Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillain on jo kolmekymppisenä syvät sibeliusrypyt?

Vierailija
31.12.2023 |

Onko sulla ja minkä ikäinen olet?

Omassa naamassa ei juonteita vielä ole ja oon 42.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten aloittaja on noin tyhmä vaikka on jo 42??

Vierailija
42/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisellä ei saisi olla ryppyjä naamassaan?

Mitä hemmettiä se haittaa ja miksi?

Vierailija
44/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 v. ja minulla on sibeliusryppy ja juonteet suupielissä. Silmien ympärillä ei ole vielä ryppyjä. Kuivahko iho.

Vaikea kyllä uskoa että joku väittää olevansa 50 v. ja luontaisesti rypytön, saati sitten että ryppyjä olisi tullut vasta lähempänä 80 v. Ehkä tällaisellä ihmisellä on jokin oma määritelmänsä rypyille tai tarvitsee vahvemmat silmälasit.

Vierailija
45/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48v ei ole mitään ryppyjä edes nauraessa. Resting in bitch naamalla ei tule. Toiset ihmiset elää joka tunteen naamalla ja se kyllä näkyy.

Resting in bitch!!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
46/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset ikääntymisen merkit tulevat jo 25 vuotiaana. Ja vaikka et itse niitä huomaa niin muut kyllä huomaavat. Täyttä soopaa siis että sinulla ei olisi juonteita.

Minulla ei ole juonteita. Miten voisin olla huomaamatta?

Ap

Koska valehtelet ja olet av: lla.

Millainen idióótti kirjoittaa av:lla, ABC:lla, ap:lla?!?!?!?????

Vierailija
47/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sibeliusryppy?

Tiedätkö Googlen? Googleta Jean Sibelius. Hänellä on pystysuora syvä ryppy silmien välissä.

Kuolleella ryppyjä 😂😂😂😂😂

Vierailija
48/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset ikääntymisen merkit tulevat jo 25 vuotiaana. Ja vaikka et itse niitä huomaa niin muut kyllä huomaavat. Täyttä soopaa siis että sinulla ei olisi juonteita.

😂😂 Kyllä olet tyhmä. Et ole nähtävästi edes kuullut babyfaceista. 

Vierailija
49/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmehtivälle ihmiselle syntyy ilmejuonteet otsalihaksia liikutellessa.  Ne eivät ole ryppyjä.

Toisten kasvolihakset ovat voimakkaammat kuin toisten. Toisten pohjelihakset tai vatsalihakset ovat voimakkaammat. Ilmeet harjoittavat kasvolihaksia. Ilmeiden pysäyttämiseen on käytetty botuliinitoksiinia. Se ei hoida ihoa tai poista ryppyjä, vaan pysäyttää lihasten harjoittamisen.

Ilmehtimisellä ei ole mitään yhtymäkohtia vanhenemisen kanssa.

Vierailija
50/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enkä saa irvistämälläkään aikaiseksi. Ei mene otsakaan kurttuun, vaikka yritän. Yli nelikymppinen olen, ihoni on varmaan jotenkin erilainen kuin muilla.

Lihakset eivät toimi.

Vierailija
51/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmehtivälle ihmiselle syntyy ilmejuonteet otsalihaksia liikutellessa.  Ne eivät ole ryppyjä.

Toisten kasvolihakset ovat voimakkaammat kuin toisten. Toisten pohjelihakset tai vatsalihakset ovat voimakkaammat. Ilmeet harjoittavat kasvolihaksia. Ilmeiden pysäyttämiseen on käytetty botuliinitoksiinia. Se ei hoida ihoa tai poista ryppyjä, vaan pysäyttää lihasten harjoittamisen.

Siksi lapsillakin on voimakkaat juonteet kasvoissa vaikka naama olisi peruslukemilla? 

Vierailija
52/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 40v. ei ole varsinaisesti sibeiliusryppyjä vaan syvät kuopat niiden kohdalla kaikesta kurtistelusta. Pari viikkoa sitten otin botoxia pelkästään tuolle alueelle. En kuvitellut olevani sellainen ihminen joka turvautuu pistoshoitoihin, mutta toisaalta minulle on selvästi tullut kurtistelu tavaksi ja en halua näyttää vihaiselta. Pystyn edelleen kurtistelemaan ja otsa liikkuu, mutta kuopat on selvästi siloittuneet eli en enää kurtislete huomaamattani jatkuvasti.

Vierailija
53/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain nuorillakin on otsa rypyssä puhuessa, samoin suuta avatessa. Oisko jokin maneeri tms. Sitten jo kolmekymppisenä syväryppyinen otsa. 

Vierailija
54/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi lapsillakin on voimakkaat juonteet kasvoissa vaikka naama olisi peruslukemilla? 

Lapset kasvavat joka päivä, heidän kasvonsa kasvavat, uudistuvat ja muuttuvat aikuisuuteen asti. Lapset eivät myöskään ole vielä ilmehtineet montaa vuotta. Monen vuoden ilmehdintä jättää jälkiä kasvoilla, jotka eivät enää ole muutoksessa kuten lapsilla. Aikuiset ovat ilmehtineet useita vuosia samoilla lihaksilla.

Vierailija
55/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo ennen kolmeakymppiä. Mutta ihosairauden vuoksi käytin naamaan lyhyen kuurin tretinoiinivoidetta, jolloin rypyt sulivat samalla pois. Nyt olen koettanut opetella olemaan kurtistelematta etteivät tule takaisin. Kuusi vuotta jo ilman!

Vierailija
56/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli vaakasuora kurttu otsaan jo alle kolmekymppisenä. Nostelen kulmia aika paljon.Ratkaisin asian leikkaamalla otsatukan. Olen vähän yli 40 ja nyt huomasin, että silmäkulmiin tulee harakanvarpaat, kun hymyilen. Ilahduin tästä, koska mielestäni ne ovat söpöt. Suupielien hymyrypyistä en niin tykkää, mutta en ala niitä täyttelemään. Kertovat siitä, että olen iloinen ihminen. 

Vierailija
57/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain nuorillakin on otsa rypyssä puhuessa, samoin suuta avatessa. Oisko jokin maneeri tms. Sitten jo kolmekymppisenä syväryppyinen otsa. 

Tämä on totta. Jotkut runttaavat ja kurtistelevat otsaansa häiritsevän paljon silloin, kun puhuvat.

Vierailija
58/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Jotkut runttaavat ja kurtistelevat otsaansa häiritsevän paljon silloin, kun puhuvat.

Ja sitä on kamala katsoa, en pysty keskittymään mitä henkilö sanoo kun kaikki huomio menee siihen naaman vääntämiseen. Yleensä näillä on vielä "hullusilmät" vielä päälle, ja näyttävät pelottavilta ja aggressiivisilta. Omasta mielestään toki ovat "ihanan ilmeikkäitä" 🙄. 

Vierailija
59/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä on kamala katsoa, en pysty keskittymään mitä henkilö sanoo kun kaikki huomio menee siihen naaman vääntämiseen. Yleensä näillä on vielä "hullusilmät" vielä päälle, ja näyttävät pelottavilta ja aggressiivisilta. Omasta mielestään toki ovat "ihanan ilmeikkäitä" 🙄. 

Tosi tyhmää ihmisen ulkonäön haukkumista.

Vierailija
60/71 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi tyhmää ihmisen ulkonäön haukkumista.

Naaman vääntely on valittu käytös, ei ulkonäköä. Samoin silmien väkisin vetäminen apposen auki 😳 tyyliin. Typerää käytöstä saa arvostella kun se häiritsee muita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi