Jatkuvat elohiiret ympäri kehoa joka päivä.
Onko täällä ketään, jolla on jatkuvasti elohiiriä ympäri kehoa lihaksissa joka päivä? Mulla on joka päivä jaloissa, käsissä, selässä mahassa. Kohtalotovereita?
Kommentit (67)
Päivittäin on ympäri kroppaa. Lihakset nykii, värisee, pulputtaa. Välillä vain sisäisesti, välillä niin että esim raaja nytkähtää reilusti. Siellä täällä ympäri kroppaa, välillä elohiiri voi asua yhdessä paikassa muutaman päivän.
Stressi ja ahdistus plus varmasn krooninen lihasjumi. Kun kaksi ensimmäistä nostavat päätään, nämä oireet lisääntyvät. Ollut yli 5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin on ympäri kroppaa. Lihakset nykii, värisee, pulputtaa. Välillä vain sisäisesti, välillä niin että esim raaja nytkähtää reilusti. Siellä täällä ympäri kroppaa, välillä elohiiri voi asua yhdessä paikassa muutaman päivän.
Stressi ja ahdistus plus varmasn krooninen lihasjumi. Kun kaksi ensimmäistä nostavat päätään, nämä oireet lisääntyvät. Ollut yli 5 vuotta.
Ootko sairastanut koronan?
Itselläni viimeiset 40vuotta elohiiriä pitkin kehoa, siis lapsesta saakka. Saattavat olla useita kuukausia ja itsellään häviävät.
Minulla liittyy stressiin.
Mutta ovatko nämä elohiiret ALS korreloiva oire? Ennustaako ne, että eräänä päivänä minulla on ALS?
Mulla tuli kun asuttiin 10 päivää todella pahasti homeisessa talossa. Oli luultavasti siis hermomyrkkyjen aiheuttamaa (hometoksiinit).
Minulla oli elohiiri vasemmassa silmässä, ihmettelin sitä aikani, kunnes siihen silmään tuli näköhermotulehdus ja se sokeutui. Epäiltiin MS-tautia, tästä on yli 14 v, mutta diagnoosi oli joko väärä tai tauti ei ole ainakaan vielä edennyt. Uskoisin, että stressi voi myös aiheuttaa elohiiren.
Kova kramppi jalassa, siitä alkoi... Olisiko stressi .. pelko uudesta krampista, kun tuli niin voimakas. Nyt jatkuvaa pulputusta, elohiiret menee jaloissa yms.
Itselläni on ollut kans. Jätin vitamiinejä pois joksikin aikaa ja liiallisen rypsiöljyn käytön niin ollu rauhallista jo 5 vuotta. Nyt kun otan B vitamiini yhdistelmä valmistetta niin tulee vähän lihasnykäyksiä , siitä tiedän , että saattoi olla liikaa vaikka vesiliukoinen vitamiini onkin.