Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on suurin syy miksi moni miehistä ei saa naista

Vierailija
26.12.2023 |

Monille miehille romanttisten suhteiden aloittaminen voi olla haastavaa, ja yksi merkittävimmistä syistä on usein käytöstapojen puute. Epäkunnioittava käytös estää naisten kiinnostuksen heräämisen. Myös sosiaalisten taitojen ja keskustelutaitojen puute voivat vaikeuttaa miehen mahdollisuuksia luoda yhteyksiä. Taito osallistua mielenkiintoisiin keskusteluihin, kuunnella toista ja ilmaista itseään selkeästi ovat avainasemassa ihmissuhteiden rakentamisessa. Miehet, jotka kamppailevat näiden taitojen kanssa, voivat vaikuttaa epävarmoilta tai vaikeasti lähestyttäviltä.

Kommentit (271)

Vierailija
161/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten gamer- ja läskifobia ovat perimmäiset syyt sille miksi miehet eivät naisille kelpaa. Sen lisäksi vaaditaan ihan liikaa, miehellä pitää mm. olla kavereita, auto, työpaikka ja oman kodin ulkopuolella tapahtuvia harrastuksia.

Eipä nuo kovin kummoisia vaatimuksia ole, ihan tavallisia. 

Mikä on tämä naisten vaatimus kodin ulkopuolisista harrastuksista? Samaa sitten vaativat että lapsillakin pitää olla ja miehen se hoitaa. 

Ja miksi naisella olisi vaatimus siihen että miehellä on kavereita? En ymmärrä logiikkaa. Itse mieluimmin ottaisin suhteeseen naisen jolla ei ole kavereita.

Vierailija
162/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus oli hyvinkin paikkaansa pitävä. 8 sivua keskustelua, joissa naisten kommentit ovat monelta kantilta pohdiskelevia ja eri asioita punnitsevia ja miesten ovat lyhyitä öyh-öyh kommentteja naisten oltetusta painosta tai ulkomaalaisten naisten haaveiluista.

Tämä juuri. Lisäksi esitetään "varmana tietona" naisten parisuhdevaatimuksia, jotka ovat täysin irralla arkitodellisuudesta. Huvittaa, että täällä on joukko täysin nais- ja parisuhdekokemattomia miehiä, jotka ovat omasta mielestään parhaita asiantuntijoita mitä tulee naisiin ja parisuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemillani sinkkumiehillä on aina sama ongelma: he eivät ole kiinnostuneita kuin itsestään. Ei kiinnosta toisten elämä, tarpeet, tunteet, ajatukset, ei niin mikään. Halutaan parisuhdetta, mutta ei yhdessäoloa ja kanssakäyntiä. Ei voi käydä keskusteluja mistään koska elämä pyörii pitkälti toimettoman möllöttämisen ympärillä ja ne vähätkin koostuvat siitä, että toinen tekee selväksi miten sinulla ei ole minkäänlaista merkitystä. Yksi kolmekymppinen sinkkumies ihmetteli kovasti, miksi naiset eivät kiinnostu - hän nimittäin puhui naisten päälle, piti heitä selkeästi itseään älyllisesti typerämpinä ja aina tavanomaisen kiltti ollessaan odotti suoraan vastapalvelusta seksin tai romanssin muodossa. Naiset todellakin vaistoavat tuollaisen asenteen ja moni pitää sitä luotaantyötävänä. Joten miehet, kysykääpä itseltänne: haluatteko oi

Olet vielä niin nuori. Vielä 10-15 vuotta ja kun työpaikan puskea räväkkä matroona ei kiinnosta, saat kuulla väheksyntää seksuaalisista kyvyistäsi tai homottelua, varmuudella,

Vierailija
164/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten gamer- ja läskifobia ovat perimmäiset syyt sille miksi miehet eivät naisille kelpaa. Sen lisäksi vaaditaan ihan liikaa, miehellä pitää mm. olla kavereita, auto, työpaikka ja oman kodin ulkopuolella tapahtuvia harrastuksia.

Mikä on tämä naisten vaatimus kodin ulkopuolisista harrastuksista? Samaa sitten vaativat että lapsillakin pitää olla ja miehen se hoitaa. 

Ja miksi naisella olisi vaatimus siihen että miehellä on kavereita? En ymmärrä logiikkaa. Itse mieluimmin ottaisin suhteeseen naisen jolla ei ole kavereita.

Onpa tosiaan kumma, ettei nainen halua kumppanikseen syrjäytynyttä erakkoa, saati lapsistaan tulevan sellaisia.

Vierailija
165/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät olekaan edellyttäen, että tällaisia vaatimuksia esittävällä naisella on samoin kavereita, auto, työpaikka ja harrastuksia.

Vierailija
166/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa tosiaan kumma, ettei nainen halua kumppanikseen syrjäytynyttä erakkoa, saati lapsistaan tulevan sel

Mutta miksi ei? Mikä se hyöty naiselle on jossain kiekkokaukalossa viihtyvästä ukosta joka on aina jossain muualla menossa? 

Ja lapsetki ukon kanssa pitäisi olla muualla etteivät vain ole kotona.

Vierailija
167/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät olekaan edellyttäen, että tällaisia vaatimuksia esittävällä naisella on samoin kavereita, auto, työpaikka ja harrastuksia.

Itse ainakin tällaisia vaativalla naisella ei saa olla kavereita ja harrastuksia. Töissä pitää käydä ja auto olla millä sinne menee.

Vierailija
168/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ei? Mikä se hyöty naiselle on jossain kiekkokaukalossa viihtyvästä ukosta joka on aina jossain muualla menossa? 

Ei tarvitse vetää heti päätyyn, pun intended. Harrastus kodin ulkopuolella ei tarkoita aina menossa.

Sama näiden kanssa. Ja koska sulla ei ole lapsia, voin kertoa, että niistä on huolta ja niiden toivoo kasvavan normaaleiksi ja onnellisiksi aikuisiksi. Hyvin monella se edellyttää jonkinlaisia ihmissuhteita ja elämän sisältöä myös kodin ulkopuolella.

Vierailija
169/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö nuo luetellut asiat ole ihan normaaleja asioita joita lähes jokaisella aikuisella on sukupuoleen katsomatta? Tai no, ok, autoa minulla ei ole kun sille näin kaupunkilaisena on niin vähän käyttöä, että mieluummin vuokraa silloin harvoin kun tarvitsee.

Vierailija
170/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse vetää heti päätyyn, pun intended. Harrastus kodin ulkopuolella ei tarkoita aina menossa.

Sama näiden kanssa. Ja koska sulla ei ole lapsia, voin kertoa, että niistä on huolta ja niiden toivoo kasvavan normaaleiksi ja onnellisiksi aikuisiksi. Hyvin monella se edellyttää jonkinlaisia ihmissuhteita ja elämän sisältöä myös kodin ulkopuolella.

Mulla on kaksi lasta ja exä pakottaa molemmille "ohjatun harrastuksen" mihin eivät halua mennä. Minä sitten joudun näitä itkeviä lapsia sinne pakottaa kun ovat luonani koska muuten alkaa uhkailu että joudun maksamaan elarit takautuvasti. 

Vierailija
171/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ihmettelen että mikä siitä pariutumisesta tekee niin vaikeaa. Itse olen +50 mies, eronnut muutama vuosi sitten. Ei minun tarvinnut kovin kauan sinkkumarkkinoilla olla sen jälkeen kun ajattelin että kohta voisin lopettaa poikamies päivät. En ole rikas, tukka on harventunut, vähän ylipainoa, enkä ole mikään rikas. Oikeastaan niin tavallinen päällepäin kuin vain ikäiseni mies voi olla.

Varmaankin ulosanti, keskustelutaito, käytöstavat ja positiivinen elämäntapa vaikuttaa hyvin paljon asiaan? Eikä myöskään minulla ole niitä perinteisiä ongelmia, kuten alkoholi, tms. Ps. nämä asiat voi ihan jokainen opetella jos haluaa parantaa niitä asioitaan parisuhdemarkkinoilla.  

Vierailija
172/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi lasta ja exä pakottaa molemmille "ohjatun harrastuksen" mihin eivät halua mennä. Minä sitten joudun näitä itkeviä lapsia sinne pakottaa kun ovat luonani koska muuten alkaa uhkailu että joudun maksamaan elarit takautuvasti. 

Teillä on moniongelmainen tilanne, toivottavasti saatte siihen tolkkua jo lastenkin takia. Lähdin kuitenkin ajatuksesta "harrastus ja ystäviä kodin ulkopuolella" vs "ei harrastusta eikä ystäviä kodin ulkopuolella". Jälkimmäistä tuskin kukaan vanhempi lapsilleen toivoo.

Vierailija
173/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Sosiaalisten taitojen puute tai väsynyt olemus vähentää miehen mahdollisuuksia. Ei tarvitse olla täydellinen mies. Haluan, että osoitat jonkinlaista mielenkiintoa minua kohtaan. Jotta tajuan "hei tämä mies ei ole vaan kohtelias minua kohtaan, vaan haluaa muutakin". N28

Vierailija
174/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Sosiaalisten taitojen puute tai väsynyt olemus vähentää miehen mahdollisuuksia. Ei tarvitse olla täydellinen mies. Haluan, että osoitat jonkinlaista mielenkiintoa minua kohtaan. Jotta tajuan "hei tämä mies ei ole vaan kohtelias minua kohtaan, vaan haluaa muutakin". N28

Miten pääsee osoittamaan mielenkiintoa naista kohtaan jos ei pääse treffeille, chattaamaan tai edes saa mätsejä? Sama myös livenä eikä vain deittisovelluksissa. 

Tämä olis kiva kuulla niin ehkä itekki sais joskus seuraa.

Vierailija
175/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botti on korvannut naiset miehille mielekkäänä keskustelukumppanina.

Miettikää asiaa hetki.

Tämä on varmasti paras ratkaisu kaikille osapuolille. Naisille jää ne miehet, jotka osaavat kommunikoida elävä ihmisen kanssa, ja ne muut miehet saavat virtuaalikumppanin, johon ei tarvitse panostaa.

Ei teille jää kuin panomiehet.

Älähän nyt. Naisille jää ne miehet kyllä mutta aika nopeasti he huomaavat ettei monenkaan naisen tarjonta noille miehille ole lähimainkaan riittävällä tasolla.

Sama kun kuuromykkä olisi vaatimassa itselleen Charles Dickensiä

Mitä viittaus Charles Dickensiin tässä yhteydessä tarkoittaa?

Vierailija
176/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi jokaista sinkkumiestä kohden on sinkkunainen.

Ja siellä 70 vuotta täyttäneissä naisista on jopa ylitarjontaa. Voiskohan nää nuor-incelit kohdistaa katseensa sinne...

Kiitos ei.

Vierailija
177/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan "vaadi", että miehellä pitää olla auto, kun nykyään ollaan huolestuneita ympäristöstä ja

maapallon resursseista. Isossa kaupungissa auto voi olla haitta, kun ei löydy parkkipaikkaa tai on usein

ruuhkia.  Maaseudulla auto voi olla olennainen seikka, että pystytään tapaamaan,  jos mahdollinen

kumppani asuu kaukana eikä ole julkista liikennettä. Harrastus voi kertoa siitä, että henkilöllä on

aktiivisuutta ja kiinnostuksen kohteita. Toisaalta liiallinen harrastaminen on iso miinus, jos kaveri olisi

aina menossa ja poissa kotoa mahdollisessa avio/avoliitossa.

Vierailija
178/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö nuo luetellut asiat ole ihan normaaleja asioita joita lähes jokaisella aikuisella on sukupuoleen katsomatta? Tai no, ok, autoa minulla ei ole kun sille näin kaupunkilaisena on niin vähän käyttöä, että mieluummin vuokraa silloin harvoin kun tarvitsee.

Tavallaan ovat, mutta näin tulisi olla molemmilla osapuolilla. Aika surkeaa, jos nainen laittaa oman ja lasten sosiaalisen elämän järjestämisen miehen velvollisuudeksi. Tuskin menevä mies haluaa takertuvaa erakkonaista riesakseen ja päinvastoin. Entä vaatimus autosta ja ovatko kodin ulkopuoliset harrastukset joku juttu, jolla nainen haluaa jotain statusta? 

Vierailija
179/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, että sinkkumies saattaa olla väsähtäneen oloinen ihan siitä syystä, että jotkut työnantajat

edellyttävät yksin eläviltä työntekijöiltä pitkiä työpäiviä ja paljon ylitöitä. Kun eihän näillä ole väliä.

Joillakin työpaikoilla sinkut sukupuolesta riippumatta voivat joutua pitämään lomaa kaikkein huonoimpina 

aikoina kuten ennen kesää tai kesän jälkeen.

Vierailija
180/271 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta kyse on siitä, että ihmiset sukupuolesta riippumatta haluavat jotain mitä eivät voi saada. Miehillä se usein tarkoittaa liian korkeita ulkonäkökriteereitä naisten suhteen. Naiset taas odottavat mieheltä taloudellista ja sosiaalista asemaa ja statusta, mitä heillä ei ole itse tarjota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi