Kaupat suunnittelevat itsepalvelukassojen sulkemista
Lian monet ottaa kassalta käteisalennuksen jättämällä osan tuotteista skannaamatta.
Oletko sinä tehnyt näin?
Kommentit (107)
Täysin bjerse idea muutenkin. Toimii ainoastaan jos sulla on pari tavaraa.
Ai jaa. Erikoista tuohon nähden että täällä prisma uudisti kassalinjat ja siinä samalla tuli monta uutta ip-kassaakin.
En ole jättänyt skannaamatta enkä usko että se muutenkaan on yleistä. Toki jotkut venkuloivat hintalappuja vaihtaen.
Ehkä hintalaput pitäs uudistaa sellaisiksi että ne kuoleentuvat kassan luettua koodin ja lappu on sellainen ettei pysty vaihtamaan, ja jos koodia ei ole kassalle luettu, uloskäyntiportti hälyttää....
En ole kertaakaan käyttänyt itsepalvelukassaa. Enkä käytä, niin kauan kuin kaupassa on yksikin kassahenkilö työssä kassalla. Menen kauppaan palveltavaksi, enkä skannaamaan itse ostamiani tavaroita. Lisäksi haluan tehdä parhaani sen eteen, että kaupat palkkaisivat kassoja töihin.
Itsepalvelukassat ovat ainoita nopeita kassoja. Yhden ihmisen takia kaikki kärsii. Minkä takia näitä huijareita ei laiteta vankilaan ja pidetä muille auki. Tästä tulee mieleen kun ruokavirasto kielsi suomessa maailman tulisemman sipsin myynnin. Ihmiset söivät joutuvat sairaalaan kun eivät uskoneet, että se oikeasti tulinen. Tuota ei saa myydä suomessa enää.
Mulla lähikauppa laittoi ip-kassat kiinni tietyksi ajaksi päivää. No äänestän lompakollani ja teen ostokset muualla.
Olen käynyt itsepalvelukassalla tasan yhden kerran. En tykkää niistä. Tykkään ihmiskassoista.
En usko et ottaa, paitsi ehkä jossai pääkaupunkiseudul... Kyl suomalaiset on muualla ainakin aika usein ihan perusrehtejä asiakkaita
Yksi turhimmista päätöksistä kaupoilta, haetaan säästöä kassa henkilökunnasta ja mikä on tulos kun porukka huijaa kassalla. Todellisuudessa kaupat käärivät sievoiset tappiot itsepalvelu kassoista.
Vierailija kirjoitti:
Hai,kun oli ullatus.
NO HOI SIEEEEEE!!!!! Mistä me ny saadaaaaaaaaAAAAAAAN käteiiiIIIISSSSS alennukseeeeEEETTTT??!!!!
Onkos vermos päiiiin minkälaisiiiiiiii kauppoiiii??!
Ei niitä suljeta.
Näköjään osa ihmisen luulee vieläkin että menneisyyteen voi palata. Kaikki eivät taida uskoa sitäkään, että pian ns tavalliset kassat poistuvat kokonaan.
Pitäähän asiakkaan saada palkka kaupalle kuuluvasn työn tekemisestä. Silti kauppiaat jää voitolle.
Vierailija kirjoitti:
En ole kertaakaan käyttänyt itsepalvelukassaa. Enkä käytä, niin kauan kuin kaupassa on yksikin kassahenkilö työssä kassalla. Menen kauppaan palveltavaksi, enkä skannaamaan itse ostamiani tavaroita. Lisäksi haluan tehdä parhaani sen eteen, että kaupat palkkaisivat kassoja töihin.
Minä puolestani en mene kauppaan palveltavaksi, mutten kyllä skannaamaankaan. Menen sinne ostamaan sen mitä tarvitsen ja sitten kätevintä reittiä ulos.
Sen jälkeen kun hintoja on hilattu ylös niin joo, joskus on ollut ihan pakko.
Siis ovat varkaita.