Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te muut iksinkut,introvertit ja erakot teette tänään kun on uusivuosi?

Vierailija
31.12.2023 |

Itse en mitään erikoista, lenkillä kävin ja nyt katson tv ja illalla saunon. 

Ehkä jotain parempaa ruokaa teen illalla ja syön sitä, muuta erikoista ei ole.

Mitenkä sinä?

M33

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen koirien kanssa useamman kertaa, käyn hautausmaalla, lipittelen kuohuvaa, syön juustoja lisukkeineen, katon telkkaria, käytin kissan valjaslenkillä, käyn saunassa, juon oluen tai kaksi, syön jotain, menen nukkumaan kissan kanssa. En ole sinkku, puoliso ulkomailla, ei ole kavereita. Ihan hyvä näin. 

Vierailija
22/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä naimisissa, mutta tänä uudenvuodenaattona olen yksin lapsuudenkodissani ja mies on yhteisessä kodissamme parinsadan kilometrin päässä. Jutellaan joskus illalla miehen kanssa Skypessä, ja ikkunasta näkee raketteja, jos jaksan valvoa. Valkoviiniäkin olisi, mutta en vielä tiedä tekeekö sitä mieli. Huomenna sitten pitää tehdä lumitöitä, tänään en viitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isketään jarruja päälle ja hidastetaan ajankulua. Lopuksi murjotetaan kaikkea epäonnistumista.

Vierailija
24/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suunnitelmia. Miehen kanssa kotona.

Vierailija
25/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä? Sama päivä kuin kaikki vuoden muutkin päivät. Paitsi alko ei ole auki mutta sekin on, viisaasti kyllä, ennakoitu.

Vierailija
26/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin sushia ja syön ne ja juon vähän viiniä illalla. Oon eronnut juuri, yksin asun ja ei suunnitelmia

Ohiksena jaksan ihmetellä näitä alanuolia. Miksi? Eikö hän saa viettää aikaansa näin? Vai miksi yksi on tätä vastaan? :D Mikä ihme tässä vastauksessa sai aikaan alanuolen?

Vierailija
27/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin sushia ja syön ne ja juon vähän viiniä illalla. Oon eronnut juuri, yksin asun ja ei suunnitelmia

Ohiksena jaksan ihmetellä näitä alanuolia. Miksi? Eikö hän saa viettää aikaansa näin? Vai miksi yksi on tätä vastaan? :D Mikä ihme tässä vastauksessa sai aikaan alanuolen?

Aikalailla kaikki sai näköjään alanuolen, eikös se hapan Grintz(?) kuuluisi jäädä joulun mukana, mutta jollakin mene uusivuosi selvästi vielä ankeammin kuin meillä muilla! :D

Vierailija
28/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin elämästäni ja naureskelen sitä, että tiedän yhden pähkäilevän, mitä minä mahdan tehdä uutenavuotena - minua taas ei kiinnosta pätkääkään, mitä hän mahtaa tehdä, vaan nautin suunnattomasti siitä, että saan olla yksin ja päättää omista tekemisistäni ja siitä, ettei minun tarvinnut tavata ketään epämiellyttävää tänään.

Jos olisin päättänyt vuoteni olemalla seurassa, jossa en niin välitä olla, niin minusta se olisi ollut tosi huono vuoden lopetus.

Vierailija
29/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaimen ilta kuin muutkin, taivaalla vaan paukkuu ja rätisee. Kissan seurana olen, Pari olusta saata ottaa. Isot pakkaset näemmä rajoittaneet innokkaimpia täällä pk.seudulla. Onneksi paljon lunta, mikä torppaa ääntä tehokkaasti. Niin ja laitoin jo hyvissä ajoin linnuille extra syötävää pihalle, ovat kuitenkin sitten huomenissa jossain piilossa pitkäänkin. Pärjäävät sitten paremmin, kun ovat tänään saaneet murua rinnan alle.

Vierailija
30/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen itselleni deittiprofiilia sellaisille sivustoille, joissa meno ei ole niin pinnallista kuin Tinderissä.

Vierailija
31/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo juonut pullon viiniä. Kohta käyn kaävelyllä, sitten kotiin ja lisää viiniä. Tilaan pitsan, roikun netissä. Toivon että joku ikäiseni, kiva nainen olisi tässä kanssani, voitaisi juoda viiniä ja tutustua. Ylihuomenna taas töihin.

m44

Vierailija
32/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa tällä hetkellä, ärsyttää kun viimeinen menossa just kun hyvä pöhinä käynnissä. Yöksi töihin, se vasta ärsyttääkin. Haaveilen siitä, että saisin olla kotona rauhassa juomassa kaljaa. Ja ei, tämä ei ole vitsi eikä trolli, vaan todellinen tilanne. Töissä joudun vieläpä katselemaan toisten ryyppäystä ja örvellystä koko yön. Jumalauta että vituttaa huolella!! 

Vierailija
33/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan iisisti ja yritän toipua leikkauksesta. Tänään pääsin sairaalasta kotiin.

Vierailija
34/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelen itselleni deittiprofiilia sellaisille sivustoille, joissa meno ei ole niin pinnallista kuin Tinderissä.

Ootko kokeillut E-kontaktia? Itse ajattelin ehkä sinne tehdä profiilin.

Vierailija
35/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson animea.

Näytä aiemmat lainaukset

Käytin äsken koiran ulkona ja samalla reissulla vein mun iäkkäiden vanhempieni postit. Kohta alan laittaan jotain ruokaa. Sitten vaan olen ja katselen telkkaria. Ja notkun palstalla. Jos jaksan valvoa, yöllä menen pihalle katsomaan ilotulitusta. 

Vierailija
37/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla kaikki sai näköjään alanuolen, eikös se hapan Grintz(?) kuuluisi jäädä joulun mukana, mutta jollakin mene uusivuosi selvästi vielä ankeammin kuin meillä muilla! :D

Huomasin, että joku on vähän kiukkusena alanuolittanut. Osasta kyllä löysin syynkin, että joku voi pahottaa mielensä tms. esim. raketit - eihän sellaista saa katsella ja nautiskella tänä päivänä kukaan. Sitten joku sanoi olevansa parisuhteessa, vaikka ketju oli yksinäisille, introille, erakoille.... - kyllä ihminen voi olla naimisissa, jos erakko tai intro.

jne.

Kivaa uutta vuotta! :D

Vierailija
38/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin omasta rauhasta. Mikään ei ole sen parempaa. Kivoja ja helppojakin ihmisiä jaksaa vain harvakseltaan ja vähän aikaa kerrallaan eikä sellaisia paljon edes oikeasti ole. Siis sellaisia aidosti avoimia, reiluja, rehellisiä, ennakkoluulottomia, itsensä tuntevia, myös henkisesti itsenäisiä, vastuun omista sanomisistaan ja tekemisistään ottavia sekä muille lähtökohtaisesti hyvää toivovia.

Vierailija
39/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään,koska tänään on vielä vanhavuosi.

Vierailija
40/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksineläjä Mr Bean on hauskaa katsottavaa näin ykisneläjänä.