Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvat elohiiret ympäri kehoa joka päivä.

Vierailija
25.12.2023 |

Onko täällä ketään, jolla on jatkuvasti elohiiriä ympäri kehoa lihaksissa joka päivä? Mulla on joka päivä jaloissa, käsissä, selässä mahassa. Kohtalotovereita?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ALS.

Vierailija
2/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa hiirenloukkuja tai jopa myrkyttää ne. Äänikarkottimet ovat humpuukia eivätkä toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota magnesiumia

Vierailija
4/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, olisin tyytyväinen jos olisi, mulla on jatkuvia suonenvetoja ja voin kertoa että kivuliasta on.

Vierailija
5/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
6/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vastaavaa raudanpuutteen takia.

Vierailija
7/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta  Kokeile nyt ihan ensin nesteyttää itsesi kunnolla. Saatat olla kuivunut. 

Vierailija
8/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumia ja d-vitamiinia määrään lääkkeeksi sinulle

T.Lääkäri

Vierailija
9/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vastaavaa raudanpuutteen takia.

Mulla on hyvä hemoglobiini

Vierailija
10/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa ALS.

Googlasin ALS ja sain heti elohiiren jalkaan. Siitä asti jatkuneet päivittäin ympäri kroppaa.

Vierailija
11/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi pitkään jatkuvia elohiiriä pitkin kroppaa. Tehtiin joku tutkimus että saatiin suljettu pois als ym, minulla johtui erittäin kovasta stressistä. Onko sinulla stressiä tällä hetkellä? 

Vierailija
12/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALS aiheuttaa elohiiren kieleen josta sen tunnistaa. 

Muualla kehossa olevat elohiiret ovat useimmiten vaarattomia. Stressi, väsymys, liikkumattomuus, univelka, huonosti nukutut yöt, huono ruokavalio jne. voi aiheuttaa tuota.

Vierailija
13/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se ryyppääminen niin asia korjaantuu.

Vierailija
14/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kehui juuri palstalla että oli ottanut rautalisää ja auttoi. Onko eri ihmisillä kuitenkin eri syy. Eri asia sopiiko rauta edes ja missä määrin, onko esteitä minikuurille. Entä magnesium ja ei stressiä. Suola-neste-sokeri tasapaino. Liikutko liikaa tai nosteletko, entä sängyn tai tuolin kovuus. Kengät. Onko lepoa riittävästi, suoritatko liikaa. Ei kofeiinia, ei alkoholia?

Vierailija
15/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tosi pitkään jatkuvia elohiiriä pitkin kroppaa. Tehtiin joku tutkimus että saatiin suljettu pois als ym, minulla johtui erittäin kovasta stressistä. Onko sinulla stressiä tällä hetkellä? 

Oliko joka päivä?

Vierailija
16/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä harmittomia lihasnykäyksiä joiden syytä ei tiedetä.

Vierailija
17/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että täällä aloitus elohiirestä. Olen koko joulun miettinyt että mikä ihme on kun on elohiiri jalassa. 

Vierailija
18/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ALS aiheuttaa elohiiren kieleen josta sen tunnistaa. 

Muualla kehossa olevat elohiiret ovat useimmiten vaarattomia. Stressi, väsymys, liikkumattomuus, univelka, huonosti nukutut yöt, huono ruokavalio jne. voi aiheuttaa tuota.

Ookkei, ei ihmekään että värisee milloin missäkin päin kun kaikki nuo löytyy paitsi liikkumattomuus ja huono ruokavalio.. 

Nytkin on elohiiri tuossa kulmakarvan alla eli ei varsinaisesti silmäluomessa eikä silmäkulmassakaan vaan hieman ylempänä. Koronaa sairastaessani oli elohiiri vissiin pari päivää suupielessä ja hitsit kuinka häiritsevä se oli kun se kuplinta-värinä ihan näkyi peilistä katsoessakin ja tuntui kun sormella kokeili.

ei ap

Vierailija
19/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, olisin tyytyväinen jos olisi, mulla on jatkuvia suonenvetoja ja voin kertoa että kivuliasta on.

Mulla oli suonenvetoja mutta ne loppui kun sain verenihennuslääkityksen. Tilalle tuli jäätävä elohiiri. 

Vierailija
20/67 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magnesiumia ja d-vitamiinia määrään lääkkeeksi sinulle

T.Lääkäri

Mä lisäsin juuri nämä kesällä ja tuli sen jälkeen elohiiri. Olen vähentänyt kahvin juonnin. Alkoholia en käytä enkä tupakoi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän