Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisistä jotka eivät laita kapulaa ostoksiensa perään?

Vierailija
30.12.2023 |

Viime aikoina törmännyt tällaiseen, että joku itseäni pahemman näköinen ei laita kapulaa. Sitten he kuikuilevat taakse ett miten reagoin. Ja yksi mummo jopa suuttui, kun en laittanut kapulaa ja kävi repimässä mun laittaman kapulan omien ostosten perästä ja siirsi sen kapulan omien jatkoksi ja kehtasi vielä valittaa, että minun olisi pitänyt laittaa kapula hänen ostostensa jälkeen.. Sitten kerran miesmyyjä ihmetteli minulle,kun ei olllut kapulaa johok totesin, että normaalisti sen laittaa se edellinen asiakas, eihän tämää nössö myyjä uskaltanut miehelle sanoa ja mies katsoi omituisesti minua.

Eilen joku ei minkään näköinen muka tärkeä ihminen jätti laittamatta mutta kuikuili koko ajan minua xD

Kommentit (124)

Vierailija
102/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selventää mikä ihmeen kapula ja mihinkä väliin laitetaan? En ole nähnyt mitään kapuloita. Mistä näitä kapuloita saa ja mihinkä niitä pitää käyttää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan aina mukanani sermiä ja asetan sen hihnalle ostosteni perään, se estää myös takana tulevien uteliaat katseet ostosteni suuntaan.

Vierailija
104/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selventää mikä ihmeen kapula ja mihinkä väliin laitetaan? En ole nähnyt mitään kapuloita. Mistä näitä kapuloita saa ja mihinkä niitä pitää käyttää? 

https://tanzeuss.wordpress.com/2014/09/11/animated-ads-are-coming-to-gr…

Vierailija
105/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😱

Vierailija
106/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä ihmisten ulkonäöt; "paremman ja ei minkään näköinen", liittyvät kassan liukuhihnaan ja siihen kapulaan...?

En ole huomannut, että hyvännäköiset automaattisesti kapulaa käyttäisivät.

Kyse ei ole siitä, käyttävätkö hyvännäköiset kapulaa vai eivät. Kyse on siitä, että mies asettaa kapulan VAIN JA AINOASTAAN hyvännäköisille naisille.

Vierailija
107/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellaista arkipäivän kohteliaisuutta ja toisen huomioonottamista, eikä ole siihen:  eivät välitä tai ymmärrä.  Mistä kertonee. 

Miesten kohteliaisuus ulottuu vain pantavannäköisiin naisiin.

Vierailija
108/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassatkin alkaneet jo sekoilla tästä kapulattomuudesta. Eräs kassa luuli puolia omista ostoksistani perässä tulevan ostoiksi, koska väliin muodostui tyhjä väli koska hihna liikkui koko ajan ostoksia sille laskiessa.

Opetelkaa käyttämään niitä saakelin kapuloita.

Borde inte kassan lära sig att använda sitt band? Mår din purjo bra av att oavbrutet slipas mot gummibandet då du packar? Hur gillar sparrisen samma behandling?

Någon enstaka gång har kassagumman sträckt ut sin hand och en skylt och viftat mot bandets begynnelse. Man har kollat dit och tillbaka och fortsatt med sina inköp helt i fred. Jag jobbar inte i affären och har inga planer på att utan kompensation göra något i den.

Vierailija
109/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos edellinen ei laita kapulaa niin laitan ostokset hänen peräänsä ja hän maksaa ne.

Sama täällä. Siinähän sählää, typeryyttään.

Det blir nog du som får "sählä" då du inte klarar av att hålla reda på dina egna inköp.

Vierailija
110/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina kovaan ääneen: Missä kapula ja katson syyllistävästi edellä seisovaan???

Vierailija
111/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin käytän kapulaa? Mikä käyttötarkoitus? 

Vierailija
112/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei laita kapulaa, vaikka tavarat tiuhassa hihnalla, niin sit on turha mulkoilla tai huokailla jos ja kun kassa skannaa vääriä tuotteita tai joku tavara jää pois ostoksista.

Itse ajattelen että se kapula ei ole siinä minua tai seuraavaa varten, vaan kassan työtä helpottamaan ja nopeuttamaan. Mikäli kapulaa ei ole saatavilla, yleensä en lado tavaroitani kiinni edellisen ostoksiin, vaan jätän tyhjää. Kyllä sekin useimmille kassatyöntekijöille riittää että erottavat, mihin edellisen ostokset päättyvät.

Vierailija
113/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä on rattaat, tai kieli?

Vierailija
114/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edellinen asiakas ole toisen isä tai äiti. Ei se vaihda sen toisen vaippojakaan. Jokainen on ihan itse vastuussa omasta kapulastaan.

Vierailija
115/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä ällöttää koskea siihen bakteeripesäkapulaan

Vierailija
116/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita koskaan kapulaa, en halua koskea siihen tautiseen kapistukseen. Odotan ostoskärryjeni edessä, että ostokseni ovat menneet ja siirrän sitten kärryn ja maksan ostokseni. Pakkaamisen teen vasta maksamisen jälkeen. Ei minun tarvitse ajatella muita asiakkaita, ei siinä paljon aikaa kulu. Suurin osa vain on semmoisia mulle heti kaikki tänne -juntteja.

Vierailija
117/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliseen lisäyksenä se että ihan perustason vuorovaikutustaidot yleensä riittäisivät niin muiden asiakkaiden kuin kassahenkilöiden kanssa tämänkin asian selvittämiseen ilman mitään suivaantumisia puolin tai toisin. Niitä ei vain ihmisillä nykyään ole, on aivan ylitsepääsemätöntä ja sitten ihmetellään, kun kassa sekoilee eikä lue ajatuksia. Taas näitä suomalaisten varpaitaan tuijottavien junttien ongelmia.

Vierailija
118/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan lyö sillä edellämenijää

Vierailija
119/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laita koskaan kapulaa, en halua koskea siihen tautiseen kapistukseen. Odotan ostoskärryjeni edessä, että ostokseni ovat menneet ja siirrän sitten kärryn ja maksan ostokseni. Pakkaamisen teen vasta maksamisen jälkeen. Ei minun tarvitse ajatella muita asiakkaita, ei siinä paljon aikaa kulu. Suurin osa vain on semmoisia mulle heti kaikki tänne -juntteja.

Et sitte osaa laittaa kondomia sen päälle?

Vierailija
120/124 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saan kapulan? Paljonko maksaa? Kuka myy kapuloita? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi