Muita jotka ovat juoneet liikaa ja arki huomenna pelottaa?
Taidan olla alkoholisti kun juon valkkaria joka ilta. Nyt joulun yli alkoholia on tullut otettua aamusta lähtien koska on joulu, ja tänä aamuna jo aamuyhdeksältä miehen kanssa avasimme skumppapullon tapaninpäivän kunniaksi. Hän ei tiedä että minä halusin sitä vain siksi että tuo helvetin tärinä loppuisi. Huomenna palaan duuniin ja pelottaa- kuinka mä voin tehdä työtäni kun olo tulee olemaan hirveä? Kohtalotovereita, kokemuksia tai vertaistukea kaipaan täällä, kyllä mä tiedän itsekin että olen typerä ja heikko nainen.
Kommentit (15)
Se on tuon ainoan laillisen kaman ongelmia. Juo lisää sillähän se helpottaa.
Muutos syntyy useimmiten epämukavuudesta. Jospa tästä saat sen ponnahduksen parempaan ja tämä on viimeinen kerta tällä tavalla. Totuus on, että et tarvitse alkoholia, itseasiassa voit paremmin ilman! Kokeile vaikka uutena vuotena olla kokonaan ilman ja muistele illan ja seuraavan päivän aikana, millaista olisi sillä hetkellä, jos olisit juonut. Olisiko hauskempaa, olisiko parempi olo, mitä tekisit jos olisit juonut.
Tässä on vielä 2 viikkoa itsellä aikaa ryypätä. Joulun alkoholit vielä juomatta kun tulikin kipeäksi. Lahjaksi tuli vielä lisää viiniä.
En minä mutta naapurin mölömölömannu XDD
Vain harrastelijat juovat juhlapyhinä. Ammattilainen juo pyhät ja arjet...
Puolen vuoden raitistelu katkesi 22.12. ja naukkailin kaksi pulloa viskiä, eilen viimeiset tipat ja nyt alkaa
taas raittius. Saa nähdä koska sallin taas itselleni juoda, tämä joulun ajan maistelu oli ennakolta suunniteltu.
Tuollaiset vauvapalstalla avautujat eivät ole kuitenkaan valmiita tekemään mitään sen eteen että dokaaminen loppuisi. Haetaan lohtua ja kun olo vähän paranee sama ralli alkaa alusta.
Vierailija kirjoitti:
Viina on elämän ilo.
Viina on pelkkä turrutus jolla unohtaa hetkeksi ankeuden.
Onneksi ei ole vuosiin tarvinnut humalaisia katsella, ei jouluna eikä juhannuksena. Mutta veikkaan että iso osa suomalaisista on kankkusessa huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Viina on elämän ilo.
Pääsee tietty hetkeksi todellisuutta pakoon mutta aika ikävät seuraukset siitä aloittajallekin on
Joo, kieltämättä vähän hermostuttaa. Nyt pitää laittaa korkkia kiinni, muuten on huomenna pulassa.
Amatööreillä on amatöörien ongelmat.