Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.

Vierailija
26.12.2023 |

Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja. Mitä tekee miehellä, jota ei luonto vie edes elävien naisten seuraan? Ei kai sellaisia miehiä kukaan kelpuuta yhtään mihinkään.

Kommentit (2022)

Vierailija
941/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista tästä tekee sen, että hiiripopulaatiolla tehdyt kokeet 70-luvulla ovat ennustaneet tämän kehityksen. Tavoitteena oli luoda täydellinen yhteiskunta mistä ei puutu mitään. Kaikkea on helpommin tarjolla. Lyhyesti. Perinteisen naisen roolin hävitessä, naisten itsenäistyminen johtaa yhteiskunnan rappioon. Perinteisiä perheitä ei enää perusteta, lapsia ei nähdä enää tärkeinä asioina yhteiskunnan kannalta vaan vahvojen naisten minä minä kulttuuri loistaa. Maskuliinisuudesta tulee pahaa ja yhteiskunta ei toimi enää samoin. Lapset eivät enää kasva perheissä, joissa on perinteisiä mies- ja naisrooleja. Miehiä käytetään vain seksiin, ei perheen muodostamiseen. Homosuhteet lisääntyy ja yhteiskunnassa esiintyy yhä enemmän henkistä pahoinvointia, kun selkeät tarpeet ja säännöt puuttuvat. Yhteiskunnat hajoavat lopulta sisäiseen kaaokseen. Hiirikokeet toistettiin useita kertoja, koska hiiret lisääntyvät nopeasti ja näin pystyttiin seuraamaan miten sukupolvet kehittyvät. Lopputulos oli aina sama.

Hiirten helppo elämä johti naisvaltaiseen yhteiskuntaan, joka ajautuu lopulta täydelliseen kaaokseen ja tuhoutuu.

Ehkä Rooman valtakunta koki tämän? Rooma kukoisti 0- luvulla ja kahdessa sadassa vuodessa kaikki hävisi. Yhteiskunta keskittyi huvitukseen, ei haasteisiin tai saavuttamaan uusia asioita. Nykyajassa on paljon viitteitä samasta, kaikesta pitää tehdä helppoa. Elämä on nykyään helpompaa, silti ihmisillä on paljon enemmän mielenterveysongelmia: parisuhteissa on paljon pettämistä, mielenterveys ongelmia nuorilla, PISA tulokset laskevat. Masennutaan, ei pystytä tekemään töitä. Työt ei kiinnosta. jne. Yhteiskunta ei vaadi ihmisiltä juuri mitään vaan ihmiset vaativat yhteyskunnalta. Iso pyörä pyörii väärään suuntaan.

Olisivatko esimerkiksi venäläiset ja kiina se nykypäivän goottibarbaarit jotka tuhoavat sivistyksen?

Vierailija
942/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksiköhän usassa +40v sinkkunaiset on suurimpia masennuslääkkeiden käyttäjiä? kyllä luulisi, että voimaantunut, itsenäinen ja vahva nainen pärjää koko ikänsä yksin. pärjäähän ne miehetkin. vai vaikuttaako muka se sisäinen kello siten, että +35v naisilla alkaa olla melkoinen kiire saada lapsia, ja kun on juhlinut viimeiset 15 vuotta, niin ei enää kelpaa kenellekään?

Suomessakin naiset syövät aivan käsittämättömiä määriä psyykelääkkeitä. 

Tämä miesten kyky projektoida asioida on kyllä ilmiömäinen 😂 eli kun naiset ovat masentuneita ainoa syy siihen on lapsettomuus/miehettömyys/nyrkin ja hellan puute 😂

Mitä tarkoitat "projektoinnilla"? Kukaan ei missään kohtaa sanonut mitään "ainoasta syystä", joten mitä ihmettä hössötät? Oletko selvin päin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä naiselta sitten haluat?

Luotettavan kumppanin jakamaan elämä. Ei onnistu nykynaisilta tilastojen valossa.

Miehiltä ei ole onnistunut koskaan. Siksi naiset eivät enää halua parisuhdetta. Ja nykyään ei enää naisen ole pakko olla parisuhteessa.

Näyttävät haluavan palstan ulkopuolella.

Älähän nyt. Naiset kertoivat sinulle juuri miten asia on. Kuuntele heitä.

Vierailija
944/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Mistä sinä tämän tiedät? Oletko yhteydessä naisten salaiseen kollektiivitajuntaan, josta teleporttaat viestejä otsalohkoosi asennettuun mikrosiruun? 

Naiseet ovat itse näin kertoneet lukuisissa keskusteluissa. Sanotko ettei naisiin voi luottaa?

Sinä pidät anonyymin keskustelupalstan satunnaisia kommentteja relevanttina lähteenä, vaikka itse huudat tilastojen perään? Okei.

Vierailija
945/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei ole miehelle muuta hyvää kuin säännöllinen seksi. Joillekin voi olla tärkeää myös lapset ja perhe-elämä, mutta nämä miehet ovat selvässä vähemmistössä. Parisuhteen ylläpitäminen vaatii kuitenkin nykyään mieheltä aivan liikaa, jotta se korvaisi parisuhteen hyödyt.

No ei se nyt oikeasti ihan hirveitä vaadi. Ellei tietenkin uskollisuus, osallistuminen parisuhteeseen ja kodinhoitoon ja ajan viettäminen sen puolison kanssa ole liian vaatimista. Jos näin, olet oikeassa, parisuhde vaatii nykyään mieheltä aivan liikaa.

Vierailija
946/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jahtaavat alfoja ja kiltit beta-miehet jäävät yksin.

Hyvät miehet ei jää yksin. 

Eikä varsinkaan huonot kun Suomi komeilee kärkisijoilla parisuhdeväkivallan yleisyydessä. Toisaalta vapaassa maassa naisilla on oikeus suosia myös sellaisia miehiä.

Mitä sinä horiset? Eiväthän miehet ole väkivaltaisia, itse olet ladellut linkkejä todistaaksesi että naiset ovat!

Vierailija
947/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Mistä sinä tämän tiedät? Oletko yhteydessä naisten salaiseen kollektiivitajuntaan, josta teleporttaat viestejä otsalohkoosi asennettuun mikrosiruun? 

Naiseet ovat itse näin kertoneet lukuisissa keskusteluissa. Sanotko ettei naisiin voi luottaa?

Sinä pidät anonyymin keskustelupalstan satunnaisia kommentteja relevanttina lähteenä, vaikka itse huudat tilastojen perään? Okei.

Niin huudan. Ja arvaas kuinka turhauttavaa se on kun samat väitteet aina heitetään naamalle ilman mitään tilastoja tai tutkittua tietoa.

No, nyt kun teen samaa niin eikö sekään kelpaa?

ps. laitoin linkit siihen ylen juttuun ja Hannun haastatteluun. Kolmekin kertaa oikeastaan... ei tullut kiitosta ja vastaan jankkaaminen loppui. Nuolet alaspäin jatkuvat... Koskahan saan takaisin päin pyytämiäni juttuja miehiin liittyen  :)

Vierailija
948/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei ole miehelle muuta hyvää kuin säännöllinen seksi. Joillekin voi olla tärkeää myös lapset ja perhe-elämä, mutta nämä miehet ovat selvässä vähemmistössä. Parisuhteen ylläpitäminen vaatii kuitenkin nykyään mieheltä aivan liikaa, jotta se korvaisi parisuhteen hyödyt.

No ei se nyt oikeasti ihan hirveitä vaadi. Ellei tietenkin uskollisuus, osallistuminen parisuhteeseen ja kodinhoitoon ja ajan viettäminen sen puolison kanssa ole liian vaatimista. Jos näin, olet oikeassa, parisuhde vaatii nykyään mieheltä aivan liikaa.

Oletko nyt aivan varma että vaatimukset päättyvät tuohon  :)

Vierailija
949/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sai alkunsa siitä kun naisile ei käynyt vanha toimintamalli.

Eli tavallinen tyttö ja tavallinen poika haluavat vakiintua ja nuorina, ja lapsia sitten kun on sen aika.

Naiset halusivat juoksunsa ja vakiintumisen sitten joskus myöhemmin kun on jo kiire hankkia lapsia.

Nyt ei menekään niin että miehet odottavat kiltisti vuoroaan saada kuka tahansa nainen millä tahansa ehdoilla ja naisen haluamalla aikataululla.

Vierailija
950/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jahtaavat alfoja ja kiltit beta-miehet jäävät yksin.

Hyvät miehet ei jää yksin. 

Eikä varsinkaan huonot kun Suomi komeilee kärkisijoilla parisuhdeväkivallan yleisyydessä. Toisaalta vapaassa maassa naisilla on oikeus suosia myös sellaisia miehiä.

Mitä sinä horiset? Eiväthän miehet ole väkivaltaisia, itse olet ladellut linkkejä todistaaksesi että naiset ovat!

Kultaseni, en usko että tuo on laittanut linkkejä mihinkään.

Vaikea konsepti edelleen: useita keskustelijoita?

Ymmärrän.

Vierailija
951/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänne halutaan enemmän perinteisiä parisuhteita, niin miksei valtio rupea maksamaan kotirouville ihan oikeaa palkkaa? Muutetaan vielä nimike sukupuolineutraaliksi, niin miehetkin uskaltavat sitten solmia valtion kanssa työsuhteen. Alalle tehdään työehtosopimus, jossa on työsuhteen ehdot ja työtehtävät. Näin saadaan yhteiskunta pelastettua.

Vierailija
952/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta kun en halua lapsia siksi koska isän rooli on nykyään sellainen mihin en halua ryhtyä."

Se rooli on just sellainen, kuin te keskenänne sovitte. Sun täytyy etsiä vain sellainen nainen, joka suostuu siihen, että saat olla sellainen isä, kuin haluat. Tämä tietenkin vaatii sitten sen, että joudut todennäköisesti tekemään kompromisseja muilla osa-alueilla, jotta se toinen osapuoli voi sitten paikata sun osuuttasi. Itsekäs ja omaan napaan tuijottava ei perheessä tietenkään voi olla.

Miksi ei voisi? Ovathan naisetkin.

Eivätkä ole. Mun tuntemat perheelliset, oli ne miehiä tai naisia, eivät tuijota omaan napaan, vaan pyrkivät siihen, että lapset voi hyvin, puoliso voi hyvin ja he itse voivat hyvin.

Vierailija
953/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista tästä tekee sen, että hiiripopulaatiolla tehdyt kokeet 70-luvulla ovat ennustaneet tämän kehityksen. Tavoitteena oli luoda täydellinen yhteiskunta mistä ei puutu mitään. Kaikkea on helpommin tarjolla. Lyhyesti. Perinteisen naisen roolin hävitessä, naisten itsenäistyminen johtaa yhteiskunnan rappioon. Perinteisiä perheitä ei enää perusteta, lapsia ei nähdä enää tärkeinä asioina yhteiskunnan kannalta vaan vahvojen naisten minä minä kulttuuri loistaa. Maskuliinisuudesta tulee pahaa ja yhteiskunta ei toimi enää samoin. Lapset eivät enää kasva perheissä, joissa on perinteisiä mies- ja naisrooleja. Miehiä käytetään vain seksiin, ei perheen muodostamiseen. Homosuhteet lisääntyy ja yhteiskunnassa esiintyy yhä enemmän henkistä pahoinvointia, kun selkeät tarpeet ja säännöt puuttuvat. Yhteiskunnat hajoavat lopulta sisäiseen kaaokseen. Hiirikokeet toistettiin useita kertoja, koska hiiret lisääntyvät nopeasti ja näin pystyttiin se

Tälläinen malli romahtaa aina koska se ei ole luonnollinen malli. Luonto ei tarkoittanut meitä elämään näin eikä varsinkaan patriarkaatin mukaisesti. Miehet joudutte pakottamaan naiset tuohon muottiin jotta tämä yhteiskunta malli toteutuisi.

Vierailija
954/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen katsellut perheenisäkavereitani, niin päätös pysytellä velana ja olla muuttamatta naisen kanssa yhteen, olivat parhaat päätökseni elämässä.

Vain muutamalla komealla ja varsin menestyneellä miehellä on ollut asiat hyvin. Heidän vaimonsa ovat hoikkia ja mukavia, kun on elintaso kunnossa ja mahdollisuuksia harrastaa molemmille.

Muilla elämä on jatkuvaa raatamista, koskaan nainen ei ole tyytyväinen. Kaikilla on mahaa ja selkä hajalla, jutut ovat pelkkää arjesta kertomista. "Tällaista se vain on". Heidän vaimonsa vain paisuvat, selkeästi herkkupöytä kiinnostaa enemmän kuin mikään muu, ml. seksi.

Ja tosiaan, enemmistö on jo eronnut, ihan tilastoja mukaillen. Sitten juoksutetaan lapsia viikonloppuisin ja säädetään, kun samalla yritellään 2. kierroksen suhteita.

Tämäkö on jotain tavoittelemisen arvoista? Tätäkö miesten pitäisi odottaa yli vuosikymmen kun naiset juoksevat juoksuja eivätkä ole saatavilla?

Vierailija
955/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sai alkunsa siitä kun naisile ei käynyt vanha toimintamalli.

Eli tavallinen tyttö ja tavallinen poika haluavat vakiintua ja nuorina, ja lapsia sitten kun on sen aika.

Naiset halusivat juoksunsa ja vakiintumisen sitten joskus myöhemmin kun on jo kiire hankkia lapsia.

Nyt ei menekään niin että miehet odottavat kiltisti vuoroaan saada kuka tahansa nainen millä tahansa ehdoilla ja naisen haluamalla aikataululla.

Kuinka moni nuori mies, siis alle parikymppinen, osaa sanoa varmaksi, että haluaa lapsia ja minkä ikäisenä? "Ehkä sitten joskus myöhemmin" ei ole oikea vastaus.

Vierailija
956/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tänne halutaan enemmän perinteisiä parisuhteita, niin miksei valtio rupea maksamaan kotirouville ihan oikeaa palkkaa? Muutetaan vielä nimike sukupuolineutraaliksi, niin miehetkin uskaltavat sitten solmia valtion kanssa työsuhteen. Alalle tehdään työehtosopimus, jossa on työsuhteen ehdot ja työtehtävät. Näin saadaan yhteiskunta pelastettua.

Miksi ihmeessä? Näin on oikein hyvä. Ei se perinteisten parisuhteiden aika ollut miehille mitään herkkua. Raskasta työtä, pitkät päivät, kaikki menestyminen miesten harteilla.

Antaa naisten ottaa homma itselleen kun kerran haluavat. En tiedä miksi pitäisi kiinnostaa mistä lapset tulee sen jälkeen. Naisen keho, naisen valinta. Ei se siis oikeasti meille muille kuulu synnyttääkö nainen ja siittääkö mies.

Vierailija
957/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Tässä koko kuvio loistavasti tiivistettynä!

Mun ikäluokkani oli viimeinen ikäluokka joka uskoi naisiin (olen 45). Naiset toimivat jo siten etteivät halunneet seurustella, elleivät saaneet tosi komeaa ja suosittua, tai elleivät halunneet lapsia jo nuorina. 4/5 opiskelukavereista oli sinkkuja koko ajan, ja miesten tapauksessa se kyllä tarkoitti pakkoselibaattia. Mutta meidän ikäluokassa vielä uskottiin naisiin. Kyllä Se Oikea sieltä löytyy, odota vain ja pysy herrasmiehenä.

Sitten ennen 30v ikäpyykkiä hirveä pariutumisrumba, ja siinä ei kauaa aikailtu kun oli pullat uunissa.

Nuoremmat miehet ovat selkeästi ihan erilaisia. Uskoa naisiin ei ole, vaan tiedostetaan miten kuvio toimii."

Mun mielestä on kummallinen ajatus odottaa parikymppisiltä, että he tietävät millaisen elämän he haluavat ja millaisen ihmisen kanssa. Parikymppiset ihmiset on vielä ihan kesken, ihan fysiologialtaankin, aivojen kehitys jatkuu vielä pitkälle yli kaksikymppiseksi.

Vierailija
958/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaisin mistä tämä kaikki sai alkunsa.

Naiset haluavat seurustella tavismiehen kanssa vasta kun haluavat lapsia.

Koska lapsia hankitaan 30v tienoilla, on täysin ymmärrettävää ettei miehiä kiinnosta lähteä toivottomaan yritykseen saada naista, koska naisia kiinnostaa sinkkuvoimaantuminen ja suosittujen miesten tavoitteleminen. Näiden miesten kanssa koetaan irtopanot, FWB-suhteet, säädöt ja kuukausia kestävät suhteet joissa nainen miellyttää miestä ja komea mies tekee mitä haluaa.

Miehet ovat myös tajunneet etä tilanteen ollessa tämä, kun on odoteltu vaihtopenkillä 10+ vuotta, kolmekymppisenä pitäisi siten pelata naisen ehdoilla. Siinä vaiheessa nainen on ylipainoinen, kyyninen ja mielessä on pikapikainen roadmap häistä lainaneuvotteluihin ja synnärille. Mies saa tässä kuviossa kävelevän työkalupakin osan, ja yli 50% todennäköisyydellä nainen hake

Luehan tämän ketjun avauspostaus uudestaan.

Vierailija
959/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei voi enää luottaa ydinperheen kestävyyteen, ihmisistä ei ole sitoutumaan siihen. Avioeroja on paljon.

Ero saattaa aiheuttaa pahan trauman, pilata taloudellisesti elämän pitkäksi aikaa, aiheuttaa pitkään kestävää ikävää ja surua lasten suhteen, riitoja, oikeudenkäyntejä jne. 

Oma ex puoliso petti ja jätti, perheemme hajosi. Lasten kanssa jäätiin itkemään, kun äiti äkisti nelikymppiskriisissään vaihtoi meidät uuteen uusperheeseen. Helvetinmoiset henkiset kivut kaikkineen aiheutti minulle ja lapsille. 

En suosittele avioliittoa, enkä lasten hankkimista kenellekään. 

Vierailija
960/2022 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä vähän tyrmistynyt tiedosta, että töissä käyvät, lapsensa hoitavat naiset noin vain puukottavat aviomiestään kesken arkisten askareiden. Vaikea uskoa sitäkään, että yksikään näistä ei mene rikostutkintaan ja syytteeseen, koska miehet eivät suostu kertomaan, kuka sen puukon kylkeen tökkäsi.

Mutta et ole tyrmistynyt väitteestä että mies tekisi noin lapsia hoitavalle vaimolleen?

Ymmärrän. Sitä se miesviha teettää.

Minä en tiedä mitä pahaa tein vaimolleni. Yhtäkkiä hänestä kasvoi minä minä ihminen, unohti lapset ja minut alkoi elämään minä minä elämää. Vaimo kohdisti minuun monen laista henkistä väkivaltaa.

Tämä on nykyajan trendi ja en ole asian kanssa yksin. Amerikassa on tutkittu asiaa ja siellä naiset lähtevät sekoilemaan viimeisen lapsen synnyttyä. Miehet ovat ihmeissään. Tapahtumat noudattavat ihan tiettyä kaavaa. Parisuhde säilyy ainoastaan siten, jos mies antaa anteeksi ja nainen huomaa pettämisen jälkeen, että oma mies onkin parempi kuin joiden kanssa on pettänyt. Amerikassa tästä on jo niin paljon näyttöä. Samaa tapahtuu minun elämässä ja naapurustossa. Silmäni aukesivat kun avauduin parille miehelle. Yllättäen heillä olikin sama tilanne, mies yrittää kotona pitää perheen kasassa, huolehtii lapsista ja vaimo huitelee ties missä ja mitään keskusteluyhteyttä ei vaimoon ole. Miehet ihmettelevät miten saada äänensä kuuluviin ja miten vaimot eivät näe asiassa ongelmaa. Jokainen tuttavani vaimo on fiksu ja ei omaa mitään alkoholi tai huume taustaa, jokin silti saa perheenäidit "sekoamaan".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän