Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te muut iksinkut,introvertit ja erakot teette tänään kun on uusivuosi?

Vierailija
31.12.2023 |

Itse en mitään erikoista, lenkillä kävin ja nyt katson tv ja illalla saunon. 

Ehkä jotain parempaa ruokaa teen illalla ja syön sitä, muuta erikoista ei ole.

Mitenkä sinä?

M33

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku hiprakassa nämä ketjussa mainitut keksitaso ja lohihile herättävät minussa hilpeyttä ja mielikuvia, kiitos palstalaiset! :D

Vierailija
62/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä vuoden viimeinen päivä aina ollut sellainen, että käytän sen tavoitteiden laatimiseen seuraavalle vuodelle ja sitten laadin suunnitelman miten toteuttaa nuo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon kaljaa tällä hetkellä, ärsyttää kun viimeinen menossa just kun hyvä pöhinä käynnissä. Yöksi töihin, se vasta ärsyttääkin. Haaveilen siitä, että saisin olla kotona rauhassa juomassa kaljaa. Ja ei, tämä ei ole vitsi eikä trolli, vaan todellinen tilanne. Töissä joudun vieläpä katselemaan toisten ryyppäystä ja örvellystä koko yön. Jumalauta että vituttaa huolella!! 

Juot kaljaa muutamaa tuntia ennen työvuoroa? Wtf?

Vierailija
64/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan yksin sohvalla ja mietin, että mitä ruokaa saa taiottua perunoista ja kukkakaalista. Ei ole rahaa mihinkään herkkuihin, saati juhlimiseen. Elämä on kyllä kivaa.

Vierailija
65/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ja saunon. Loppuillasta menen tapaamaan parikymppistä opiskelijatyttöä...

M45

Vierailija
66/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä yleensä eli pelailen, luen, kuuntelen musiikkia jne. Miksi tehdä jotain muuta? Menen nukkumaankin ennen puoltayötä koska ei kiinnosta.

Vierailija
67/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koiran ja kissojen kanssa kotona ja illalla menen nukkumaan ihan normaalisti.

Vierailija
68/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaan yksin sohvalla ja mietin, että mitä ruokaa saa taiottua perunoista ja kukkakaalista. Ei ole rahaa mihinkään herkkuihin, saati juhlimiseen. Elämä on kyllä kivaa.

Peruna-kukkakaalikeitto

4 perunaa, kuorittu ja pilkottu

1 kukkakaali, pilkottu pieniksi paloiksi

1 sipuli, hienonnettuna

2 valkosipulinkynttä, murskattuna

1 l kasvislientä

Suolaa, mustapippuria ja muita mausteita maun mukaan

Kuumenna hieman öljyä tai voita kattilassa keskilämmöllä. Lisää sipuli ja valkosipuli, ja paista kunnes ne ovat pehmeitä.

Lisää perunat ja kukkakaali kattilaan. Sekoita ainekset hyvin.

Kaada kasvisliemi kattilaan. Kiehauta seos ja laske sitten lämpötila. Anna keiton hautua noin 15-20 minuuttia tai kunnes perunat ja kukkakaali ovat pehmeitä.

Mausta oman maun mukaan.

Ota kattila pois lämmöltä ja soseuta keitto sauvasekoittimella tai tehosekoittimessa, kunnes saat tasaisen koostumuksen. Voit myös jättää keiton hieman karkeaksi, jos pidät siitä rustiikkisena.

Vierailija
69/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin keskitason miehenä minun on pakko elää ikisinkkuna koska en kelpaa tasoisilleni naisille. Naiset pariutuvat aina ylöspäin. Miksi keksitason miehen pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi alhaisen tason nainen eli lihava tai ruma nainen?

Haistakaa kukkanen.

Tiedoksesi: "alhaisen tason nainenkaan" ei kelpuuttaisi sinua. Olet moukka. Siksi olet sinkku ja sellaisena tulet pysymäänkin.

Vierailija
70/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin kylppärin oikein kunnolla, mutta muuta kämppää en jaksanut siivota - auringonvalo paljasti pölypallerot. Mietin, haenko kaupasta muutaman siiderin vai olenko ilman... telkkua ajattelin tuijottaa ja nukkumaan meen kympin aikaan. Lapset isällään, se hyvä.

Vierailija
71/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruna-kukkakaalikeitto

4 perunaa, kuorittu ja pilkottu

1 kukkakaali, pilkottu pieniksi paloiksi

1 sipuli, hienonnettuna

2 valkosipulinkynttä, murskattuna

1 l kasvislientä

Suolaa, mustapippuria ja muita mausteita maun mukaan

Kuumenna hieman öljyä tai voita kattilassa keskilämmöllä. Lisää sipuli ja valkosipuli, ja paista kunnes ne ovat pehmeitä.

Lisää perunat ja kukkakaali kattilaan. Sekoita ainekset hyvin.

Kaada kasvisliemi kattilaan. Kiehauta seos ja laske sitten lämpötila. Anna keiton hautua noin 15-20 minuuttia tai kunnes perunat ja kukkakaali ovat pehmeitä.

Ei ole sipulia, valkosipulia tai kasvislientä.

Vierailija
72/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kirjaa ja juon Vichyä. Nukkumaan hyvissä ajoin, mutta rakettien pauke varmaan herättää. T. N39

Vierailija
73/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä eroa muista sunnuntaista. Teen täytevoileipiä ja katson scifiä. Kuuntelen musiikkia. Päivällä laitoin joulujutut pois, ei jotenkin huvittanut ajatus, että olisivat loppiaiseen saakka.

n40

Vaikutat naiselta minun makuuni. :)

Vierailija
74/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin keskitason miehenä minun on pakko elää ikisinkkuna koska en kelpaa tasoisilleni naisille. Naiset pariutuvat aina ylöspäin. Miksi keksitason miehen pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi alhaisen tason nainen eli lihava tai ruma nainen?

Haistakaa kukkanen.

Voisit pariutua helpommin, jos luopuisit sekä katkeruudesta että tasoteoriasta.

Se ei auta mitää vaikka niistä luopuisin, senkö jälkeen keskitason naiset eli suht kauniit ja normaalipainoiset naiset minusta kiinnostuu?

Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näköinen ja amk on koulutustasoni. Minulle kuuluisi se ihan ok näköinen nainen.

Sinulle ei kuulu automaattisesti kukaan. Ja ulkonäköä tärkeämpää on henkinen puoli. Ja kukaan älykäs nainen ei ulkonäöstä riippumatta halua katkeraa inceliä, eli jos haluat parisuhteen, laita ihan ensimmäisenä kuuppa kuntoon.

Vierailija
75/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa että kerrankin kun olis ollut ihan mielenkiintoa lähteä tuonne ulos juhlimaan, niin homma estyi asian x takia. Joskus pitää auttaa muita. Mut seuraavat viis uv-aattoa oon sit varmaan taas yksin, niin se kismittää. 🤷🏼

Vierailija
76/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilin auringonpaisteella, katsoin Illallisen yhdelle, tein pizzaa, luin kirjaa ja neuloin. Illalla saatan ottaa pari gin tonicia ja katsoa jonkun leffan. Tai sitten vain jatkaa sitä kirjaa ja juoda teetä. En ole vielä päättänyt.

Vierailija
77/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sohvalla, kuten kaikkina muinakin iltoina. Just katoin, että kauppa ois yheksään asti auki, mutta taidan olla niin laiska, etten edes kaljaa jaksa lähtä ostamaan. Syön juustojen jämät ja suklaalevyn.

Illanvirkkuna kukun kahteen tai kolmeen, kuuntelen pauketta, raketit ei kauheesti näy edes parvekkeelle :( 

Niin ja kattelen telkkaria/youtuupia ja seurailen vauvaa ;)

Ihan laiska en oo ollu, aamulla vaihdoin elukoille raikkaat vedet, terrat pitäis pestä, mutta katotaan sit ens vuonna...

Vierailija
78/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä täti katsoo tämän päivän kaikki jääkiekko-ottelut, ottaa kakkua ja limpparin, ja katsoo ikkunoista, kun naapurien lapsiperheet ampuvat raketteja.

Vierailija
79/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallinen viikonloppupäivä. Kävin ulkona kävelemässä, tein ruokaa, katson nyt jääkiekkoa, sitten saunaan ja varmaan melko aikaisin nukkumaan.

Vierailija
80/112 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaa ja lonkeroa 👍

M37