Mitä mieltä ihmisistä jotka eivät laita kapulaa ostoksiensa perään?
Viime aikoina törmännyt tällaiseen, että joku itseäni pahemman näköinen ei laita kapulaa. Sitten he kuikuilevat taakse ett miten reagoin. Ja yksi mummo jopa suuttui, kun en laittanut kapulaa ja kävi repimässä mun laittaman kapulan omien ostosten perästä ja siirsi sen kapulan omien jatkoksi ja kehtasi vielä valittaa, että minun olisi pitänyt laittaa kapula hänen ostostensa jälkeen.. Sitten kerran miesmyyjä ihmetteli minulle,kun ei olllut kapulaa johok totesin, että normaalisti sen laittaa se edellinen asiakas, eihän tämää nössö myyjä uskaltanut miehelle sanoa ja mies katsoi omituisesti minua.
Eilen joku ei minkään näköinen muka tärkeä ihminen jätti laittamatta mutta kuikuili koko ajan minua xD
Kommentit (124)
Vartijat paikalle ja ankara rangaistus, ehdottomana.
Näin koronan ja muiden tautien leviämisaikana kaikki eivät aivan ymmärrettävistä syistä halua koskea kapulaan. En ole muuten minäkään koskaan nähnyt, että näitä kädestä käteen jatkuvasti kulkevia kapuloita olisi koskaan kesken päivän desifinioitu? Koronan ensiaallon levitessä kapulat muuten poistettiin käytöstä hyvin monissa kaupoissa ja maksaminen sujui siitä huolimatta häiriöittä. Relaa vähän, arvoisa, mutta kiireinen aloittaja!
Vierailija kirjoitti:
Tautisina aikoina ei kannata tarttua kapulaan ja kannatan niitä liikkeitä, missä ei ole kapulaa käytössä. Muistakaa se kun paljailla käsillä tartutte kapulaan.
Tuo on töystotta. Kolme naapuria sai koronan ja eivät olleet käyneet muualla päiväkausiin kuin vaan lähikaupassa. Siitä kapulasta juurikin tarttu virus matkaan. Nyt on liikkeellä kolmea eri virusta jotka tarttuvat ärhäkästi. Korona, A influenssa ja rs virus puhumattakaan muista viruksista joita on miltei aina jossain päin. Mua ei riso lainkaan mikään kapula sen puuttuminen tms. Lapsellista takertua kapulaan.
mulle on ihan sama,kumpi sen kerkee laittamaan,mutta itse laitan jotenkin automaattisesti sen omien ostosteni jälkeen :D...joskus kyllä kokeilen ja jään odottelemaan,laittaako se takana tuleva :D