Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehet tosiaan tunne kemiaa?

Vierailija
26.12.2023 |

Kun mies tapaa jonkun naisen, niin eikö ole luonnollista miehellekin että kemiaa joko on tai ei? Kemia tarkoittaa siis että naisen kanssa tulee rennosti juttuun, kaikki vain klikkaa, hänen seurassa on hyvä olla  jne.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tuntenut mitään "kemiaa". Ihan huuhaata. Parisuhde syntyy tutustumalla ja yhdessä tekemällä. Ja olen siis itse nainen, kohta 20 vuotta ollut naimisissa. 

Kemia tapahtuu siis jokaisessa tapaamista ihmisen kanssa... Työ, suhteet, koulut yms.... Joidenkin ihmisten kanssa vain klikka ja joidenkin kanssa ei. Eikö jotkut tunne muka tätä?

En tunne. Jos jonkun kanssa ei tule juttuun, niin syy löytyy yleensä erilaisista arvoista, elämäntilanteesta, tmv.

Ihmiset ovat varmaan tässä erilaisia, mutta ainakin omalla kohdallani esimerkiksi arvot ja elämäntilanne vaikuttavat yllättävän vähän. Itse veikkaan, että taustalla on erilaisia ajattelu- ja kommunikointityyliin liittyviä tekijöitä.

Ääriesimerkki on yksi tuttavani, jonka kanssa minulla olisi itse asiassa poikkeuksellisen paljon yhteistä ja periaatteessa meidän pitäisi varmaankin olla sydänystävät, mutta kommunikointi ei vain toimi - aina ensin pitkä hiljaisuus, ja sitten alamme molemmat puhua yhtä aikaa. Jatkuvasti molemmilla vaivautunut ja ikää olo. Olemme tunteneet 20 vuotta, eikä yhteistä rytmiä ole löytynyt vieläkään.

Toisaalta joidenkin ihmisten kanssa löytyy sama aaltopituus ja yhteinen sävel heti, vaikka konkreettisesti yhdistäviä tekijöitä ei välttämättä olisi paljoakaan. Yhteyden ei myöskään tarvitse tarkoittaa sitä, että olisimme kaikesta samaa mieltä ja vain komppaisimme toisiamme, tosin sen olen havainnut, että huumorin kanssa on yleensä syytä olla melko lailla samoilla linjoilla.

Itse tarvitsen tätä klikkaamista ja yhteyttä kaikissa läheisemmissä ihmissuhteissa, en pelkästään parisuhteessa, koska jos sitä ei ole, ajan viettäminen yhdessä vain käy raskaaksi. Ja jos sitä ei synny suhteellisen varhaisessa vaiheessa, sitä ei synny ollenkaan.

Vierailija
42/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mystinen ja hiukkasen yksinkertaisten (sivistymättömien, kouluttamattomien, sanavarastoltaan suppeiden) ihmisten höpinältä vaikuttava "kemia" on minullekin outo käsite, jota kukaan ei ole onnistunut määrittelemään.

Jaksollinen järjestelmä on kyllä tuttu. Samoin "seksuaalinen mielenkiinto" ja "vetovoima" tai "viehätysvoima".

N 58

Yritätkö tahallasi olla asperger? 

Ties vaikka yrittäisinkin. Mitä jos sinä puolestasi rassaisit aivojasi sen verran, että yrittäisit määritellä mitä tuo "kemia" mielestäsi on. Ei kehämääritellen, kiitos XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy interwebistä selityksiä kemialle, paitsi että se on alkuaineiden ja niiden yhdisteiden ominaisuuksiin liittyvä tieteenala. Muut osumat ovat samaa paskaa kuin tämä ketju lähinnä osoitteissa vauva.fi ja suomi24.fi.

Terkuin aikuinen, joka kyllä tuntee seksuaalista vetovoimaa ja viehättyy joistain ihmisistä ja jonka sanavarasto on riittävä ilman näitä kakaroiden keksimiä vierasperäisiä kiertoilmaisujakin, joita lapsoset eivät osaa selittää niin että sen voisi aikuinen ymmärtää.

Vierailija
44/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla tekemisissä niin voisi tulla juttuun. Seksuaaliset halut jännityttää välejä miesten ja naisten välillä, että siinä pienoinen este rentouteen.

Vierailija
45/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas kemia ja rentous ei kuulu yhteen. Välillä on selkeä jännite, vaikka juttu luistaakin ja on tarve olla toisen seurassa. Jännite varmaan on seksuaalista ja halua tuoda itsestään hyvä kuva. Itse en käytä kemia sanaa. Minulle se on vetovoimaa, kiinnostusta tai ihastumista. Yleensä molemminpuolista, mutta joskus jää myös epäselväksi mitä toinen tuntee. Kaksi kertaa elämässä on tullut voimakas yhteys täysin vieraan miehen kanssa ja siinä jää vaan toisen silmiin jumiin eikä meinaa millään päästä irti. Sen huomaa kyllä sivullisetkin. Itsellä tilanteet ei ole johtanut mihinkään -ikävä kyllä. Olisi ollut mukava kuulla tunsiko toinen osapuoli jotain erityistä.

Vierailija
46/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen joka pääsee kanssani treffeille, ei saa minun puoleltani pakkeja, sanotaanko nyt noin puolen vuoden koeaikana, ellei nyt ole joku tappaja. Haluan aina selvittää mitä päässään liikkuu ja kuinka suhtautuu asioihin. Koeajan aikana selviää onko sitä kemiaa milläkin osa-alueella riittävästi, pitääkö jatkokehittää vai haudataanko koko hanke. Pyrin katsomaan mahdollisuudet viimeiseen saakka, enkä vedä ihmistä heti kättelyssä viemäriin. Mutta nainenhan saa omasta puolestaan pistää homman poikki milloin haluaa ja se on sitten siinä. M-56

47/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen joka pääsee kanssani treffeille, ei saa minun puoleltani pakkeja, sanotaanko nyt noin puolen vuoden koeaikana, ellei nyt ole joku tappaja. Haluan aina selvittää mitä päässään liikkuu ja kuinka suhtautuu asioihin. Koeajan aikana selviää onko sitä kemiaa milläkin osa-alueella riittävästi, pitääkö jatkokehittää vai haudataanko koko hanke.

Puoli vuotta on aika pitkä aika odottaa, onko Kemiaa vai ei. Jos on kuukauden ajan tapailu tiheästi, niin kyllä siinäkin ajassa ehtii sanoa juu tai jaa

Vierailija
48/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen joka pääsee kanssani treffeille, ei saa minun puoleltani pakkeja, sanotaanko nyt noin puolen vuoden koeaikana, ellei nyt ole joku tappaja. Haluan aina selvittää mitä päässään liikkuu ja kuinka suhtautuu asioihin. Koeajan aikana selviää onko sitä kemiaa milläkin osa-alueella riittävästi, pitääkö jatkokehittää vai haudataanko koko hanke. Pyrin katsomaan mahdollisuudet viimeiseen saakka, enkä vedä ihmistä heti kättelyssä viemäriin. Mutta nainenhan saa omasta puolestaan pistää homman poikki milloin haluaa ja se on sitten siinä. M-56

Niinhän se menee, että kumpi tahansa saa pistää homman poikki milloin haluaa.

Vierailija
49/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee miehetkin kemiaa. Useimmiten yksipuolisesti valitettavasti. 

Vierailija
50/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tuntema kemia syntyy naisen ulkonäöstä.

Vierailija
51/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla tekemisissä niin voisi tulla juttuun. Seksuaaliset halut jännityttää välejä miesten ja naisten välillä, että siinä pienoinen este rentouteen.

mies tulee hyvin naisen kanssa toimeen johon ei tunne seksuaalista vetoa koska se aiheuttaa "jännitystä"

Vierailija
52/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei ole se dominoiva kriteeri ollut minulle koskaan. Voihan tosin olla että en kaikkien mielestä loista itsekään ulkonäölläni. M-56

Vierailija
53/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää sanoinkuvaamattomasti sana kemia, kun puhutaan ihmissuhteista.

Kemia ihmisellä tai ihmisten välillä tarkoittaa ruumiin eritteitä, kuten sylkeä, kuolaa, hikeä, verta, kuolleita soluja, spermaa, nenän ja korvien eritteitä jne. Kemiasta tulee mieleen jotain eritteitä, nestettä yms. Toisin sanoen voisi ajatella, että sietää paremmin jonkun toisen eritteitä?

Koettakaa nyt edes jotenkin ymmärtää mistä edes puhutte. Itse en pidä ylipäätään kenenkään eritteitä. Omat eritteetkin herättävät pelkkää inhoa jotka tulee desinfioida pois. Yök. Hyiii. Nyt meni ruokahalu. Yök.

Vierailija
54/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tunnen kyllä kemiaa, mutta ymmärrän, että sitä ei välttämättä ole heti uuden ihmisen kanssa, vaan se voi kestää hieman. Naiset sen sijaan odottavat, että sitä on heti ja luovuttavat välittömästi, jos "ei ole kemiaa".

Minulla menee sen syntymiseen hieman aikaa. Pitää tavata ihminen muutaman kerran. 

Sivusta naiselta 

Vierailija
55/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia: tuntee vetoa jonkun toisen eritteisiin?

Vierailija
56/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Miksi?

Vierailija
57/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulee sitä himoksi.

Naiset eivät myönnä sen olevan himoa. Kaikesta pitää aina käyttää euphemisemejä, oisko kiertoilmaus suomeksi. Mitään ei voi sanoa suoraan. Tai saa.

Vierailija
58/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hapetus-pelkistysreaktiokin tuntui edelliselle deitille olevan ihan outo juttu.

Vierailija
59/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten naisenkin, mutta ei kummassakaan tapauksessa pelkästään ulkonäöstä. 

Vierailija
60/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän