Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka tienaa bruttona 2800e/kk?

Vierailija
27.12.2023 |

Onko se sinulle liian vähän? Paljonko itse tienaat?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Eihän tämä ole ainoa kriteeri. Sitäpaitsi harvoinpa sitä ihan tarkkaan tietää mitä toiset tienaavat.

Vierailija
2/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei todellakaan ole tärkein asia kumppanin valinnassa. Eikä edes tärkeä. Tärkein asia on kumppanin luonne, se että hän huolehtii asioistaan ja se, että huumorimme kohtaavat.

Ja toisekseen mainitsemasi summa on hyvä, olisin iloinen jos itse tienaisin tuon verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta voin seurustella naisen kanssa joka tienaa tuon verran. 

Vierailija
4/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Itse tienaan 2600e.

Vierailija
5/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on paljon rahaa vaikka eivät tienaa mitään.

Vierailija
6/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Ei rakkaus ole kiinni rahasta, eikä kuulukaan olla.

Vierailija
7/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Itse olen keskituloinen, n 50 000 vuodessa.

Vierailija
8/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on miesten rahojen perässä, siksi heitä kiinnostaa miehen ammatti ja varallisuus. Nainen on maailman kallein esine miehelle.

T: miehinen mies

Niin no jos naista pitää esineenä niin kyllähän se esine osaa itsensä hinnoitella.

Eipä miehet taida enää etsiä muuta kuin ulkonäköä millään muulla ei väliä. Mihin onkaan maailma menossa? Voi voi!

Vierailija
9/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ei todellakaan ole tärkein asia kumppanin valinnassa. Eikä edes tärkeä. Tärkein asia on kumppanin luonne, se että hän huolehtii asioistaan ja se, että huumorimme kohtaavat.

Ja toisekseen mainitsemasi summa on hyvä, olisin iloinen jos itse tienaisin tuon verran.

Tämän takia moni työtön mies on varattu.

Vierailija
10/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin monta vuotta. Suhde ei kaatunut rahaan vaikka mies olikin ihan älyttömän pihi, mikä on todella epämiellyttävä piirre kenessä tahansa. Itse tienaan yli 6000 kuussa. Nykyinen kumppanini tienaa minua enemmän ja kyllä tää toimii paremmin. 

Vierailija
11/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne voi mut tummempi tuilla elelevä loinen kelpaa

Vierailija
12/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, omat tulot samaa luokkaa, joten voitaisiin elää molemmille sopivaa elintasoa. Pääasia, että käy töissä.

Vierailija
13/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia moni työtön mies on varattu.

Miehen työttömyys on naisille pahin turn off. Ei auta vaikka olisi työtön lääkäri tai työtön lentäjä. 

Vierailija
14/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jopa lapset tämän palkan miehen kanssa. Eipä ole koskaan tarvinnut rahasta riidellä tai olla taloudellisen väkivallan uhrina. Hoitaa toki myös muilla elämän osa-alueilla osansa. Ei valittamista 

Vierailija
15/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi seurustella. Kerran seurustelin miehen kanssa ja se kehui itseään kovatuloiseksi, mutta selvisi että hän tienasi vain 2500€. Erohan siitä tuli.

Miehen pitää ainakin 5000 tienata tai muuten ei voi elättää naista. Ei ole kivaa jos joutuu tyytymään kuohuviiniin ja halpis hopea koruihin.

Vierailija
16/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vpi seurustella! Sehän on pääasia, että on töissä.

Jos miehellä on luottohäiriöitä, en seurustelisi.

Tai liuta lapsia.

Vierailija
17/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu miten elää. Tuolla rahalla voi elää ihan normaalia ja tavallista elämää, tai sitten olla jatkuvasti pa. Tuota jälkimmäistä en varmaankaan pidemmän päälle jaksaisi. Jos palkalla pärjää, niin se riittää minulle. Mutta sellaiseen elämään en tahdo joutua, missä loppukuussa ei syödä kuin pelkkiä nuudeleita. En itsekään tienaa paljoa, mutta olen osannut sopeuttaa elämäni tulojeni mukaisesti.

Vierailija
18/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tienaan yli 4000e brutto eli todennäköisesti asia alkaisi miestä risomaan jossakin vaiheessa. Nimim. kokemusta on. Eli saisi olla poikkeuksellisen terveellä itsetunnolla varustettu eikä kuvittelisi että minun kuuluisi maksaa hänelle taskurahaa, exäni siis kehtasi sellaista ehdottaa vaikka maksoin muutenkin 70% menoista :D

Vierailija
19/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos talous on tasapainossa.

Vierailija
20/108 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pitää olla hyvin tienaava ja korkeakoulutettu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi