Miten joillain on jo kolmekymppisenä syvät sibeliusrypyt?
Onko sulla ja minkä ikäinen olet?
Omassa naamassa ei juonteita vielä ole ja oon 42.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset ikääntymisen merkit tulevat jo 25 vuotiaana. Ja vaikka et itse niitä huomaa niin muut kyllä huomaavat. Täyttä soopaa siis että sinulla ei olisi juonteita.
Minulla ei ole juonteita. Miten voisin olla huomaamatta?
Ap
Koska valehtelet ja olet av: lla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enkä saa irvistämälläkään aikaiseksi. Ei mene otsakaan kurttuun, vaikka yritän. Yli nelikymppinen olen, ihoni on varmaan jotenkin erilainen kuin muilla.
Taas näitä. 😂
Botox on oiva apu ryppyihin. Multa lähti ainakin 10 vuotta iästä, kun otsarypyt tasoittuivat. Katsoin vanhoja kuvia ja jo alle 25-vuotiaana näkyi selvät otsarypyt kasvoilla, myös sibeliuksessa. Ihana tää levollisempi ilme.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sibeliusryppy?
Tiedätkö Googlen? Googleta Jean Sibelius. Hänellä on pystysuora syvä ryppy silmien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sibeliusryppy?
Tiedätkö Googlen? Googleta Jean Sibelius. Hänellä on pystysuora syvä ryppy silmien välissä.
Hui kamala, mullon vaan naururyppyjä eikä ne haittaa.;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset ikääntymisen merkit tulevat jo 25 vuotiaana. Ja vaikka et itse niitä huomaa niin muut kyllä huomaavat. Täyttä soopaa siis että sinulla ei olisi juonteita.
Ap
Koska valehtelet ja olet av: lla.
No minulla ei jokatapauksessa olet, uskot tai et.
Ap
Mun miehellä on ollut varmaan jo kolmekymppisestä. On erityisen kova murehtimaan, sekä ilmeilemään ja rypistelemään silmillään ja kulmakarvoillaan. Varmaan botox auttaisi, mutta luultavasti hän on niin tottunut sibeliuksiinsa, ettei haluaisi edes niitä silottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sibeliusryppy?
Mikko Kuustosella on tosi selkeä, ja ollut jo pitkään: http://www.mikkokuustonen.fi/wp-content/uploads/2016/05/Pressikuva-I.jp…
Kolmevitosella kaverillani kulmien välissä niin syvä juonne, että siihen voisi tökätä kolikon pystyyn.
Koska olen lahjakas kuin Sibelius
Ap on niitä raukkoja, jotka luulee saavansa itselleen paremman itsetunnon haukkumalla muita tai huomauttelemalla heidän "virheistään". Oisko aika tajuta, että se ei toimi niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska valehtelet ja olet av: lla.No minulla ei jokatapauksessa olet, uskot tai et.
Ap
Toivossa on hyvä elää. Säästyy hauras ja ryppyinen egosi.
Säveltäjä, joutuu miettiin kaikkii sävellys asioita, niin otsa rypyssä?
Mulla alkanut nyt näkyä. Ikää 50. Pitäisi jotenkin täyttää. Muuten naama on suht rypytön.
Ei ollut ryppyjä lainkaan otsassa, kunnes aloin käyttämään retinolia, joka ironisesti kyllä kuivatti otsani niin pahasti, että tuli näkyville selkeitä ryppyjä. Olen sittemmin lopettanut kyseisen aineen käytön ja iho taitaa pikkuhiljaa olla palaamassa normaaliksi (öljyiseksi) itsekseen. Rypytkin ovat ehkä hieman lieventyneet, mutta voi olla, etteivät lähde enää kokonaan pois. Ei siis mitään syviä ryppyjä tosiaankaan, mutta silti oli vähän shokki, kun iho tuntui ikääntyvän otsasta ainakin 10 vuotta parin kuukauden aikana. Katsotaan. Muualla ei ole ryppyjä.
M32
Ei ole eikä ole ryppyjä, olen yli 50. Mutta äitikin alkoi rypistymään vasta lähemmäs 80 vuotiaana, niin kuin hänenkin äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut ryppyjä lainkaan otsassa, kunnes aloin käyttämään retinolia, joka ironisesti kyllä kuivatti otsani niin pahasti, että tuli näkyville selkeitä ryppyjä. Olen sittemmin lopettanut kyseisen aineen käytön ja iho taitaa pikkuhiljaa olla palaamassa normaaliksi (öljyiseksi) itsekseen. Rypytkin ovat ehkä hieman lieventyneet, mutta voi olla, etteivät lähde enää kokonaan pois. Ei siis mitään syviä ryppyjä tosiaankaan, mutta silti oli vähän shokki, kun iho tuntui ikääntyvän otsasta ainakin 10 vuotta parin kuukauden aikana. Katsotaan. Muualla ei ole ryppyjä.
M32
Hyvä tietää, että retinolilla voi olla tuollainenkin vaikutus. Sen tiesin, että voi kuivattaa, mutta en sitä että vaikutus voi olla pysyvä. Ajattelin, että sitä pitäisi alkaa jo ennaltaehkäisevästi käyttää, mutta taidan jättää väliin ja pysytellä bakuchiolissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla näky varmaan jo parikymppisenä uurteet kulmien välissä. Nyt 38v. Oon luontaisesti koko ajan kulmat kurtussa varsinkin jos joku asia huolettaa tai edes mietityttää. Varmaan tässä iässä vois vielä joku botox-ruiske auttaa, mutta tavallaan oon aika tykästynyt mun otsaruttuun, siitä on tullut vähän niinkun olennainen osa mun habitusta.
Ihana asenne!
Jean Sibelius joi runsaasti alkoholia ja poltti runsaasti sikareita. Kuoli 91-vuotiaana.