Mitä mieltä ihmisistä jotka eivät laita kapulaa ostoksiensa perään?
Viime aikoina törmännyt tällaiseen, että joku itseäni pahemman näköinen ei laita kapulaa. Sitten he kuikuilevat taakse ett miten reagoin. Ja yksi mummo jopa suuttui, kun en laittanut kapulaa ja kävi repimässä mun laittaman kapulan omien ostosten perästä ja siirsi sen kapulan omien jatkoksi ja kehtasi vielä valittaa, että minun olisi pitänyt laittaa kapula hänen ostostensa jälkeen.. Sitten kerran miesmyyjä ihmetteli minulle,kun ei olllut kapulaa johok totesin, että normaalisti sen laittaa se edellinen asiakas, eihän tämää nössö myyjä uskaltanut miehelle sanoa ja mies katsoi omituisesti minua.
Eilen joku ei minkään näköinen muka tärkeä ihminen jätti laittamatta mutta kuikuili koko ajan minua xD
Kommentit (124)
Lähden seuraamaan, otan auton rekkarin ylös ja kostan myöhemmin.
Ihan sama. Voin laittaa kapulan ennen ja jälkeen ostosteni, jos on tarpeen. Pikku juttu, jonka voi korjata parissa sekunnissa, jos edellinen ei ole laittanut kapulaa.
Että sitten tästäkin on tehty ongelma. Tulis sota ja tappas...
Osaan laittaa kapulan ostosteni eteen ja taakse, olen jo aikuinen
Ei sitä aina huomaa laittaa itsekkään
Olen miettinyt tätä pitkään enkä vieläkään osaa kertoa mielipidettäni. Vaikea juttu. 😂
Siis mikä ihmeen kapula? Ja mistä kapulan saa? Onko tämä juuri tullut? En ole kuullut asiasta.
Minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä ,minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä vain minä
Minä laitan aina kapulan perään.
Ei kai kukaan halua koskea siihen likaiseen bakteeripesään.
Ai nyt tullut uusi kapula palstahullu 😂
Riippuu tapauksesta. Että voiko ostokset mennä sekaisin vai ei. Kädelläkin voi tehdä katkaisuliikkeen kassahihnalle, jos myyjä ei tajua mikä on kenenkin. Perässä tuleva toki voi laittaa halutessaan, ellei ole kipeänä ja ei halua kurkotella.
Laitan kapulan sekä ennen, että jälkeen ostosteni.
En ole mikään lapsi, joka käy kassatiskillä valtataistelua tuntemattomien kanssa.
Jos edellinen ei laita kapulaa niin laitan ostokset hänen peräänsä ja hän maksaa ne.
Den som är intresserad av "kapula" kan väl handskas med en sådan hur den anser det vara bäst? Själv har man inte haft någon dragning till "kapula", så de har alltid fått vara ifred för en.
Senast idag undrade man i den enda kassan som var öppen, varför folk går med på betjäningslösa kassor där kassatanterna övervakar att kunderna utför kassatanternas arbete korrekt. Man har degraderat kunden till kassatant och gjort kassatanterna till kundväktare. Skulle det inte vara klarare om kassatanterna skulle sitta i kassan och jobba i dem?
Ihan sama. Laitan itse , jos tarvis. Ei rasita.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt tullut uusi kapula palstahullu 😂
Kapulapalstahullu är ett ord.
Olet ruma. Kauniiden naisten ostosten eteen laitetaan aina kapula.
Vierailija kirjoitti:
Jos edellinen ei laita kapulaa niin laitan ostokset hänen peräänsä ja hän maksaa ne.
Piper inte porten då typen framför går ut med alla dina uppköp i sin röv?
Ota nyt ne lääkkeet