Mitä te muut iksinkut,introvertit ja erakot teette tänään kun on uusivuosi?
Itse en mitään erikoista, lenkillä kävin ja nyt katson tv ja illalla saunon.
Ehkä jotain parempaa ruokaa teen illalla ja syön sitä, muuta erikoista ei ole.
Mitenkä sinä?
M33
Kommentit (112)
En mitään. En ole vielä edes vaihtanut yöpaitaa pois. Eikä enää edes kannata.
Ihan tavallinen sunnuntai mulle. Toivon, etten herää yöllä rakettien ääniin. Aamulla sitten kuntosalille tai laduille, jotka oletettavasti mukavan tyhjiä :)
Nukuin pitkään, juoksulenkki, söin, kun tää Ruotsi-Suomi matsi päättyy menen saunaan. Jos televisiosta tulee jotain spessuohjelmaa niin katson. Niin nautin omissa oloissa vietetyistä rauhallisista viikonlopuista kun työ on hektistä ja sosiaalisesti kuormittavaa.
Päivä on mennyt niin kuin muutkin vapaapäivät, eli nukuin pitkään, löhöilin sohvalla kahvikupin ja läppärin kanssa, juuri laitoin pizzan uuniin. Poikkeus normaaliin se, että riisuin joulukuusesta koristeet, jätin vain valot. Illalla tissuttelen kuohuviiniä kynttilänvalossa, avaan verhot ja katselen mukavasti lämpimässä kun naapurit ampuvat rahaa taivaalle.
Näin keskitason miehenä minun on pakko elää ikisinkkuna koska en kelpaa tasoisilleni naisille. Naiset pariutuvat aina ylöspäin. Miksi keksitason miehen pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi alhaisen tason nainen eli lihava tai ruma nainen?
Haistakaa kukkanen.
Hain eilen pakkasiakin varten 8 kirjaa kirjastosta. Ruokaa on pakastimessa, käsityö pöydällä. Alkoholia en ota enkä makeita syötäviä.
Kuten monena vuonna, rauhoittelen koiriani ja kissojani paukkeelta. Katson telkkaria, syön herkkuja ja otan kuohuvaa.
Sattumalta saan seuraa illemmalla, tuli sovittua treffit harrastuksen kautta tutustumani ihmisen kanssa. Vähän jo hirvittää.. erakko kun olen, niin en tiedä miten olla..
Laitan takkaan kohta tulet, teen hyvää syötävää ja katselen elokuvia. Ihan täydellistä!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että joku kysyy meidänkin uudenvuodenaatosta :D Olisin suunnitellut jotain menoa, mutta nyt oon ihan vaan koiranhoitajana (ei oma koira). Tässä tää menee, en halua stressata enempää vaikka olis kiva ollut tehä jotain spessua :
Vierailija kirjoitti:
Samanlaimen ilta kuin muutkin, taivaalla vaan paukkuu ja rätisee. Kissan seurana olen, --- Niin ja laitoin jo hyvissä ajoin linnuille extra syötävää pihalle, ovat kuitenkin sitten huomenissa jossain piilossa pitkäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään voi hyvällä mielellä kieltäytyä uuden vuodenjuhlista, kun otettiin koira Se pelkää ja sen kanssa on jonkun jäätävä. Ei se kyllä pelkää. Se tuntuu olevan innoissaan. Loikkii ikkunalta toisella häntä heiluen.
Vierailija kirjoitti:
Oon kissan kans kotona
Hyvää uutta vuotta kaikille koirille, kissoille ja linnuille. Kivoja otuksia kaikki, vaikka keskenään äityisivätkin haukkumaan ja syömään toisiaan!
Itse olen töissä iltakymmeneen, jonka jälkeen lähden kotiin, nautin ison viskin ja vähän suklaata sekä Hymyilevää Apolloa Ylen ykkösellä. Tuntia myöhemmin kuuntelen Ruotsin radion lähetystä, missä ohjelmistoon kuuluu Bachin Das alte Jahr vergangen ist, Esaias Tegnérin Det eviga, sekä kaikkien Ruotsin tuomiokirkkojen kellot.
Huomenna töihin taas...
Munkin ilta mennee ihan hissukseen palstaa ja telkkaria tuijotellen.
Kaverit pyyteli mukaansa, muttei kiinnosta. Tuntuu, että uutena vuotena kaikki kohtuukäyttäjä tututkin jotenkin repsahtaa aivan järkyttäviksi juopoiksi.
Sitten pitävät "hauskaa" aamuun saakka räkäposkella. Vuoron perään ravaavat oksentamassa ja sitten taas vähän uuden vuoden skumppaa ja yönakkia huuleen.
En mäkään kuppiin sylje, mutta en vaan jaksa tota säheltämistä. Eihän ne muutenkaan illanistujaisissa käyttäydy noin. Ei sitä skumppaa vedetä onneksi kaksin käsin. Silloin pidetään hauskaa, jutellaan, ehkä lauletaan, väännetään vitsiä, pelataan lautapelejä, pienestä humallutaan. Ennenkaikkea kukaan ei oksenna ja kaikki kävelee omin jaloin ovesta ulos jatkaa koteihinsa saakka.
Ei sellaista jaksa katella edes pienessä kännissä.
N51
Vierailija kirjoitti:
Näin keskitason miehenä minun on pakko elää ikisinkkuna koska en kelpaa tasoisilleni naisille. Naiset pariutuvat aina ylöspäin. Miksi keksitason miehen pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi alhaisen tason nainen eli lihava tai ruma nainen?
Haistakaa kukkanen.
Kielenkäytöstä päätelleen oletkin alhaisinta tasoa itse. Sen alempaa ei naisia enää tule.
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa kukkanen.
Voisit pariutua helpommin, jos luopuisit sekä katkeruudesta että tasoteoriasta.
Minulla tuntuu olevan tänäänkin kiireinen ilta. Surffailen netissä, suolasin juuri lohihileen ja osan siitä paistan juhla-ateriakseni mikrokypsennettyjen vihannesten kera. Juon pullollisen ***Jallua, polttelen loput itsenäisyyspäivän kynttilät, Katselen telkkaria ja puolilta öin, ellen ole jo sammahtanut, katson vielä palelevia kaupunkilaisia ilotulitusta katselemassa rantakadulla olevalta parvekkeeltani. Sitten joutaakin jo nukkumaan, varsinkin kun yöpukuni on jo valmiiksi päällä.
Kävin alennusmyynneissä, pitkällä lenkillä, kuvaamassa. Illalla siivoan ja katson telkkaria.
Mietin jaksaisinko lähteä salille. Ollut inhottava yskä viikkokausia ja tekisi mieli jo treenata pitkästä aikaa. En vaan tiedä mitä kroppa siitä sanoisi.
Mut on kutsuttu kaverille iltaa viettämään, mutta taidan mieluummin olla kotona. Tein eilen pitsaa, joten syön sitä, otan lasin viiniä ja katselen sarjoja primesta tai netflixistä. Hiton kylmäkin, niin ei tee kyllä mieli ulkona olla yhtään enempää kun pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa kukkanen.
Voisit pariutua helpommin, jos luopuisit sekä katkeruudesta että tasoteoriasta.
Se ei auta mitää vaikka niistä luopuisin, senkö jälkeen keskitason naiset eli suht kauniit ja normaalipainoiset naiset minusta kiinnostuu?
Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näköinen ja amk on koulutustasoni. Minulle kuuluisi se ihan ok näköinen nainen.
Eipä eroa muista sunnuntaista. Teen täytevoileipiä ja katson scifiä. Kuuntelen musiikkia. Päivällä laitoin joulujutut pois, ei jotenkin huvittanut ajatus, että olisivat loppiaiseen saakka.
n40
Olen kotona enkä poistu minnekään, syön hyvin ja perheen mennessä nukkumaan aion masturboida yön pimeinä tunteina. Eli ei kauheasti eroa tavallisesta arkipäivästä.
Kotona kissan kanssa :) En halua mennä mihinkään illanviettoon: ensin saat jonottaa sisään, sitten tiskille, sitten vessaan, sitten taksia. Jooei
Ihan kotona.Pyykkitupa ja siivous. Olen ollut sairas tämän viikon joten aika yrittää herätä ja alkaa nauttimaan !
Jännää kun otin pois tekstin minkä kirjoitin jäi jäljet kirjoittamastani ,punaisella joka kirjain.