Onneksi en lähtenyt anoppilaan jouluksi. Vaimo soitti sieltä itkuisena kun 7-vuotias pikku-Hitler pilaa kaikkien juhlat
On vaimon siskon poika. Hän on oikea hirviö, olen monta kertaa katsonut sitä peliä vierestä hermot kireällä. Huomionhakuinen, ilkeä, jos ei muuta keksi niin kiusaa perheen koiraa. Vanhempansa paapovat ja anoppi myös. Appiukko lähtee ulos kun mekkala alkaa, ei selvästi jaksa. No itse peruin tämän takia joulun anoppilassa, en jaksa ollenkaan sitä enää. Liian monta mökkireissua on mennyt tuon pennun takia pilalle. Joo, ei tunnu pahalle kirjoittaa näin. Vaimo lähti velvollisuudesta, mutta nyt soittelee itkuisena ja väsyneenä että ei jaksa olla siellä. Ja taustalta kuuluu karmea metakka..
Ai jai. Nyt muutama olut, pari siivua kinkkua valkosipulisinapilla ja sitten levylautaselle joku hyvä levy. Kyllä yksinäisen joulu on kivaa!
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Kaverivanhempien lapset ovat juuri tuollaisia. Kaikki annetaan periksi, lapsi saa ihan kaiken, mitä keksii pyytää, koskaan ei tule seurauksia, jos vaikka kiusaa ja rääkkää sisaruksia tai lemmikkieläimiä. Usein nämä silmäterät ovat sisarusten joukossa niitä kultalapsia. Karu tulevaisuus on edessä, jos joku viranomainen tulee olemaan ensimmäinen, joka sanoo ei tällaiselle.
Ei meillä vaan ole ollut. Edelleen keski ikäinen sisarulseni saa kailen minkä haluaa, ainakin vanhemmiltamme
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni jos lapsi alkaa mekkaloimaan ruokapöydässä, se vanhempi ottaa sen ja vie toiseen huoneeseen rahoittumaan. Sitten yritetään uudestaan. Jos ei edelleenkään onnistu, niin taas toiseen huoneeseen, jossa odottaa vanhempiensa kanssa, kunnes muut on syöneet ja sitten syö yksin.
Ei se ole sen vaikeampaa. Omat lapset tulee opettaa siihen, että jos ei osaa käyttäytyä, ei nauti joulusta muiden kanssa. Ja tämä on vanhempien tehtävä opettaa sille lapselle, vaikka se tarkoittaisi ettei itsekään pääse yhteiseen ruokapöytään.
Mikä voisi olla syynä, että iso lapsi 7v mekkaloi ruokapöydässä? Ja olen kahden lapsen äiti, mutten keksi.
Yleensä se että lapsi haluaa ns esiintyä.
Teillä on varmaan ihana avioliitto kun vaimolla on oma aikuinen pikkuhitleri kiukuttelemassa kotona. Toivottavasti löytää paremman ja oikean miehen.
Kerääntyykö ympäristömyrkyt lasten aivoihin? Näitä sekopäitä tuntuu olevan nyt kaikkialla enemmän kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
taas on lapsettomat kertomassa hyviä neuvoja miten lapsen saa käyttäytyyn
W T-mamma n ä r k ä s t y i. Mikähän näistä sanoista on kielletty, kun ei mennyt läpi?
Ai osuiko? Olet siis se sisaruksesi lapsesta valittaja :D
Ja pahoittelut, en valitettavasti voi auttaa sinua ongelmassasi, minulla ei ole lapsia - joten niitä sinun mielikuvituslapsiasi on varsin vaikea laittaa "kuriin".
Terkuin
Sukupuolentutkija / Turun yliopisto