Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen
Kommentit (5057)
Äänestän Ollia ihan siitä syystä, ettei hän ole vihervasemmiston suosikki. Yle välttelee Ollin esilletuontia, kun ei ole mieluinen ehdokas. Siksi ääni Ollille!
Kukas muuten Stubbin vaimo oikein on? Ei kai sitä kukaan edes tunne. Ei ole näkynyt eikä kuulunut missään. Ilmeisesti noussut neste sen verran kupoliin miehensä tavoin että kuvittelee kertaheitolla lennähtävänsä kansakunnan kaapin päälle miehensä siivellä jos mies tulee valituksi pressaksi. Ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb taas on olevinaan huumoritajuinen ja muita fiksumpi. Ei paljon vetoa ainakaan minuun.
Onhan Salekin huumorimiehiä. Lähinnä Rehniltä puuttuu huumorintaju.
Joo mutta Stubb on vielä niin itseään täynnä. Ei Sale nyt niin kauhean huumorimies ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, Rehnkin menetti ääneni kolmas sukupuoli -sekoilullaan. Pitää taas etsiä uusi ehdokas. Sari Essayahia tässä on näemmä äänestettävä
Rehn ja suurin isa muistakin kyllä tietää, että on vain kaksi sukupuolta.
Mutta kun pitää kumartaa wokea.
Juuri siksi en niitä äänestä vaikka tiedän oikein hyvin, että niin sisäpolitiikka kuin sukupuoliasiatkaan eivät kuulu presidentin toimenkuvaan.
Äänestän Halla-ahoa. Se uskaltaa sanoa asiat niin kuin ne on.
Mulle on syntynyt sellainen mielikuva että Stubb ei itseensä liittyvää huumoria oikein siedä. Ja sen minkä sietää niin sekin on hyvin laskelmoitua ja vain tiettyihin aiheisiin liittyvää. Kun joku yrittää heittää huumoria Stubbista niin Stubb usein oudosti vakavoituu. Taitaa olla jonkin verran tosikko.
Rehnille menee mun ääni. Hänen kanssaan ei tarvitse tällaisia asioita miettiä vaan sitä saa mitä tilaa kun häntä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain vihreissä voi päästä eteenpäin pelkällä yo-tutkinnolla. Nuo ajat on jo ohi, jolloin oli kliffaa, jos/kun homoudella pääsi pitkälle. Ei paljon enää hetkauta. Olisiko osittain päässyt hyviin toimiin, kun on homo?
Ymmärrätkö että Pekka perusti itse tämän puolueensa ihan tyhjästä, ei hänelle ole mitään ministerin ym. pestejä kukaan muu järkkäillyt kuten vaikkapa Ollille.
Ylioppilas siis perusti yksin puolueen ja jätti opiskelut. Perustajina mainitaan muuten Osmo Soinivaara, Pekka Sauri ja Heidi Hautala. Koko puluen linja on kadoksissa, koska heidän luontoa syleilevät kannanottonsa eivät toimi. Taitaa olla vihreiden parhaat päivät ohi, no niin on Haavistonkin.
Mä en tykkää Rehnin vaimosta, joten siksikään en äänestä Ollia. Jos olisi pelkkä Olli mutta kun se vaimokin tulee kaupan päällisenä. Sitä en tahtoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain vihreissä voi päästä eteenpäin pelkällä yo-tutkinnolla. Nuo ajat on jo ohi, jolloin oli kliffaa, jos/kun homoudella pääsi pitkälle. Ei paljon enää hetkauta. Olisiko osittain päässyt hyviin toimiin, kun on homo?
Ymmärrätkö että Pekka perusti itse tämän puolueensa ihan tyhjästä, ei hänelle ole mitään ministerin ym. pestejä kukaan muu järkkäillyt kuten vaikkapa Ollille.
Siinäpä kova ylioppilas, jos yksin on päässyt joka paikkaan. Ei kuule politiikassa kukaan pääse mihinkään yksin. Ihan turhia luulet, jos ylioppilas Haavistosta niin luulet.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää Rehnin vaimosta, joten siksikään en äänestä Ollia. Jos olisi pelkkä Olli mutta kun se vaimokin tulee kaupan päällisenä. Sitä en tahtoisi.
Tykkäätkö sitten Haaviston miehestä tai Stubbin vaimosta?
No Suomen Pisa-tulokset ovat koko ajan huonontueneet. Niin täällähän voi ylioppilas jo päästä pressaksi.
Ollille ääni siksi, että hän on aidosti humaani ja ainoa jolla todellisuudessa on mahdollisuuksia koko kansan presidentiksi.
Eilinen Pekka Haaviston vaalitentti näytti miten hyvin Pekka on perillä asioista. Äänestäjiä tai nukkuvia äänestäjiä on moneksi: eihän puoliso millään lailla liity presidentin varsinaisiin työasioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä kova ylioppilas, jos yksin on päässyt joka paikkaan. Ei kuule politiikassa kukaan pääse mihinkään yksin. Ihan turhia luulet, jos ylioppilas Haavistosta niin luulet.
Minä kerron, miten ministerit valitaan. Puolueet, jotka ovat hallituksessa, valitsevat ministerit omiensaa joukosta. Näin ovat myös vihreät tehneet Pekasta ministerin joka kerta kun ovat olleet hallituksessa.
Eu-komissaari valitaan suurimmasta puolueesta ja siksi Jutta Urpilainen on nyt komissaari, koska demarit oli suurin puolue edellisissä vaaleissa ja seuraava komissaari tulee kokoomuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö sitten Haaviston miehestä tai Stubbin vaimosta?
Stubbin vaimo on miestään miellyttävämmän oloinen ja Hilla Halla-aho on myös mukavan tuntuinen. Antoniosta ei tarvitse välittää, ei Haavistosta enää pressaa tule. Sen huippuvuodet meni jo ja silloin se hävisi Niinistölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kerron, miten ministerit valitaan. Puolueet, jotka ovat hallituksessa, valitsevat minis
Eli yksin sinne ei mennä, vaan puolueet päättävät näistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Kukas muuten Stubbin vaimo oikein on? Ei kai sitä kukaan edes tunne. Ei ole näkynyt eikä kuulunut missään. Ilmeisesti noussut neste sen verran kupoliin miehensä tavoin että kuvittelee kertaheitolla lennähtävänsä kansakunnan kaapin päälle miehensä siivellä jos mies tulee valituksi pressaksi. Ei toimi.
Parempi että tuntematon kuin tunnettu lähinnä ryntäiden tyrkytyksestä linnan juhlissa....
Vierailija kirjoitti:
Omat suosikit presidentiksi: 1. Esko Aho, 2. Erkki Tuomioja, 3. Matti Vanhanen, 4. Pekka Haavisto, 5. Olli Rehn, 6. Alexander Stubb, 7. Jutta Urpilainen.
Esko Aho, rssän pankkiiri ???
Vierailija kirjoitti:
Omat suosikit presidentiksi: 1. Esko Aho, 2. Erkki Tuomioja, 3. Matti Vanhanen, 4. Pekka Haavisto, 5. Olli Rehn, 6. Alexander Stubb, 7. Jutta Urpilainen.
Täh? Miksi olet tuomassa n 80v kisaan? Oletko ajan tasalla ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Miksi olet tuomassa n 80v kisaan? Oletko ajan tasalla ?
Esko Aho 69, Erkki Tuomioja 77, Matti Vanhanen 68, Pekka Haavisto 65, Olli Rehn 61, Aleksander Stubb 55, Jutta Urpilainen 48.
Kukaan ei ole vielä 80 v.