Onko tummilla vai vaaleilla naisilla parempi flaksi tinderissä?
Kommentit (24)
Meinaatko, että joku väri hiuksissa vähentäisi yhtään naisen suosiota Tinderissä? Ei naisten mätsit määräydy hiusten määrän ja värin perusteella, kuten miesten kohdalla.
Makukysymys, miehillä on monenlaisia makuja, esimerkiksi itse pidän tummaihoisista naisista, jotkut blondeista ja jotkut bruneteista, toisilla taas aasialaiset piirteet vetoavat.
En tiedä. Mulla punertavat hiukset ja 8000 tykkäystä parissa viikossa.
Vedän 🧑🏿nekrut ja 🧕🏽ählyt suoraan vasemmalle. Hyi saatana!
Vierailija kirjoitti:
Oho! Ite ollut 4kk ja vaaleat hiukset 2000 tykkäystä. Ootko minkä ikäinen ja näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Ite ollut 4kk ja vaaleat hiukset 2000 tykkäystä. Ootko minkä ikäinen ja näköinen?
Me miehet emme ole naisia ja valitse naisia hiusten värin perusteella. On ihan sama, vaikka hiuksesi olisivat violetit.
Makuja on monia. Itse pidän vain vaaleista naisista. Hoikka, pitkähiuksinen blondi lienee se yleisin naisihanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka ja yli nelikymppinen.
Eiköhän se ole ihan ympäri maailman hoikka ja vaalea pitkätukkainen nainen se ihanne.
Yksi sana, Barbie.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan ympäri maailman hoikka ja vaalea pitkätukkainen nainen se ihanne.
Yksi sana, Barbie.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on suppea ikärajaus?
No mulla tumma tukka ja tinderissä ainoa luonnehdinta ulkonäöstä että "oot milla magia". No jaa, ehkä noita-akan näköinen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-49
Ite yli 40v
Blondit on kognitiivisesti korkeampitasoisia kuin muut. Älykkyysosamäärä on korkeampi, ja intuitio toimii keskimäärin paremmin blondeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-49
Ite yli 40v
Melko suppea siis. Mulla 25-40.
T. 8000 tykkäystä
Ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö.
Muulla ei väliä.
(Tämä oli ironiaa.)
Tee kysely tinderiin.