Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilu: Seksiä kerran päivässä kuukauden ajan

Vierailija
24.12.2023 |

Hieman taustaa. Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä 15 vuotta ja meillä on poika ja tytär. Rakastan vaimoani ja elämä on pääpiirteiltään hyvää.

ongelma on, että seksielämämme on käytännössä kuollut. Vaimo ei näe asiassa ongelmaa, sillä häntä ei seksi kiinnosta. 

minulle taas seksi on äärimmäisen tärkeää ja puutteessa eläminen vaikuttaa vireystilaani todella paljon.

Keskusteluista huolimatta tässä kyseisessä aiheessa en tunnu saavan yhteyttä vaimooni, vaikka muuten meillä hyvä yhteys onkin.

Kerran seksi ei vaimolleni ole tärkeää. Mietin olenko kohtuuton jos ehdottaisin häntä kuulauden mittaiseen kokeiluun. 5min joka aamu seksiä jossain muodossa. Jos vaimo ei koe elämänlaatumme parantuneen kuukaudessa, olen valmis palaamaan entiseen. Minä olen valmis hoitamaan kaikki paskamaiset kotihommat, hieromaan 30-60min hartioita joka ilta tai mitä tahansa jos vaan tässä asiassa saisin ymmärrystä. 

Onko muilla vastaavia kokeiluja tai miten olette selättäneet asian? Tuntuu turhauttavalta, että näin pieni asia pääsee tuhoamaan elämää.

Ja seksi toisten kanssa ei ole ratkaisu. Haluan nimenomaan vaimoani ja kaipaan hänen kosketusta.

Kommentit (253)

Vierailija
161/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koska olet oman elämäsi ja parisuhteesi parhain asiantuntija niin mitä jos rohkeasti ehdottaisit, että kokeiltaisiin päivittäistä 5 minuutin läheisyyttä? Sitähän tässä olet ajatellut. Jos uskot tämän voivan toimia teillä niin ehdota vaimollesi, mutta asiallisesti ja tuoden esille moninaisuuden tässä mitä tämä läheisyys on. Eli ettei vaimo ymmärrä tätä 5min pikapanona.

Vierailija
162/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitrn moin harvaa tahtoa kestää? Painetta kertyy puolin ja toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena en ole koskaan nauttinut seksistä erityisen paljon. Parhaimmillaankin se on ihan ok, mutta ei mitään mitä janoaisin lisää ja lisää. Toki oikean ihmisen kanssa sitå ihan harrastaa ja onhan se mukava nähdä toinen tyytyväisenä. En tiedä miten apn kuvailema kokeilu tuntuisi. 5min on pieni hinta jos sillä saa hyvätuulisen kumppanin joka huomioi minua enemmän, mutta ilman kokeilua tuloksista on paha sanoa.

Näin vaimonikin kanssa, mutta minulle ei ole niin tärkeää nauttiiko hän seksistä vai ei. Minulle olisi tärkeää, että hän näkee minut tyytyväisenä, vaikkei itse niin seksiä haluisikaan ja juuri tämän takia olen samaa mieltä, että 5 min päivässä ei ole iso uhraus. Vaimoni on tärkeä ymmärtää, että hänen tulisi huomioida minua enemmän, koska en halua pettää rakasta vaimoani :)

Ap

Vierailija
164/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyttäneen naisen fysiologia ei mahdollista päivittäistä seksiä noin monena päivänä peräkkäin.

Just for your information.

Tarkoitat ilmeisesti että psykologia.

Vierailija
165/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena en ole koskaan nauttinut seksistä erityisen paljon. Parhaimmillaankin se on ihan ok, mutta ei mitään mitä janoaisin lisää ja lisää. Toki oikean ihmisen kanssa sitå ihan harrastaa ja onhan se mukava nähdä toinen tyytyväisenä. En tiedä miten apn kuvailema kokeilu tuntuisi. 5min on pieni hinta jos sillä saa hyvätuulisen kumppanin joka huomioi minua enemmän, mutta ilman kokeilua tuloksista on paha sanoa.

Näin vaimonikin kanssa, mutta minulle ei ole niin tärkeää nauttiiko hän seksistä vai ei. Minulle olisi tärkeää, että hän näkee minut tyytyväisenä, vaikkei itse niin seksiä haluisikaan ja juuri tämän takia olen samaa mieltä, että 5 min päivässä ei ole iso uhraus. Vaimoni on tärkeä ymmärtää, että hänen tulisi huomioida minua enemmän, koska en halua pettää rakasta vaimoani :)

Ap

Tässä tuli teidän suhteen ja seksin ongelma. Sinulle ei ole tärkeää vaimosi tunteet, nauttiiko hän seksistä vai ei. Jos sinulle ei ole tärkeää, miksi vaimosi pitäisi pitää sinun tunteita tärkeänä? 

Vierailija
166/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aloittaja ei malttanut pysyä roolissaan, vaan totuus lipsahti :D

Vierailija
167/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lähtee siitä, että molempien tunteita pidetään tärkeänä

Vierailija
168/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

"Tässä tuli teidän suhteen ja seksin ongelma. Sinulle ei ole tärkeää vaimosi tunteet, nauttiiko hän seksistä vai ei. Jos sinulle ei ole tärkeää, miksi vaimosi pitäisi pitää sinun tunteita tärkeänä?"

Lainaukset eivät taaskaan toimi, mutta yritän pysyä selkeänä.

Vietin koko eilisen aamupäivän lasten kanssa ja veteydyin vasta aatoksi ja täksi joulupäiväksi omaan rauhaani. Teen siis enemmän kuin osuuteni kodin ja perheen eteen, mutta vaimoni ei ole valmis tekemään mitään minun hyvinvointini eteen. Ymmärrän, että hän on usein väsynyt, mutta  min ei ole suuri uhraus, kuten monet ovat täälläkin todenneet.

Vaimoni tulisi pitää minun tarpeitan ja tunteinani tärkeinä, koska pidän vaimoni tunteita ja tarpeita tärkeinä, enkä siksi vaadi kohtuuttomia :)

Ap

Vierailija
169/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, liian vähäisestä seksistä keskusteleminen tuntuu haluttomasta osapuolesta syyllistämiseltä ja painostamiselta, ihan riippumatta siitä millä tavalla siitä puhutaan. Se vain lisää haluttomuutta, ei vähennä sitä.

Sinun AP pitäisi ensin saada vaimo luottamaan siihen, että lähellä oleminen ja koskettaminen ovat mahdollisia ilman että heti olet vailla tai alat koskettelemaan liian vaativasti.

Sitten kun vaimosi pystyy rentoutumaan vieressäsi, voi hänellä alkaa halut palautumaan. Mutta jos hän joutuu jännittämään sitä taas sinä haluat, ei tilanne tule korjautumaan. Stressi ei koskaan lisää halukkuutta.

Täysin samaa mieltä!

Ap:n ehdotukseen vastaisin, että kannattaa tehdä alkuun ihan täysin päinvastoin: sopikaa, että seksiä EI harrasteta vaikkapa kahteen viikkoon. Mutta kaikki muu läheisyys on sallittua (ja jopa toivottavaa). Kosketus, suuteleminen, hieronta, vierekkäin nukkuminen.. Mitä vain muuta mieleen tulee. Näin saa tuon huonon kierteen katkaistua, eli ap:n vaimoa todennäköisesti tällä hetkellä ahdistaa tilanne, kun joutuu jatkuvasti kieltäytymään seksistä.

Kahden viikon jälkeen tsekkaus, että mikä fiilis. Jos tilanne on parantunut, niin voi ottaa uuden parin viikon pätkän sellaisella muutoksella, että vaimo voi tehdä halutessaan aloitteen seksiin. Fyysinen läheisyys siis jatkuu samalla tavalla, mutta ilman stressikierrettä.

Tämä on oikeasti kokeilemisen arvoinen juttu.

Vierailija
170/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloitus vitsi?

Seksiä joka päivä kymmenien päivien ajan sellaiselle, joka ei siitä pidä eikä sitä halua?

Ap taitaa olla joulutonttu.

Vierailija
171/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vaimonikin kanssa, mutta minulle ei ole niin tärkeää nauttiiko hän seksistä vai ei. Minulle olisi tärkeää, että hän näkee minut tyytyväisenä, vaikkei itse niin seksiä haluisikaan ja juuri tämän takia olen samaa mieltä, että 5 min päivässä ei ole iso uhraus. Vaimoni on tärkeä ymmärtää, että hänen tulisi huomioida minua enemmän, koska en halua pe

No siinä tapauksessa kannattaisi välittää siitä, että seksi on vaimollesi miellyttävää, jotta hän haluaa sitä harrastaa kanssasi :) Nyt kuulostaa siltä, että välität vaan omasta seksuaalisesta tyydytyksestäsi etkä siitä, että seksi on teille molemmille miellyttävää tekemistä riippumatta siitä johtaako se loppuhuipentumaan. 

Vierailija
172/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloitus vitsi?

Seksiä joka päivä kymmenien päivien ajan sellaiselle, joka ei siitä pidä eikä sitä halua?

On vitsi. Aloittaja on päivystänyt täällä koko jouluaaton ja joulupäivän ja väittää olevansa perheellinen mies. Ja jotku vielä uskovat.

Vierailija
173/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä tapauksessa kannattaisi välittää siitä, että seksi on vaimollesi miellyttävää, jotta hän haluaa sitä harrastaa kanssasi :) Nyt kuulostaa siltä, että välität vaan omasta seksuaalisesta tyydytyksestäsi etkä siitä, että seksi on teille molemmille miellyttävää tekemistä riippumatta siitä johtaako se loppuhuipentumaan. Itse tapahtumana seksin harrastaminen täytyy molemmille ok, mutta nyt vaan välität, että vaimo "antaa" hänen tunteista viis. Vaimosi "antaa" läheisyyttä, kun läheisyys on miellyttävää, eikä vaan makuupatjana olemista.

Vierailija
174/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, liian vähäisestä seksistä keskusteleminen tuntuu haluttomasta osapuolesta syyllistämiseltä ja painostamiselta, ihan riippumatta siitä millä tavalla siitä puhutaan. Se vain lisää haluttomuutta, ei vähennä sitä.

Sinun AP pitäisi ensin saada vaimo luottamaan siihen, että lähellä oleminen ja koskettaminen ovat mahdollisia ilman että heti olet vailla tai alat koskettelemaan liian vaativasti.

Sitten kun vaimosi pystyy rentoutumaan vieressäsi, voi hänellä alkaa halut palautumaan. Mutta jos hän joutuu jännittämään sitä taas sinä haluat, ei tilanne tule korjautumaan. Stressi ei koskaan lisää halukkuutta.

Täysin samaa mieltä!

Ap:n ehdotukseen vastaisin, että kannattaa tehdä alkuun ihan täysin päinvastoin: sopikaa, että seksiä EI harrasteta vaikkapa kahteen viikkoon. Mutta kaikki muu läheisyys on sallittua (ja jopa toivottavaa).

Huomautan, että tätähän me olemme "kokeilleet" jo hyvin kauan. Meillä on läheisyyttä ilman seksiä, kuten olen monesti jo kertonut, hieron vaimon hartioita ilman odotusta seksistä. Ainakaan niin että vaimo huomaisi minun odottavan seksiä.

Koen, että nyt olisi aika siirtyä tästä kokeilusta tuohon minun hahmottelemaani kokeiluun, koska tämä nykyinen tapa ei ole toiminut.

Kiitos kuitenkin ehdotuksestasi :)

Ap

Vierailija
175/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloitus vitsi?

Mikä saa sinut luulemaan, että aloitukseni on vitsi? Kertoisitko minulle :)

Ap

Vierailija
176/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile kiihottaa naistasi. pusuttelun jälkeen imet ja nuolet nännejä,

nostat alushousuja pillun kohalla.. kiihotat tunnin pari niin kauan että on

polviin asti kostunu

Vierailija
177/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että joillakin seksin saaminen tosiaan on kovan työn ja suunnitelmien takana, huhhuh. Olisiko aika vaihtaa kumppania jos on noin vaikeaa.

Vierailija
178/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä tapauksessa kannattaisi välittää siitä, että seksi on vaimollesi miellyttävää, jotta hän haluaa sitä harrastaa kanssasi :) Nyt kuulostaa siltä, että välität vaan omasta seksuaalisesta tyydytyksestäsi etkä siitä, että seksi on teille molemmille miellyttävää tekemistä riippumatta siitä johtaako se loppuhuipentumaan. Itse tapahtumana seksin harrastaminen täytyy molemmille ok, mutta nyt vaan välität, että vaimo "antaa" hänen tunteista viis. Vaimosi "antaa" läheisyyttä, kun läheisyys on miellyttävää, eikä vaan makuupatjana olemista.

Jos olisit lukenut ketjun, olisit huomannut ettei seksi ole vaimolleni tärkeää. Koska se on hänelle yhdentekevää, silloin hänelle ei pitäisi olla ongelma laittaa minun haluni keskiöön.

Vaimo saa minulta kuitenkin muunlaista huomiota omilla ehdoillaan :)

Ap

Vierailija
179/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita mita mita sina sanoa. Mina kuksata 8 kerta joka paiva ja suominaine huutaa lisa lisa.

Vierailija
180/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin seksi ei ole ehkä vaimollesi tärkeää tyydytyksen kannalta, mutta se seksin harrastaminen tapahtumana täytyy olla miellyttävä, että sitä haluaa tehdä sinun hyväksesi. Mitä jos siis panostaisit siihen, että ns. seksiin suostuminen on miellyttävää? Tiskaaminen ilman tiskiharjaa on tuskaa mutta tiskiharjan kanssa huomattavasti mukavampaa, vaikkei tiskaamisesta tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme