Suomalaisilla on joku petturitapa syyttää viattomia heidän itsekunnioituksen
Heidän oman itsekunnioituksen pettämisestä.
Suomalainen ei osaa kunnioittaa itseään ja suomalaiset epäkunnioittavat ihmisiä joilla ei ole mitään tekemistä heidän oman epäkunnioituksen osalta
Jostain se suomalainen huumori pitää aloittaa ja se ei lähde juoruista vaan absoluuttisesta suomenkielestä
Kommentit (11)
Hipsipäs sitten ulkomaille, jos ei suomalaiset sinua miellytä. Goodbye!
Me emme menetä mitään siinä, jos sinä et ole tyytyväinen. Syy on sinussa itsessäsi!
Vierailija kirjoitti:
Aha, esim. ulkomaalaiset pilkkaavat suomalaisia, pitääkö palautus tehdä hipsien? Siinä vasta mahtavin suomenkielinen suomalaisen toiminnan luomakunta
Katotteko edes itse että minkälaista toimintaa te teette suomalaiselle kulttuurille?
Ootteko ihan iphone psykoosissa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Me emme menetä mitään siinä, jos sinä et ole tyytyväinen. Syy on sinussa itsessäsi!
Ja minä en halua nähdä paskaa sinussa koska tekisit lisää paskaa sillä "näkemisellä"
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sekoilet?
En tiedä, eikä kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä en halua nähdä paskaa sinussa koska tekisit lisää paskaa sillä "näkemisellä"
Ap
Da Dirlan Daa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, esim. ulkomaalaiset pilkkaavat suomalaisia, pitääkö palautus tehdä hipsien? Siinä vasta mahtavin suomenkielinen suomalaisen toiminnan luomakunta
Katotteko edes itse että minkälaista toimintaa te teette suomalaiselle kulttuurille?
Ap
Sinä itse olet iPhone -psykoosissa. Sillä ei ole mitään väliä kuinka paljon ulkomaalaiset pilkkaavat Suomea. Siinäpähän pilkatkoot, jos ei ole muuta tekemistä. Suomalaiset on lapsesta saakka niin koulutettu kansakuntana puolustamaan omaa maataan, että tarvittaessa ulkomaalaiset saavat sakinhivutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hoh hoijaa. Menehän hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä itse olet iPhone -psykoosissa. Sillä ei ole mitään väliä kuinka paljon ulkomaalaiset pilkkaavat Suomea. Siinäpähän pilkatkoot, jos ei ole muuta tekemistä. Suomalaiset on lapsesta saakka niin koulutettu kansakuntana puolustamaan omaa maataan, että tarvittaessa ulkomaalaiset saavat sakinhivutuksen.
Silloin kyllä apple parkissa on kyllä sotarikollisuudet tulessa jos minä olen iphone psykoosissa
Mitä sekoilet?