Mitä mieltä ihmisistä jotka eivät laita kapulaa ostoksiensa perään?
Viime aikoina törmännyt tällaiseen, että joku itseäni pahemman näköinen ei laita kapulaa. Sitten he kuikuilevat taakse ett miten reagoin. Ja yksi mummo jopa suuttui, kun en laittanut kapulaa ja kävi repimässä mun laittaman kapulan omien ostosten perästä ja siirsi sen kapulan omien jatkoksi ja kehtasi vielä valittaa, että minun olisi pitänyt laittaa kapula hänen ostostensa jälkeen.. Sitten kerran miesmyyjä ihmetteli minulle,kun ei olllut kapulaa johok totesin, että normaalisti sen laittaa se edellinen asiakas, eihän tämää nössö myyjä uskaltanut miehelle sanoa ja mies katsoi omituisesti minua.
Eilen joku ei minkään näköinen muka tärkeä ihminen jätti laittamatta mutta kuikuili koko ajan minua xD
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään laita. Ei ole mun tehtävä valvoa tuleeko joku mun perään vai ei. Sellaisia en ymmärrä, jotka ei laita eteen kapulaa, kun tulevat jonoon jonkun perään.
Jag är lite mera noga räknad med sådana saker. Exit only.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan kapulan vain ja ainoastaan omien ostosteni perään. Jos edellinen ei laita kapulaa, niin mätän ostokseni siihen perään. Ja annan edellisen hoitaa selitykset jos tavarat menee sekaisin. Olen vain hiljaa ja tuijotan.
Oikeastaan pitäisi olla joku standardi, kapula ja ostokset. Tai ostokset ja kapula..
Sama. Omien ostosten perään laitan kuten kuuluukin. Jos edellinen ei ole laittanu niin mätän ostokset siihen perään. Selittäköön sitte kassalle että noi ei ollukaan mun ja ootellaan sitte kaikki kun kassa vähentää kuitista.;) Ehkä sitte ens keralla osa
Torppaan sinut pitämällä sinut kaukana ostoskärrykkäni. Minkäs teet!
Hihna pyörii koko ajan vaikka ne ostoskärryt ois sun pyllyssä. Minkäs teet?
Tautisina aikoina ei kannata tarttua kapulaan ja kannatan niitä liikkeitä, missä ei ole kapulaa käytössä. Muistakaa se kun paljailla käsillä tartutte kapulaan.
Kassatkin alkaneet jo sekoilla tästä kapulattomuudesta. Eräs kassa luuli puolia omista ostoksistani perässä tulevan ostoiksi, koska väliin muodostui tyhjä väli koska hihna liikkui koko ajan ostoksia sille laskiessa.
Opetelkaa käyttämään niitä saakelin kapuloita.
Vierailija kirjoitti:
Jos edellinen ei laita kapulaa niin laitan ostokset hänen peräänsä ja hän maksaa ne.
Sama täällä. Siinähän sählää, typeryyttään.
On ongelmia. Ihmeellisesti on ihmisiltä kadonnut kommunikaatiotaidot ja kyky seurata tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
On ongelmia. Ihmeellisesti on ihmisiltä kadonnut kommunikaatiotaidot ja kyky seurata tilannetta.
Korona ja etäostot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden seuraamaan, otan auton rekkarin ylös ja kostan myöhemmin.
Entä kun ei liiku autolla?
Seuraan minne minne menee, ei se kovin kaukana kotoaan ole, jos fillaroi tai kävellen liikkuu. Ajan myös bussin perässä.
Kännykässä on tallennettuna kuvat.
Saisivat palaa alimmassa helvetissä.
Laitan kapulan sitten , kun olen latonut kaikki ostokseni hihnalle . Kerran kävi niin , että takana oleva alkoi latomaan siihen samaan syssyyn omiaan ja minun piti ihan kysyä haluaako maksaa minunkin ostokseni ?
Voi hyvänen aika on taas ihmisillä ongelmia...jonkun hiivatun kapulan kanssa. Ei oo ihme että suomi on konkurssin partaalla.
Oikeasti kassahihnojen pitäisi olla kaarevia ja kassa pyörisi tuolillaan seuraten asiakkaan ostosten latomisen ja asettaisi sen kapulan asiakkaan puolesta.
Oli muuten homomies, ja ne alkaa kuikuilemaan vasta sitten,kun ovat päättneet jättä käytöstavat kotiin.
Juntteja liikaaa. Juntit voisi muuttaa perähikiälle niin ei tarvisi miettiä muita kun itteensä, saisi juntteilla 247. Sieltähän ne usein muuttaakin pk seudulle sikailemaan eikä opettele etikettejä.
Homot on naisvihaisia.
Haluaisin hakata tohjoksi jokaisen krväkkeen joka jättää laittamatta kapulan.
Ne pitäisi ampua tavattaessa. Poliisi paikalle ja luoti kalloon näile sioille.
Minä potkaisen näitä prseelle ja kummasti pskiainen laittaa sen kapulan sitten.