaikki ok?

Vierailija
2/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anti olla vaan, todella outo tyyppi, arvaamaton. Epäluotettava. 

Löydöt kyllä paremmankin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin unohdin mainita että hänellä oli ilmeisesti haaveena että olisi jäänyt yöksi. Kommentoi kävelyreissulla että viitsiikö sitä tästä enää Hyvinkäälle lähteä näin myöhällä. Minä esitin tyhmää ja sanoin, että ei kai me sinne lähetä raketteja katsomaan, ei ehdittäisi edes kun kohta ampuivat. Hän asuu Hyvinkään toisella puolella, pikku kaupungissa, minä toisellapuolella, maalla myöskin.

Vierailija
4/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan lue noin surkeasti kirjoitettua litaniaa. Onko ap:llä kaikki ok?

Pahoittelut, olisit sinäkin epäkunnossa jos olisit ollut treffeillä tuon kanssa

tekstistä kyllä tuli liiiian pitkä, sori siitä.

Vierailija
5/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pitkä ja päämäärätön satu. Mikä pointti?

Vierailija
6/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi tyylistä päätellen vakka on kantensa löytänyt.

Vierailija
7/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se mieskään kovin kiirehtinyt ap:n luokse, ettei se nyt kovin tyhmä ole.

Vierailija
8/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä tapailet ihmistä, josta etit kokoajan virheitä? Toi teksti oli lähinnä sellasta "oon paljon parempi kuin tapailukumppanini, koska hänessä on nämä virheet" 

Yleensä ihmiset tapailee ihmisiä, jotka niitä kiinnostaa ja sillon ne pienet virheet usein kattoo sormien läpi.

Eli mun mielipide on, että miksi ihmeessä tapailet tätä ihmistä? Egoa pönkittääkses?

Vierailija
9/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se mieskään kovin kiirehtinyt ap:n luokse, ettei se nyt kovin tyhmä ole.

Jep, ap tässä on tyhmä kun ei tajuu, ettei mies alotuksen perusteella kauheesti panosta, eli tuskin on kovin kiinnostunut 

Vierailija
10/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
11/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy myöntää, että olen ns.kiltti tyttö, ja ehkä liian ymmärtäväinen.

ja sitten en tiedä onko hänen ujoutensa/kiltteytensä vain arkuutta ja kokemattomuutta. Hän voi olla vaikka mikä höynä ja kuspää mutta ei ole aiemmin päässyt kiusaamaan ketään.

t.ap

Vierailija
12/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen törppö eikä tottunut ajattelemaan muita, toinen taas huomautteleva kasvattaja. onnea.

Vierailija
13/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluu tupakalle kesken ruoan niin sun seura ei ap ole hänestä kovin kummosta. Toi koko teksti kuulostaa siltä, että oot vaan ajankulua eikä hän jaksa siks panostaa suhun

Vierailija
14/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun täytyy myöntää, että olen ns.kiltti tyttö, ja ehkä liian ymmärtäväinen.

ja sitten en tiedä onko hänen ujoutensa/kiltteytensä vain arkuutta ja kokemattomuutta. Hän voi olla vaikka mikä höynä ja kuspää mutta ei ole aiemmin päässyt kiusaamaan ketään.

t.ap

Tästä, eikä aloituksesta saa mitenkään kilttiä.

Vierailija
15/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaikutti alkuun kivalta, mutta jotain epäloogisia ajatuksia huomasin. hyvän näköinen myös.

mun on pakko pitää silmät auki ja oikeasti huomata miehen outoudet. 

On myös tutustuessa tutustuttava, siis puhuttava ja tehtävä yhdessä asioita.

oli ehkä virhe kysyä uudeksivuodeksi kylään, kun siinä voi olla romanttisia odotuksia.

ap

Vierailija
16/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt kovin pahalta kuulosta. Sulla selkeesti on itselläsi korkeat odotukset. Etsi toinen mies.

Vierailija
17/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta huomaavaiselta tyypiltä, ja kuten itsekin sanoit: tapailet tyhmää miestä. Jos jatkat, sinuakin voi pitää tyhmänä. Jotkut tyhmät hakee huomiota huonolla käytöksellä. Niistä tuntuu kun nainen niille suuttuu, että nainen on intohimoinen. Näin teki mun koira nuorempana, jos se oli tylsistynyt, että teki tahallaan jotain minkä tiesi olevan kiellettyä. Komentaminenkin oli palkkio sille. Samoin mun panokaveri käyttäytyy välillä huonosti, koska siitä tuntuu niinku mulla ois syvempiäkin tunteita häntä kohtaan, jos kiukkuan: "Rakkaudesta se hevonenkin potkii". Toisaalta voi se olla tyhmäkin se panokaveri, eikä käyttäydy tahallaan huonosti... Lopputulos sama kuitenkin. Naista vituttaa.

Vierailija
18/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan aiheellista odottaa hyvää käytöstä treffeillä. Silloinhan ihminen antaa yleensä parastaan ja panostaa tähän juttuun. 

Jos tämä on hänen parastaan, niin aika ohueksi tulos jää. 

mielestäni hän on aika itsekäs ihminen. Esim.kaupassa käynti matkalla luokseni, ilmoittamatta uutta aika arviota. Minusta huono tapa pimittää toiselta tietoa. 

Ap

Vierailija
19/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei kuulostanut erityisen tyhmältä vaan vähän sosiaalisesti kömpelöltä. Onko ollut ikänsä poikamiehensä kun sanoit että asuu äitinsä kanssa? Se on sitten ihan itsestäsi kiinni että jaksatko sellaisen kanssa ryhtyä seurustelemaan vai et. 

Vierailija
20/64 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan aiheellista odottaa hyvää käytöstä treffeillä. Silloinhan ihminen antaa yleensä parastaan ja panostaa tähän juttuun. 

Jos tämä on hänen parastaan, niin aika ohueksi tulos jää. 

mielestäni hän on aika itsekäs ihminen. Esim.kaupassa käynti matkalla luokseni, ilmoittamatta uutta aika arviota. Minusta huono tapa pimittää toiselta tietoa. 

Ap

Kyllä ne miehet panostaa treffeihin silloin kun nainen kiinnostaa.