Miten joillain on jo kolmekymppisenä syvät sibeliusrypyt?
Onko sulla ja minkä ikäinen olet?
Omassa naamassa ei juonteita vielä ole ja oon 42.
Kommentit (71)
Sikari ja sibeliusryypyt mulla on ollut jo kakskymppisenä.
T: Urpo
Rasvakerros pitää ihon sileänä. Oletkohan Ap ylipainoinen ja lihot naamasta? Pullukoilla ei ole välttämättä edes eläkeiässä ryppyjä.
Joillakin on sibeliusrypyt ja joillakin vaakarypyt, voivat tulla jo tosi nuorenakin. Eivät ole sillä tavalla vanhuusryppyjä vaan ilmeryppyjä. Riippuu niin siitä miten kasvojen lihakset toimii. Mulla ollut sibeliusryppy jo tosi nuorena vaikka muuten ei ryppyjä ole. Olen nyt 45v ja onhan se ärsyttävän näköinen, mutta ollut niin kauan, että vähän niinkuin kuuluu mun naamaan. En kaipaa siihen mitään botoxia tms.
Kuuntele
"Helppo elämä, rikas isä ja koira"
No, mulla oli jo vähän yli 30v ja nyt 40+ se on todella syvä ja vahva. Muuten olen nuorekas ja siro, ihmiset luulee edelleen yleensä 5v nuoremmaksi (mitä itse ihmettelen näillä rypyillä). Mutta otsassa on voimakas sibeliusryppy ja myös hyvät vaakarypyt kehitteillä.
Olen aina ollut varsin kuivaihoinen, luulen että se vaikuttaa. Ja olen hoikka, hoikat kai rypistyy aiemmin. Olen myös aina ollut aika ilmeikäs ja kurtistelen otsaani molemmin päin voimakkaasti. Ja sit geenit: äidillä on samanlainen
Aurinkorasvaa olen itse lotrannut reippaasti, mutta sekin voi jollain vaikuttaa: aurinko vanhentaa.
Mä oon ollut jo pienestä lapsesta asti kiukkuisen näköinen sibeliusryppyni kanssa.😂Eli ei ainakaan mulla ole mikään iästä johtuva juttu. Onhan se toki tässä vuosien varrella syventynyt.
Naaman vääntely on valittu käytös, ei ulkonäköä. Samoin silmien väkisin vetäminen apposen auki 😳 tyyliin. Typerää käytöstä saa arvostella kun se häiritsee muita
Minulla on vaakaryppy otsassa juuri tuon silmien avaamisen ymmyrkäisiksi takia. Tiedän, että se ryppy on siitä peräisin ja mieluummin olisin tekemättä niin= ei ryppyä. Mutta arvaa mitä. Teen sen tiedostamatta, enkä itse huomaa. Kuka nyt oikeasti miettii jotain kasvojensa liikkumista tai liikkumattomuutta? Aika ahdistavaa jos pitää olla haukkama vaan miettimässä mitä se naama nyt tekee.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on sibeliusrypyt ja joillakin vaakarypyt, voivat tulla jo tosi nuorenakin. Eivät ole sillä tavalla vanhuusryppyjä vaan ilmeryppyjä. Riippuu niin siitä miten kasvojen lihakset toimii. Mulla ollut sibeliusryppy jo tosi nuorena vaikka muuten ei ryppyjä ole. Olen nyt 45v ja onhan se ärsyttävän näköinen, mutta ollut niin kauan, että vähän niinkuin kuuluu mun naamaan. En kaipaa siihen mitään botoxia tms.
Eikä tarvii olla murehtiva ihminen kehittääkseen sibeliusrypyn. Mulla tuli jo viisivuotiaana helpommin ryppy pystysuuntaan, kun sisko taas sai paremmat rypyt vaakaan. Jos joku meistä on murehtija, niin se sisko 😅
Luin tätä ketjua, oon 40v ja itsellä löytyisi vähän paranneltavaa naamassa, tai aika paljonkin.. Aloin tosissani miettimään, et ottaisin minäkin botoxia otsaan.
Menin sitten myöhemmin miehelleni sanomaan, että säästän rahaa botoxin laittoon. Mies alkoi ihmettelemään mihin sitä tarviin. Sanoin että näihin otsaryppyihin ja mies katseli tarkemmin otsaani ja kysyi että mihin kun hän ei näe mitään ryppyjä. Sitten hän sanoi että "olen kaunis enkä tarvitse mitään botoxia. Hän rakastaa minua." Aloin melkein itkemään hänen kommentistaan.
Minulla siis oikeasti olisi tarvetta botoxiin kun joskus nuorempana olin kotona käyttänyt jotakin timanttihionta laitetta, jolla sain pilattua ihoani. Minulla on pieni "kuoppa" tuossa otsassa jonka kyllä itse ainakin näen selvästi.
Toisaalta kerran tässä kun istuttiin autossa, 9v tyttöni jutteli siskonsa ja kaverinsa kanssa ja tyttäreni sanoi minun olevan 20v, johon isosiskonsa tokaisi että en minä ole 20 vaan 40, johon tää 9v ihmetteli että eikö äitillä pitäisi olla sitten ryppyjä naamassa.
No en minä näytä 20v vaan itseasiassa ihoni ei ole läheskään niin kaunis kuin monella ikäiselläni, johtuen vanhoista aknearvista ym jutuista kun olen itse pinnallisuuksissani pilannut. Mutta eikö muka ulkopuoliset sitten nää samaa mitä itse nään. Vai esittikö esim miehenikin vaan, etten oikeasti menisi ottamaan jotain naamaani.
Toisaalta tekisi mieleni ottaa vähän täytettä mutta se vähän pelottaa, menenkö vielä pahemman näköiseksi sen takia.
Mulla ei ole tota eikä harakanvarpaita silmissä yms. Kasvot vain ennemmin valuvat alaspäin. Suupieliin tulee juonteet. Todennäköisesti aloittajakin vanhenee omalla tavallaan myös ulkoisesti. Niin käy kaikille.
Moni vanhenee kun saa lapsia eikä voi enää levätä aina kun haluaa. Itse valitsen ennemmin elämän äitinä kuin nuorekkaan ihon, mutta se on oma valintani ja kaikkia ei vanhemmuus todellakaan kiinnostaisi. Silti ihan kaikki vanhenevat, joka ikinen ihminen maapallolla.
N38
Vääntelen naamaani ja pyörittelen silmiäni, mutta en tee sitä tietoisesti. Ehkä olen kirjolla ja sosiaalisessa tilanteessa yritän larpata normaalia ihmistä, ja se menee sitten hieman yli.