Mitä mieltä ihmisistä jotka eivät laita kapulaa ostoksiensa perään?
Viime aikoina törmännyt tällaiseen, että joku itseäni pahemman näköinen ei laita kapulaa. Sitten he kuikuilevat taakse ett miten reagoin. Ja yksi mummo jopa suuttui, kun en laittanut kapulaa ja kävi repimässä mun laittaman kapulan omien ostosten perästä ja siirsi sen kapulan omien jatkoksi ja kehtasi vielä valittaa, että minun olisi pitänyt laittaa kapula hänen ostostensa jälkeen.. Sitten kerran miesmyyjä ihmetteli minulle,kun ei olllut kapulaa johok totesin, että normaalisti sen laittaa se edellinen asiakas, eihän tämää nössö myyjä uskaltanut miehelle sanoa ja mies katsoi omituisesti minua.
Eilen joku ei minkään näköinen muka tärkeä ihminen jätti laittamatta mutta kuikuili koko ajan minua xD
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan halua koskea siihen likaiseen bakteeripesään.
Höpö höpö
Laitan kapulan vain ja ainoastaan omien ostosteni perään. Jos edellinen ei laita kapulaa, niin mätän ostokseni siihen perään. Ja annan edellisen hoitaa selitykset jos tavarat menee sekaisin. Olen vain hiljaa ja tuijotan.
Oikeastaan pitäisi olla joku standardi, kapula ja ostokset. Tai ostokset ja kapula..
Se taaksepäin kuikuilu johtuu siitä, että miehet aina tsekkaavat, onko takana hyvännäköinen nainen. Niille laitetaan kapula, muut saa laittaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Den som är intresserad av "kapula" kan väl handskas med en sådan hur den anser det vara bäst? Själv har man inte haft någon dragning till "kapula", så de har alltid fått vara ifred för en.
Senast idag undrade man i den enda kassan som var öppen, varför folk går med på betjäningslösa kassor där kassatanterna övervakar att kunderna utför kassatanternas arbete korrekt. Man har degraderat kunden till kassatant och gjort kassatanterna till kundväktare. Skulle det inte vara klarare om kassatanterna skulle sitta i kassan och jobba i dem?
Ostosten hihnalle nostaminen on ihan tarpeetonta.Kassahenkilö voisi piipata ostokset kärryissä, josta ne voisi nostaa suoraan ostoskassiin vaikka sitä mukaa.Vähentäisi myös kassahenkilön tavaroiden siirtelytyötä.
Vierailija kirjoitti:
Laitan kapulan sekä ennen, että jälkeen ostosteni.
En ole mikään lapsi, joka käy kassatiskillä valtataistelua tuntemattomien kanssa.
Et ole, et. Olet kapuloiden herra!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Den som är intresserad av "kapula" kan väl handskas med en sådan hur den anser det vara bäst? Själv har man inte haft någon dragning till "kapula", så de har alltid fått vara ifred för en.
Senast idag undrade man i den enda kassan som var öppen, varför folk går med på betjäningslösa kassor där kassatanterna övervakar att kunderna utför kassatanternas arbete korrekt. Man har degraderat kunden till kassatant och gjort kassatanterna till kundväktare. Skulle det inte vara klarare om kassatanterna skulle sitta i kassan och jobba i dem?
Ostosten hihnalle nostaminen on ihan tarpeetonta.Kassahenkilö voisi piipata ostokset kärryissä, josta ne voisi nostaa suoraan ostoskassiin vaikka sitä mukaa.Vähentäisi myös kassahenkilön tavaroiden siirtelytyötä.
Det gör de i grossen hos oss. De vill inte ens ha prylarna på bandet. Jag gillar det.
En ikinä tarvitse kapulaa, osaan jättää välin ja takanylkyttäjän pidän kaukana kärrylläni.
Sitä mieltä että jokainen laittanoot oman kapulansa. Ei ole edeltävän asia vaan sen joka siihen seuraavaksi on tulossa JOS jotain kapulaa on pakko käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Se taaksepäin kuikuilu johtuu siitä, että miehet aina tsekkaavat, onko takana hyvännäköinen nainen. Niille laitetaan kapula, muut saa laittaa itse.
Ei voi mitenkään olla näin, kun Ap juuri kertoi, että häntä itseään pahemman näköiset ja ei minkään näköiset kehtaavat olla laittamatta!
Ni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos edellinen ei laita kapulaa niin laitan ostokset hänen peräänsä ja hän maksaa ne.
Piper inte porten då typen framför går ut med alla dina uppköp i sin röv?
Det är din revasta. Yritätkö päteä täällä kun et pärjää ruotsinkielisillä sivuilla? Todellinen juntti
Vierailija kirjoitti:
Että sitten tästäkin on tehty ongelma. Tulis sota ja tappas...
Älä huoli, SOTE tulee ja tappaa
He ovat ajatuksissaan ja väsyneitä, jos eivät laita kapulaa väliin.
Joskus ajatuksissani saatan unohtaa laittaa sen kapulan ostosteni perään, mutta onneksi kukaan ei ole tehnyt siitä isompaa numeroa. Joskus olen jotain mielenosoituksellista tuhahtelua kuullut.
Jos edessäni oleva ei muista laittaa palikkaa, niin laitan sen sitten itse, kunhan kapulaan yletyn. Eipä näistä tarvitse numeroa tehdä. Jos en minäkään muista kapulaa laittaa, niin menköön sitten minunkin ostokseni edellä olevan laskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän Prismassa on käsiskannerit. Voi itse skannata ja pakata suoraan kassiin. Ei nostelua hihnalle. Maksu itsepalvelukassaan.
Korona kun oli, niin ei laitettu kapulaa. Sen vuoksi en laita. Pelkään tartuntaa. Ihan oikeasti ja vakavissani.
En mitään. Arpokoon siinä kassahenkilön kanssa, mitkä eivät enää ole hänen ostoksiaan. Seuraan sivusta huvittuneena.
Mistä tämä "sääntö", että ensimmäisen pitäisi laittaa kapula?
Itse olen vain pistänyt kapulan, silloin kun olen nähnyt sille tarvetta. Oli se sitten eteen tai taakse. En ole näin mitättömästä asiasta nähnyt tarpeelliseksi tehdä mitään numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän Prismassa on käsiskannerit.
Hur går det då du har en flaska snaps bland inköpen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän Prismassa on käsiskannerit.
Ip-kassalle voi mennä ilman käsiskanneriakin, kun maksaa kortilla. Ei tartte kapulopiden kanssa pelata. Mutta alkoholi ja tarratuotteet pitää sen kassahenkilön käydä kuittaamassa.
En menetä yöuniani, vaikka joku ei laita kapulaa kassahihnalle. Laitan itse, se siitä. Se vie ehkä sekunnin. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita, kuin joku kassakapula. Kaikesta sitä tehdään ongelmaa. Relaa ap.