Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on suurin syy miksi moni miehistä ei saa naista

Vierailija
26.12.2023 |

Monille miehille romanttisten suhteiden aloittaminen voi olla haastavaa, ja yksi merkittävimmistä syistä on usein käytöstapojen puute. Epäkunnioittava käytös estää naisten kiinnostuksen heräämisen. Myös sosiaalisten taitojen ja keskustelutaitojen puute voivat vaikeuttaa miehen mahdollisuuksia luoda yhteyksiä. Taito osallistua mielenkiintoisiin keskusteluihin, kuunnella toista ja ilmaista itseään selkeästi ovat avainasemassa ihmissuhteiden rakentamisessa. Miehet, jotka kamppailevat näiden taitojen kanssa, voivat vaikuttaa epävarmoilta tai vaikeasti lähestyttäviltä.

Kommentit (271)

Vierailija
121/271 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämän(kin) ketjun kautta tule selväksi, että miksi niin monet miehet eivät enää edes halua tutustua suomalaisiin naisiin. Missä ihmeen illuusiossa te elätte?

Ei se kyllä tule yhtään selväksi. Eniten ihmettelen, miksi tämän ketjun miehet edes ajattelevat naisia. Eivät ne ole koskaan kelvanneet kenellekään eivätkä tule kelpaamaan.

Vierailija
122/271 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista jos tämä on ainoastaan miesten kohdalla ongelma. Useammalla ex-tyttöystävälläni on ollut vakavia puutteita käytöstavoissa, enkä usko sillä olevan suurtakaan vaikutusta heidän mahdollisuuksiin pariutua. Siis esim. ei osata pyytää anteeksi, ei osata tervehtiä, toisen solvaavaan nimittelyyn on matala kynnys, mennään juhliin alipukeutuneena eikä esittäydytä muille vieraille.

Miten nainen, joka ei osaa tervehtiä, ei osaa pyytää anteeksi ja joka solvaa toisia päätyi sinun tyttöystäväksi asti? Ja vielä useampi tällainen...

Voisiko syynä olla se, että tänä päivänä iso osa nuorista naisista käyttäytyy noin? Äitiensä kasvattamia.

Ei voisi, sillä naiset ovat fiksuja ja osaavat käyttäytyä. Miehet ovat niitä ongelmatapauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/271 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on että pitää panostaa. Pitää antaa että saa ainakin jos kyseessä ovat vakava suhde. Tämä pätee sukupuolesta riippumatta.

Jokaisen pitäisi kuitenkin ymmärtää että kumppanin etsiminen on sattumasta kiinni. Ei herrasmiehen tavat auta jos vastapuolta ei kiinnosta. Olisi myös loistavaa jos ihmiset sanoisivat suoraan aikomuksensa, oli se sitten perseily tai kumppanin etsiminen.

Vierailija
124/271 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tulee myöskään vastaan naista, joka osaisi keskustella. Kyllä ne parhaat keskustelut syntyy toisten miesten kanssa. 

Miehet ovat parempia keskustelijoita ja syvällisempiä kuin pinnalliset naiset

Vierailija
125/271 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ei saa naista, no syy on yksinkertaisesti ulkonäön puute. Itse olen sosiaalisesti ihan puutappi mutta ilmeisesti ulkonäöltäni miellyttävä kun naisia tuntuu kiinnostavan ja antavat näitä puutteitani anteeksi.

Vierailija
126/271 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen syy on se, että miehet lähestyvät ihan vääriä naisia. Esim. Omalla työpaikalla jokainen sinkkumies liehittelee sitä kauneinta parikymppistä naista eivätkä noteeraa tasolleen paremmin sopivia ollenkaan. Muutenkin miehillä on tapana lähestyä ig:ssa fitnessbabeja ja baarissakin kauneinta (ja suosituinta) naista. Pakkien tullessa katkeroidutaan ja valitetaan kuinka naisille (eli kaunottarille) ei kelpaa mikään.

Vierailija
127/271 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli deiteille tapaamaan minua. Kymmenen minuutin sisällä hän oli kertonut kuinka minulla on liian suuret hinkit, olen liian hyökkäävä ja mahdollisesti myös tyhmä. Että semmoista se on deittailu nykyään. (ja niin, olen maisteri, en hyökkää ja olen sopusuhtainen).

Vierailija
128/271 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli deiteille tapaamaan minua. Kymmenen minuutin sisällä hän oli kertonut kuinka minulla on liian suuret hinkit, olen liian hyökkäävä ja mahdollisesti myös tyhmä. Että semmoista se on deittailu nykyään. (ja niin, olen maisteri, en hyökkää ja olen sopusuhtainen).

Sellaiset käytöstavat. Mistä tuokin hullu lienee karannut. 

Vierailija
129/271 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen syy on se, että miehet lähestyvät ihan vääriä naisia. Esim. Omalla työpaikalla jokainen sinkkumies liehittelee sitä kauneinta parikymppistä naista eivätkä noteeraa tasolleen paremmin sopivia ollenkaan. Muutenkin miehillä on tapana lähestyä ig:ssa fitnessbabeja ja baarissakin kauneinta (ja suosituinta) naista. Pakkien tullessa katkeroidutaan ja valitetaan kuinka naisille (eli kaunottarille) ei kelpaa mikään.

Tämä on niin totta. Tavallisen näköisenä naisena saan olla harvinaisen rauhassa. 

Vierailija
130/271 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarjottavaa nykynaisilla on miehille? 

No minulla esim. tarjottavana ystävällisyys, rehellisyys, luotettavuus, empatia, kärsivällisyys, avuliaisuus, positiivinen asenne, joustavuus, sosiaalisuus, yhteistyökyky, sitoutuneisuus, sitkeys, luovuus, kiinnostus oppimiseen ja itseni kehittämiseen, vastuullisuus ja huumorintaju, terveelliset elämäntavat, elämänhallinta kunnossa.

Ja mitä noista on sellaisia mitä esim. Mies kämppis ei voisi tarjota?

Onnistuneet parisuhteet perustavat aina syvään ystävyyteen ja kunnioitukseen kumppanien välillä. Toki sitä kemiaakin sitten pitää tietysti olla. Ehkä sinun onkin parasta pysyä vain niissä mieskäm

Taas sorruttiin henkilökohtaisiin herjoihin. Ei voi yhtään lukea omaa listaa kriittisesti ja huomata että sieltä puuttuu mm. intimi kanssakäyminen.

Mietippä vielä voisiko parisuhteessa olla muuta kuin ystävyyttä ja kunnioitusta.

Intiimi kanssakäyminen nyt yleensä on niin perusoletuksena parisuhteessa, että sitä tuskin erikseen tarvitsee mainita. Toki aseksuaalejakin on mutta nämä ovat kyllä sen verran harvassa, että jos henkilö ei erikseen mainitse olevansa aseksuaali on oletettavampaa, että nainen myös haluaisi harrastaa seksiä sen kumppanin kanssa. 

Vierailija
131/271 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botti on korvannut naiset miehille mielekkäänä keskustelukumppanina.

Miettikää asiaa hetki.

Oletko koskaan keskustellut bottin kanssa? Mielekäs ei ole sana, joka ensimmäiseksi tulee mieleen...

Vierailija
132/271 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. Tavallisen näköisenä naisena saan olla harvinaisen rauhassa. 

Sama koskee myös naisia. Kerrotaan tavallisen näköiselle miehelle siitä puuttuvasta kemiasta ja odotetaan sitä komeinta miestä mitä muutkin naiset odottavat.

Ja vastauksessa herää taas kerran kysymys, miksei nainen voi tehdä itse aloitetta???

Vierailija
133/271 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarjottavaa nykynaisilla on miehille? 

No minulla esim. tarjottavana ystävällisyys, rehellisyys, luotettavuus, empatia, kärsivällisyys, avuliaisuus, positiivinen asenne, joustavuus, sosiaalisuus, yhteistyökyky, sitoutuneisuus, sitkeys, luovuus, kiinnostus oppimiseen ja itseni kehittämiseen, vastuullisuus ja huumorintaju, terveelliset elämäntavat, elämänhallinta kunnossa.

Ja mitä noista on sellaisia mitä esim. Mies kämppis ei voisi tarjota?

Onnistuneet parisuhteet perustavat aina syvään ystävyyteen ja kunnioitukseen kumppanien välillä. Toki sitä kemiaakin sitten pitää tietysti olla. Eh

Alkuperäinen kysymys oli "Mitä tarjottavaa nykynaisilla on miehille? " ja luettelet vaikka mitä mainitsematta seksiä toinen on myös tunteiden, unelmien, pelkojen jne jakaminen.

Aika paljon jätit mainitsematta pitäen sitä "itsestään selvyytenä".

Vierailija
134/271 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tulee myöskään vastaan naista, joka osaisi keskustella. Kyllä ne parhaat keskustelut syntyy toisten miesten kanssa. 

Miehet ovat parempia keskustelijoita ja syvällisempiä kuin pinnalliset naiset

Olisi hienoa tavata edes kerran keskustelutaitoinen mies! On monen naisen unelma.

Monen miehen ajattelu ja puhe on teinin tasolla. Nämä miehet myös vihaavat kaikkea keskustelua. 

Olen varma, että korkealle koulutetuissa miehissä on poikkeuksia tähän tietysti.

Ehkä tarkoitit, että miehet ovat yksinkertaisempia keskustelijoita kuin naiset, ja siksi heidän olisi parempi puhua vain keskenään? 

Vierailija
135/271 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama koskee myös naisia. Kerrotaan tavallisen näköiselle miehelle siitä puuttuvasta kemiasta ja odotetaan sitä komeinta miestä mitä muutkin naiset odottavat.

Ja vastauksessa herää taas kerran kysymys, miksei nainen voi tehdä itse aloitetta???

"Pakkien tullessa katkeroidutaan ja valitetaan kuinka naisille (eli kaunottarille) ei kelpaa mikään."

Vierailija
136/271 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kertoo juuri siitä että osaat keskustella vain sellaisten ihmisten kanssa joilla on suunnilleen sama ajatusmaailma ja samat kiinnostukset kuin sinulla itselläsi.

Naisten kanssa osaavat keskustella ne miehet joilla on kyky asettua erilaisten ihmisten asemaan ja katsoa maailmaa myös sen oman elämän ulkopuolelta.

Vierailija
137/271 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sama koskee myös naisia. Kerrotaan tavallisen näköiselle miehelle siitä puuttuvasta kemiasta ja odotetaan sitä komeinta miestä mitä muutkin naiset odottavat."

Ne kaikki naiset jotka ovat kuitenkin sitten viehättyneet siitä tavallisen näköisestä miehestä ovat saaneet sen kemian nimenomaan siitä miehen käytöksestä ja puheista. Joten siihenhän sen tavismiehen kannattaa panostaa.

Kemian puute ei siis ole vain ulkonäön puutetta vaan henkisen yhteyden puutetta. Tätä monet miehet eivät tajua lainkaan.

Vierailija
138/271 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tämä herrasmiesmäisyys auttaa legenda oikein syntyy?

Siitäkö, että herrasmies on helpompi torjua?

Joka tapauksessa flaksi parani olennaisesti, kun ryhtyi sian ja herrasmiehen yhdistelmäksi.

Kuvaat vain sitä väärää käsitystä joka monilla miehillä on siitä mitä on olla herrasmies. Siis ikäänkuin herrasmies olisi vain se hyväkäytöksinen mies jonka mielessä ei seksi edes käy. Ja että seksi on aina jotain tuhmaa ja likaista.

Oikeastihan seksin haluaminen ja saaminen ei ole mitenkään hyvän käytöksen vastakohta. Seksi on normaali osa elämää riippumatta siiten onko ihmisellä hyvät käytöstavat vai ei.

Vierailija
139/271 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet lähestyy naisia joko a) päihteissä tai b) töissä. Edes järkevä mies ei alkaisi suhteeseen noista tilanteista.

Muuten olen sitä mietä, että en kyllä alkais seurusteleen kenenkään kanssa, joka minut hyväksyis. Joku itsetunto minullakin.

Vierailija
140/271 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei saa naista, no syy on yksinkertaisesti ulkonäön puute. Itse olen sosiaalisesti ihan puutappi mutta ilmeisesti ulkonäöltäni miellyttävä kun naisia tuntuu kiinnostavan ja antavat näitä puutteitani anteeksi.

No seksiä ja parisuhteen voi saada monella eri tavalla ja kunkin pitää hyödyntää niitä omia vahvuuksiaan. Jos sinä saat seksiä pelkällä ulkonöllä niin se ei tarkoita että se menisi kaikkien kohdalla niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi