Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään suomalaiset osaavat pahoittaa mielensä ja valittaa, mutta oletko koskaan antanut HYVÄÄ palautetta esim. asiakaspalvelusta? 😍🙂

Vierailija
20.12.2024 |

Otetaanpa kerrankin tällainen hyvän mielen ketju.

Minä olen aika useasti lähettänyt yritykseen sähköpostilla kiitokset ja kertonut milloin asioin ja miksi siitä jäi niin hyvä mieli. Tai jos on tullut palautekysely, niin olen kehunut ja kiitellyt siellä. Face to face -tilanteissa olen kehunut suoraan, mutta haluan että kehuista saisi tietää yrityksessä ylempikin porras.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, facebookissa ja googlessa antanut hyviä arviointeja yrityksille joista olen saanut hyvää palvelua.

Vierailija
2/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimeksi supportin esimiehelle soitin kertoakseni poikkeuksellisen hyvästä palvelusta mitä sain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos on todella hyvä tuote. Mutta jos pyydät sen poistuttua tilaamaan sitä uudelleen, ei näy eikä kuulu enää mitään. Vaikkei valmistusta ole lopetettu.

Vierailija
4/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin taksiyritykselle hyvää palautetta, kun ei tarvinnut kuunnella matkalla setämiehen poliittista paasausta. Kiittivät ja totesivat, ettei muutenkaan kuulema olisi oikein antaa asiakkaan kuunnella sellaista

Vierailija
5/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on hyviä ja varsin neutraaleja ihmisiä.

Vierailija
6/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli halusit esitää hyvää ihmistä ja siten nostaa omaa egoasi. 

Tämä päivän muotisana on, humble brag...kaiken tämän negatiivisuuden keskellä olen se ainoa valopilkku, joka tuottaa hyvää mieltä.

Vierailija
7/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä päivän muotisana on, humble brag...kaiken tämän negatiivisuuden keskellä olen se ainoa valopilkku, joka tuottaa hyvää mieltä.

Jos julkisesti alennat itsesi korottaaksesi tekosi itsekehuskelun avulla niin mielestäni se täyttää juurikin huonosti piilotetun itse korostuksen määrilmän. 

Vierailija
8/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun ensimmäinen mielensäpahoittaja ilmoittautui noin.

Vierailija
9/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen usein kysynyt vielä asiakaspalvelijan nimeä ja sanonut, että laitan hänen esimiehelle viestiä, että häneltä sai erityisen hyvää palvelua.

Vierailija
10/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, monestikin.

Vierailija
11/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Viimeksi Intersportissa myyjä etsi minulle toppahousuja. Sopivia ei valitettavasti löytynyt. Kiittelin häntä hyvästä ja iloisesta palvelusta.

Vierailija
12/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta vain kun se on ollut helposti mahdollista (kysely sähköpostiin, paperinen palautelaatikko, miten palvelimme tänään hymynaamat)  

Usein myös lääkäreistä valitetaan, mutta olen tänä vuonna törmännyt niin ihanaan ja empaattiseen lääkäriin, että olisin voinut hänestä pitkänkin positiivisen palautteen kirjoittaa. 

Vierailija
13/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hän yrittää tuottaa hyvää mieltä toisin kuin sinä.

Vierailija
14/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, viimeksi kun ravintolassa kävin niin kehuin asiakaspalvelua (todella mukava mies, ihan oikealla alalla) ja lähetin vieraani kanssa myös terveiset kokille. 

Kerran myös kehuin yhden iäkkäämmän naisen upeaa huulipunaa.

Vierailija
15/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut. Jos esimerkiksi saan työsähköposteihin nopean ja hyvän vastauksen, lähetän kiitoksen ja toisinaan liitän siihen myös henkilön esimiehen mikäli olen saanut ihan poikkeuksellisen hyvää palvelua. Siviilielämässä olen kirjoittanut joillekin yrityksille heidän facebook-sivuilleen kiitoksen, pienemmissä tapauksissa annan palautteen suoraan asiakaspalvelijalle itselleen.

Vierailija
16/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kiitokset kasvotusten. Miksi se pitää suorittaa jälkikäteen? Miksi suomalainen myös narisee selän takana?

Vierailija
17/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt Maisan kautta hyvää palautetta ja kiitoksen Ruoholahden terveyskeskukseen. Sain lääkäriajan nopeasti, lääkäri otti oireeni vakavasti ja kirjoitti lähetteen tutkimuksiin. Pääsin ajoissa syöpähoitoihin.

Vierailija
18/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän ja kehun usein, kun on aihetta.  Kirjoitan arvostelusivuille, mutta lähetän myös sähköpostia firmoihin ja suoraan henkilölle, jolta olen saanut hyvää palvelua tai on muuten syytä kiittää. Nykyään monet ihmettelevät ja kiittelevät siitä kovasti, kun on kuulemma harvinaista saada kiitosta. 

Vierailija
19/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin suuhygienistiä miellyttävästä käynnistä ja hyvästä työstä, ihan kasvotusten kun olin lähdössä pois. Yleensä en anna palautteita kirjallisesti jälkikäteen, vaan siinä hetkessä, jos siihen on oikeasti aihetta.

Vierailija
20/24 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi