Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies ottaa maksun autokyydeistä

Vierailija
25.12.2023 |

Satutin jalkani pari viikkoa sitten enkä pystynyt ajamaan pyörällä töihin kuten yleensä. Autollakaan ajo ei olisi onnistunut (en tosin omista autoa). Mies oli vapaalla viime viikon ja ehdotti, että heittää minut kolmena aamuna 10km matkan töihin ja hakee iltapäivällä. Ajattelin, että hän halusi auttaa hyvää hyvyyttään, mutta nyt hän pyysi 30e maksun kyydeistä. Mies yleensäkin kyllä pyytää 50senttiä/km, mutta yleensä silloin olen itse pyytänyt kyytiä. 

Äitiäni järkytti mieheni laskutus kyydeistä, mikä sai minut pohtimaan, onko mieheni käytös tosiaan niin pöyristyttävää. Mitä mieltä olette?

Kommentit (281)

Vierailija
121/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali henkilöauto kuluttaa noin 6 litraa satasella. 120km kulutus pitäisi olla maksimissaan siis luokkaa 8 litraa. 2e litrahinnalla siis 16e. Kaiken lisäksi mies vielä veloittaa bensat aplta tuplana.

#tosirakkaus

Anna mun nauraa, 6 litraa satasella? Kaikilla ei ole dieseleitä tai hybrideitä. Yli 10v bensavehkeet vievät helposti näin talvisin lähemmäs 10l satasella. 

Vierailija
122/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä tätä leidien ajatuksenjuoksua. Sen, että nainen hoitaa lapsia kotona ja on hankkinut itseään miellyttävän, omantyylisen sisustuksen, pitäisi riittää ilmaisiin autokyyteihin minne ja milloin hän haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on maailman idiootein mies. Eroa heti paikalla. Se ei rakasta sinua eikä välitä sinusta.

T: kiltti mies

Kokonaisuus huomioiden miehessäni on paljon hyvää. Hän ei juopottele, kantaa vastuunsa lapsista, on luotettava ja rehellinen, tuskin on ikinä pettänyt, käy töissä ja on järkevä rahankäytön kanssa. 

Ap

Eli pihi? 

Vierailija
124/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miten noin vieraat ihmiset voi nukkua samassa sängyssä ja tehdä ehkä muutakin

Vierailija
125/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon et tää voi olla totta. Mun eksä pyysi rahaa jos joutui viemään esim lastaan lääkäriin tai hoitoon. 

Vierailija
126/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä tätä leidien ajatuksenjuoksua. Sen, että nainen hoitaa lapsia kotona ja on hankkinut itseään miellyttävän, omantyylisen sisustuksen, pitäisi riittää ilmaisiin autokyyteihin minne ja milloin hän haluaa?

Eikö se ole itsestäänselvyys? Jos joskus löydät puolison (aika epätodennäköistä) niin kokeile laskuttaa autokyydeistä. Jää suhde aika lyhyeksi.  

Vierailija
127/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukolla 4000e kk tulo ja mulla 420e kk joo pitää maksaa ,2km matka 5e, kaupasta mynthon askin, heti kysytään käyntipalkka kaikesta. jos pyydän tuo samalla jotain mulle kun menet,,pyydän 10e viinin, käyntipalkka on hänelle myös 10 e viini. esim viisi e bensaan ei riitä . jos olisin itse kävellyt olisi mulla 20 e viini pikkuisen parempaa. joka ostos saa tblahinnan. ei pitäis pyytää, säästyis rahat, kerran katsoi 4e pöydällä,,korosti ne on hänen. vaikka actuellisti maksan käyntipalkkaa,juomaa,pitsaa, silti vielä ostelen ns. lahjoja väliaikoina kun on asioinnut. laadukkaita kasvoserumeita jne. mulla on  osittain liikuntarajoitetta,,siksikin pyydän voitko tuoda,, joo ja ymmärrän  silloin tällöin huomioida toki ja niin pitääkin,mutta tämä on joka kerta laskemista-

Vierailija
128/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole itsestäänselvyys? Jos joskus löydät puolison (aika epätodennäköistä) niin kokeile laskuttaa autokyydeistä. Jää suhde aika lyhyeksi.  

Puoliso on ollut jo 20v, kiitos vaan. Ja minulla on sen verran älliä, että ymmärrän  auton, huollon ja bensojen maksavan enkä oleta mieheni kyyditsevän minua ilmaiseksi. Maksamme autoilun kulut puoliksi kuukausittain kuten täällä joku muukin kertoi tekevänsä. 

Vierailija
129/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kaiken mitä netissä lukee. Siksi tämänkin on pakko olla totta.

T. Mamma

Vierailija
130/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo! Ei tuollaista ole.

Vierailija
131/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tapahtuu, kun se nykyinen auto vanhenee tai hajoaa korvauskelvottomaksi? Nainen odottaa, että mies ostaa uuden, koska pitäähän häntä ja perhettä saada kuljetettua paikasta toiseen?

Vierailija
132/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli parisuhde on toimiva vain silloin, kun mies tekee mitä nainen haluaa, eikä yhteisestä taloudesta tai kuluista keskustella.

Vierailija
133/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä ymmärtäisit, kun joutuisit eron jälkeen hankkimaan tyhjään asuntoon huonekalut ja maksamaan elatusmaksut. Aloituksessa oli kyse työmatkoista silloin, kun ei itse voi ajaa edes polkupyörällä. 

Nykyisin useimmilla naisilla on oma auto ja ajokortti, joten voi ajella ihan milloin vaan mieli tekee.

Vierailija
134/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä ymmärtäisit, kun joutuisit eron jälkeen hankkimaan tyhjään asuntoon huonekalut ja maksamaan elatusmaksut. Aloituksessa oli kyse työmatkoista silloin, kun ei itse voi ajaa edes polkupyörällä. 

Nykyisin useimmilla naisilla on oma auto ja ajokortti, joten voi ajella ihan milloin vaan mieli tekee.

Tämä. Nykyään tarvitaan lisää saasteita.

Vierailija
135/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso on ollut jo 20v, kiitos vaan. Ja minulla on sen verran älliä, että ymmärrän  auton, huollon ja bensojen maksavan enkä oleta mieheni kyyditsevän minua ilmaiseksi. Maksamme autoilun kulut puoliksi kuukausittain kuten täällä joku muukin kertoi tekevänsä. 

Saatko myös vapaasti käyttää autoa, ainakin puoliksi? Olen tavannut naisen, joka ei saanut käyttää OMAA autoaan kuin välttämättömiin menoihin.  Joo, ero tuli.

Vierailija
136/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko myös vapaasti käyttää autoa, ainakin puoliksi? Olen tavannut naisen, joka ei s

"Saanko" käyttää? Omistamme autonkin puoliksi, joten tottakai.

Vierailija
137/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo! Ei tuollaista ole.

Ei sinun elämässäsi. Yllättävän paljon on niin tynnyrissä kasvaneita ihmisiä, jotka eivät voi edes uskoa saati ymmärtää, että tuollaisia tilanteita on oikeasti olemassa.

Me kaikki emme oikein käsitä sitä, että joku ihan vapaaehtoisesti suostuu elämään tuollaisessa parisuhteessa hyvinkin pitkään. Mutta onhan niitäkin, jotka henkensä kaupalla elävät väkivaltaisen puolison kanssa.

Vierailija
138/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko myös vapaasti käyttää autoa, ainakin puoliksi? Olen tavannut naisen, joka ei saanut käyttää OMAA autoaan kuin välttämättömiin menoihin.  Joo, ero tuli.

Kuka esti saastuttamasta ylimääräistä?

Vierailija
139/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vie minut joka aamu töihin ja hakee kotiin, eikä laskuta mitään. Näin toimitaan normaalissa avioliitossa. 

Toki, en ole noponuuka siitä kuka kaupassa tällä kertaa maksaa ruokaostokset. Viimeksi maksoin 105 euron ruokaostokset. Ostoksia oli niin paljon, joten sanoin minä maksan, pakkaa sinä ostokset. T: laiskimus.

Vierailija
140/281 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on ap:n miehessä. Ei sen vuoksi että hän olisi väärässä kulujen puolittamisen näkökulmasta. Hän on vain väärässä, koska erehtyi ottamaan todesta feministien puheet eikä ymmärtänyt että oikeassa elämässä se on vain teeskentelyä ja hänen roolinsa on maksaa paljon enemmän kaikessa hiljaisuudessa ja valittamatta.

Jos hän ansaitsee enemmän kuin kotona heidän yhteistä lastaan hoitava puoliso, eikö ole aivan reilua, että hän maksaa enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi