Mitä mieltä ihmisistä jotka eivät laita kapulaa ostoksiensa perään?
Viime aikoina törmännyt tällaiseen, että joku itseäni pahemman näköinen ei laita kapulaa. Sitten he kuikuilevat taakse ett miten reagoin. Ja yksi mummo jopa suuttui, kun en laittanut kapulaa ja kävi repimässä mun laittaman kapulan omien ostosten perästä ja siirsi sen kapulan omien jatkoksi ja kehtasi vielä valittaa, että minun olisi pitänyt laittaa kapula hänen ostostensa jälkeen.. Sitten kerran miesmyyjä ihmetteli minulle,kun ei olllut kapulaa johok totesin, että normaalisti sen laittaa se edellinen asiakas, eihän tämää nössö myyjä uskaltanut miehelle sanoa ja mies katsoi omituisesti minua.
Eilen joku ei minkään näköinen muka tärkeä ihminen jätti laittamatta mutta kuikuili koko ajan minua xD
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan kapulan sekä ennen, että jälkeen ostosteni.
En ole mikään lapsi, joka käy kassatiskillä valtataistelua tuntemattomien kanssa.
Et ole, et. Olet kapuloiden herra!
Jos olisi kapuloiden herra, kutsuisin kä äpiöt, haltijat ja hobitit avukseni asettamaan kapuloita.
Mutta enpä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos edellinen ei laita kapulaa niin laitan ostokset hänen peräänsä ja hän maksaa ne.
Piper inte porten då typen framför går ut med alla dina uppköp i sin röv?
Det är din revasta. Yritätkö päteä täällä kun et pärjää ruotsinkielisillä sivuilla? Todellinen juntti
Inte klarar sig? Klarar du dig här på "Vauva"? Känner du att det är någon bisarr tävling på spalten och inte bara onödigt tidsfördriv?
Du skulle eventuellt klara dig bättre om din text skulle vara begriplig. Jobba med den i stället för att koncentrera dig på andra. Glöm inte "kapulan" i affären.
Miten nämä ihmisten ulkonäöt; "paremman ja ei minkään näköinen", liittyvät kassan liukuhihnaan ja siihen kapulaan...?
En ole huomannut, että hyvännäköiset automaattisesti kapulaa käyttäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Laitan kapulan vain ja ainoastaan omien ostosteni perään. Jos edellinen ei laita kapulaa, niin mätän ostokseni siihen perään. Ja annan edellisen hoitaa selitykset jos tavarat menee sekaisin. Olen vain hiljaa ja tuijotan.
Oikeastaan pitäisi olla joku standardi, kapula ja ostokset. Tai ostokset ja kapula..
Sama. Omien ostosten perään laitan kuten kuuluukin. Jos edellinen ei ole laittanu niin mätän ostokset siihen perään. Selittäköön sitte kassalle että noi ei ollukaan mun ja ootellaan sitte kaikki kun kassa vähentää kuitista.;) Ehkä sitte ens keralla osaa laittaa?
Se työnsi sen perseeseen. Tää on tätäpäivää.
Miesoletettuhan se oli.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä "sääntö", että ensimmäisen pitäisi laittaa kapula?
Itse olen vain pistänyt kapulan, silloin kun olen nähnyt sille tarvetta. Oli se sitten eteen tai taakse. En ole näin mitättömästä asiasta nähnyt tarpeelliseksi tehdä mitään numeroa.
Se sääntö on syntynyt aivan itsestään siitä, että jollei ostostensa jälkeen kapulaa laita, niin haluaa ilmeisesti maksaa kaikkien muidenkin ostokset. Kassahenkilö vinguttaa niin kauan kun kapula tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan kapulan vain ja ainoastaan omien ostosteni perään. Jos edellinen ei laita kapulaa, niin mätän ostokseni siihen perään. Ja annan edellisen hoitaa selitykset jos tavarat menee sekaisin. Olen vain hiljaa ja tuijotan.
Oikeastaan pitäisi olla joku standardi, kapula ja ostokset. Tai ostokset ja kapula..
Sama. Omien ostosten perään laitan kuten kuuluukin. Jos edellinen ei ole laittanu niin mätän ostokset siihen perään. Selittäköön sitte kassalle että noi ei ollukaan mun ja ootellaan sitte kaikki kun kassa vähentää kuitista.;) Ehkä sitte ens keralla osa
Torppaan sinut pitämällä sinut kaukana ostoskärrykkäni. Minkäs teet!
Haluavat säästellä kapulaa jostain syystä, tai ehkä ovat vielä epävarmoja sen käytössä.
Normal kaupassa ei ole kapulaa, sinne tulee jotkut ilmaise ostoksille eli työntää ostoksensa toisten ostosten viereen ja joutuu maksaa. Kassat tilapäisiä, eivät huomaa mitään. Jotkut yrittää samaa myös muissa
Mietippä taas järjellä.
Se takana tuleva laittaa sen kapulan omien ostostensa eteen,ei toisinpäin.
Onko noin yksinkertainen asia vaikea ymmärtää?
-kassatäti-
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä "sääntö", että ensimmäisen pitäisi laittaa kapula?
Itse olen vain pistänyt kapulan, silloin kun olen nähnyt sille tarvetta. Oli se sitten eteen tai taakse. En ole näin mitättömästä asiasta nähnyt tarpeelliseksi tehdä mitään numeroa.
Sääntö on voinut syntyä myös siitä, että takana oleva ei siihen kapulaan kurkottelemallakaan ylety.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sitten tästäkin on tehty ongelma. Tulis sota ja tappas...
Älä huoli, SOTE tulee ja tappaa
Nautinnollisen hitaasti kiduttaen.
Epäilen että jotkut varastaa niitä kapuloita, en ole ip-kassoilla nähnyt niitä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähden seuraamaan, otan auton rekkarin ylös ja kostan myöhemmin.
Entä kun ei liiku autolla?
Menetin yöuneni, jouduin terapiaan, ajauduin avioeroon ja alkoholismiin kapuloiden käyttämättömyyden takia.
Ärsyttää ne jotka ei voi laittaa kapulaa oman ostoksen perään. Typeriä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mietippä taas järjellä.
-kassatäti-
Vähän sama kuin eräs kassatäti väitti pientä bambuleikkuulautaa "kalliiksi", "ei voi olla 5 euron tarjoushinnalla". "Kallista materiaalia". Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Omien ostosten perään laitan kuten kuuluukin. Jos edellinen ei ole laittanu niin mätän ostokset siihen perään. Selittäköön sitte kassalle että noi ei ollukaan mun ja ootellaan sitte kaikki kun kassa vähentää kuitista.;) Ehkä sitte ens keralla osaa laittaa?
Observera att prylarna tillhör affären tills de blir betalda. Om det är en överlägsen uppgift, kan affären hålla sina prylar, fast de skulle ha passerat kassan tillsammans med någon attitydproblematisks inköp som någon kassaperson i koma bara har dragit igenom. Där kan sedan kverulanten och dillen ordna upp helt vad de vill. Mårjens hejsan.
Vierailija kirjoitti:
Mietippä taas järjellä.
-kassatäti-
Ymmärrän. Mutta selitäpä kääpiöille, haltijoille ja hobiteille! Ihan mahdotonta porukkaa.
T. Kapuloiden herra
Omien ostosten perään se kapula kuuluisi laittaa, mutta se näkyy olevan ihan sattumanvaraista, kumpi sen laittaa. Joskus se vaan unohtuu.
Kerran kassa sekoitti täysin kahden asiakkaan ostokset sen takia, kun ei ollut kapulaa lainkaan välissä ja meni vääriä ostoksia toiselle.
Jos on pitkä jono ja kiire, kapula helpottaa kaikkien elämää, joten laita se kapula itse, jos ei toinen sitä laita.