Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehet tosiaan tunne kemiaa?

Vierailija
26.12.2023 |

Kun mies tapaa jonkun naisen, niin eikö ole luonnollista miehellekin että kemiaa joko on tai ei? Kemia tarkoittaa siis että naisen kanssa tulee rennosti juttuun, kaikki vain klikkaa, hänen seurassa on hyvä olla  jne.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen enemmäb fysiikkamiehiä. Varsinkin hankauskitka on mieleeni.

Vierailija
82/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet tuntee kemiaa. Jotkut ovat puistokemistejä kun tykkäävät kemiasta niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulee sitä himoksi.

Naiset eivät myönnä sen olevan himoa. Kaikesta pitää aina käyttää euphemisemejä, oisko kiertoilmaus suomeksi. Mitään ei voi sanoa suoraan. Tai saa.

Minä en tunne ystäviini himoa vaikka kemiaa meidän välillä olisi. Sen kemian suorastaan tuntee, kun tapaa toisen ensimmäisiä kertoja ja juttelee.

Vierailija
84/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti miehille tuntematon käsite, ainakin tämän palstan perusteella. 

Miehet tuntee sen " kemian" haarovälissään.

Jepp, kun nainen on tavallista pantavampi, se on kemiaa. Välttämättä naisen ei tarvitse olla missi omatakseen tavallista enemmän pantavuutta, mutta edustava ulkonäkö on plussaa.

Ei se ole sitä kemiaa, että kokee jonkun viehättävänä. Kemia on ihmisten välillä oleva molemminpuolinen juttu. Jos susta joku on pantava, mutta se ei syty susta, niin teillä ei todellakaan ole mitään kemiaa. 

Vierailija
85/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä yhden puistokemistin tunnen. Oli ennen samassa koulussakin. 

Vierailija
86/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kauppareisulla näen naisia joiden kanssa voisin seurustella pelkän ulkonäön perusteella 👍 

Vierailija
87/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy interwebistä selityksiä kemialle, paitsi että se on alkuaineiden ja niiden yhdisteiden ominaisuuksiin liittyvä tieteenala. Muut osumat ovat samaa paskaa kuin tämä ketju lähinnä osoitteissa vauva.fi ja suomi24.fi.

Terkuin aikuinen, joka kyllä tuntee seksuaalista vetovoimaa ja viehättyy joistain ihmisistä ja jonka sanavarasto on riittävä ilman näitä kakaroiden keksimiä vierasperäisiä kiertoilmaisujakin, joita lapsoset eivät osaa selittää niin että sen voisi aikuinen ymmärtää.

Voi hellantuutelis kun oletkin fiksu ja aikuismainen. 

Mutta mikäs sana se interwebi oikein on? Hmmm, taitaa olla vierasperäinen ja keksitty, ei taida sanakirjastakaan löytyä...

Näin siinä käy, kun nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Saa vain huomata, että tulipahan luultua liikaa itsestään.

Vierailija
88/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaali ali tuntee kemiaa.

Vierailija
89/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on naisten määrittelemää kemiaa, nainen on ystävämateriaalia, mutta ei välttämättä muuta.

Jos on kovaa seksuaalista vetovoimaa, nainen on tietysti paljon muutakin potentiaalisesti.

Vierailija
90/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Buhu, minusta ei kiinnostuta, pahat naiset ovat keksineet termin kemia peittääkseen omaa pinnallisuuttaan"

Ehei, se oli Johann Wolfgang von Goethe vuonna 1809. 

Vierailija
91/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paremminkin sähköä kuin kemiaa - joko sitä on tai sitten ei ole. 

Vierailija
92/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään miehen kanssa oli aivan erityistä kemiaa ja mieskin tunsi samoin minua kohtaan. Hänen hipaisunsakin olivat kuin pieniä sähköiskuja. Se oli jotain ainutlaatuista, elämässä ei varmaan tule vastaan monta tuollaisten tuntemusten aiheuttajaa. 

Vierailija
93/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulee sitä himoksi.

Naiset eivät myönnä sen olevan himoa. Kaikesta pitää aina käyttää euphemisemejä, oisko kiertoilmaus suomeksi. Mitään ei voi sanoa suoraan. Tai saa.

Minä en tunne ystäviini himoa vaikka kemiaa meidän välillä olisi. Sen kemian suorastaan tuntee, kun tapaa toisen ensimmäisiä kertoja ja juttelee.

Kemioitakin on erilaisia.

Vierailija
94/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tuntenut kemiaa, sain siitä lukiossa 5. Ilmankos en ymmrrä.

Vierailija
95/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään miehen kanssa oli aivan erityistä kemiaa ja mieskin tunsi samoin minua kohtaan. Hänen hipaisunsakin olivat kuin pieniä sähköiskuja. Se oli jotain ainutlaatuista, elämässä ei varmaan tule vastaan monta tuollaisten tuntemusten aiheuttajaa. 

Sähkövaraukset tulee ja menee, muuttuu.

Vierailija
96/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat miehet tuntevat voimakasta kemiaa upeaan naiseen. Minä varsinkin.

Kyllähän 2020 luvun uutisointi ja palstat sen kertoo että mies on se romanttinen, syvällinen aidosti tunteva puolisko.

Nainen sen sijaan on usein kylmä, itsekäs, ahne, laskelmoiva ja pinnallinen.

Vierailija
97/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kemia on sitä kun viisari värähtää ja veri pakenee aivoista 😎

Vierailija
98/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut kemiaa. Elämäni aikana on tullut kolme naista vastaan joiden kanssa sitä oli. Ja se oli molemminpuolista. Kukaan heistä ei ensisilmäyksellä ollut sen näköinen mitä pitäisin erittäin hyvän näköisenä, mutta alkoivat myöhemmin näyttää siltä omaan silmääni.

M43

Vierailija
99/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti miehille tuntematon käsite, ainakin tämän palstan perusteella. 

Tällä palstalle kirjoittaa lähinnä yksinäiset elämää pelkäävät pojanreppanat. oikeasti aikuiset miehet vierailevat täällä paljon harvemmin.

Muistetaan tämä.

Hyvää joulun aikaa kaikille 🎅🌞👍😊

Vierailija
100/112 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tuntenut mitään "kemiaa". Ihan huuhaata. Parisuhde syntyy tutustumalla ja yhdessä tekemällä. Ja olen siis itse nainen, kohta 20 vuotta ollut naimisissa. 

Kemia tapahtuu siis jokaisessa tapaamista ihmisen kanssa... Työ, suhteet, koulut yms.... Joidenkin ihmisten kanssa vain klikka ja joidenkin kanssa ei. Eikö jotkut tunne muka tätä?

Kaikki sitä kokee mutta he eivät huomaa kokevansa sitä ja siksi he kieltävät sen olemassaolon koska he eivät vain itse tunnista sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi