Ja nyt sitten ihan paras elokuva Crocodile Dundee!
Kommentit (22)
No siksi, että tommosia ei oo tarjolla täällä!
Vierailija kirjoitti:
No siksi, että tommosia ei oo tarjolla täällä!
Missä? Krokotiilejä ei kyllä taida Suomessa esiintyä, totta.
Muistan, kun kävin koululaisena katsomassa sen elokuvateatterissa. Oooh, sitä tunnetta leffan jälkeen!
En mä dundeella tekisi mitään, mutta tuo Linda on söpö.
Haluaisin just tommosen jännämiehen! Pinnan alla lempeä ja romanttinen... Aaah!
Vaikka loistava onkin niin ei saa enää kehua Crocodile Dundeeta... Marin ex viisikko hallinnon mukaan ei ole enää miehiä ja naisia näin kerrotaan lapsillekin, tämä sanoma tuotiin Suomeen 2020-2023...
Vierailija kirjoitti:
Vaikka loistava onkin niin ei saa enää kehua Crocodile Dundeeta... Marin ex viisikko hallinnon mukaan ei ole enää miehiä ja naisia näin kerrotaan lapsillekin, tämä sanoma tuotiin Suomeen 2020-2023...
Höpsis. Minä olen vanhanaikainen nainen ja uskon, että mulle on jossain vielä vanhanaikainen mies! Aö
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn. Hyvää joulua sinullekin.
Dundee kuvastaa käsitystäni persusta
Olen yhtä kova ku krokomies. Kyllä minä luonnossa selviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn. Hyvää joulua sinullekin.
Hyvää Joulua Sanna
Tietenkin jo kohta kielletään suhtautumisesta homoihin kun toimittaja oli ottanut sitten tuosta kilarit.
Vierailija kirjoitti:
Eli mies joka pärjää omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Saispa tommosen miehen!
Et ole mikään Linda Kozlowski.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärään. Dundee on miehekäs mies joka ei turhista pillitä kuten vihervasemmistolaiset "miehet".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärään. Dundee on miehekäs mies joka ei turhista pillitä kuten vihervasemmistolaiset "miehet".
Terve ihminen osaa itkeä. Myös Dundee.
Miksi et saisi?