Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen
Kommentit (5057)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat suosikit presidentiksi: 1. Esko Aho, 2. Erkki Tuomioja, 3. Matti Vanhanen, 4. Pekka Haavisto, 5. Olli Rehn, 6. Alexander Stubb, 7. Jutta Urpilainen.
Täh? Miksi olet tuomassa n 80v kisaan? Oletko ajan tasalla ?
Esko Aho 69, Erkki Tuomioja 77, Matti Vanhanen 68, Pekka Haavisto 65, Olli Rehn 61, Aleksander Stubb 55, Jutta Urpilainen 48.
Kukaan ei ole vielä 80 v.
Erkki Tuomioja on. Satun olemaan samanikäinen ja olen jo pari vuotta puhunut että olen liki 80v . Tänä vuonna 78v joten lähempänä 80 kuin 70v. Kuitenkin puolet eläkeiässä joukosta. Itse eläkeläisenä en ole ikinä äänestänyt toista eläkeläistä missään vaalissa. Tiedän että meitä samoin ajattelevia on paljon. Kun tulee se maaginen 65v niin on eläkeläinen. Ymmärrän hyvin mm Heidi Hautalaa 68, kun jättää politiikaan ja jää oikeasti eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat suosikit presidentiksi: 1. Esko Aho, 2. Erkki Tuomioja, 3. Matti Vanhanen, 4. Pekka Haavisto, 5. Olli Rehn, 6. Alexander Stubb, 7. Jutta Urpilainen.
Esko Aho 69, Erkki Tuomioja 77, Matti Vanhanen 68, Pekka Haavisto 65, Olli Rehn 61, Aleksander Stubb 55, Jutta Urpilainen 48.
Erkki Tuomioja on. Satun olemaan samanikäinen ja olen jo pari vuotta puhunut että olen liki 80v . Tänä vuonna 78v joten lähempänä 80 kuin 70v. Kuitenkin puolet eläkeiässä joukosta. Itse eläkeläisenä en ole ikinä äänestänyt toista eläkeläistä missään vaalissa. Tiedän että meitä samoin ajattelevia on paljon. Kun tulee se maaginen 65v niin
Nuoremmat ikäluokat eivät ole eläki-iässä vielä 65-vuotiaina, koska eläkeikä nousee koko ajan. Monilla lähivuosina eläkkeelle jäävillä se on jo kait 66 ja nousee vielä lähemmäs 70 vuotta, mitä en itse ainakaan pidä hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää Rehnin vaimosta, joten siksikään en äänestä Ollia. Jos olisi pelkkä Olli mutta kun se vaimokin tulee kaupan päällisenä. Sitä en tahtoisi.
Harkitsin jo Rehnia mutta nämä vaimonsa kommentit edustusvaatteista sai kyllä kääntämään kelkan. Ei oikein korrektia tälläisina aikoina vaatia valtiolta rahaa iltapukuihin. Vaikuttaa muutenkin huomionhakuiselta.
Eipä silti taida saada rahaa niihin vaatteisiin, vaikka haluaisi. Muut ehdokkaat ovat itse niin kamalia, että niitä ei voi äänestää sen takia. Tässä ei jää oikein moniakaan jäljelle. Marinillehan taidettiin kanssa ostella kaikenlaista, kun oli pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkki Tuomioja on. Satun olemaan samanikäinen ja olen jo pari vuotta puhunut että olen liki 80v . Tänä vuonna 78v joten lähempänä 80 kuin 70v. Kuitenkin puolet eläkeiässä joukosta. Itse eläkeläisenä en ole ikinä äänestänyt toista eläkeläistä missään vaalissa. Tiedän että meitä samoin ajattelevia on paljon. Kun tulee se maaginen 65v niin
Mun mielestä 80-vuotias on silloin, kun sen täyttää. Eipä sitten Niinistökään jää paljon tästä vaille. Hänhän täyttää jo tänä vuonna 76.
Vierailija kirjoitti:
Kepu pettää aina.
Ei vain Kepu, vaan niin ne tekevät muutkin puolueet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb taas on olevinaan huumoritajuinen ja muita fiksumpi. Ei paljon vetoa ainakaan minuun.
Onhan Salekin huumorimiehiä. Lähinnä Rehniltä puuttuu huumorintaju.
jaa, minusta rehn osoittaa nimenomaan hyvää huumorintajuaan mm. rehni-paidallaan, joka on suorastaan nerokas :D
Vierailija kirjoitti:
Kepu pettää aina.
Voi voi kun väsynyt läppä. Oletko satavuotias vai muuten vaan ulkona?
Hajuton, mauton, olematon, ikäistään vanhemman oloinen. Puupökkelö.
Ammattinsa ! osaamista täytynee olla jnkv.
Näkymätön. Tuntematon.
En äänestä!
Ei epäilystäkään etteikö meillä äänestäisi Olli Rehniä presidentiksi, sillä se päätettiin jo silloin, kun kokoomus ei asettanut ehdolle jämäkkää puolustusministeri Antti Häkkästä, vaan kampesi ehdolle tämän ylimielisen ja kopean Subbin.
Rehn on ylivoimaisesti nyt ehdolla olevista ehdottomasti paras mitä tulee koulutukseen ja aikaisempaan työ kokemukseen. Rehn on myös luonteeltaan harkitsevainen ja käytökseltään vakaan rauhallinen, kuten istuva nykyinenkin presidenttimmekin Sauli Niinistö.
Rehn on Suomessa ja EU:n alueella hyvin verkottunut, sekä ehdokkaista myös etenkin Euroopassa tunnetuin ja nauttii myös siellä arvostusta. Lisäksi hän omaa hyvät verkostot yhteiskuntamme eri sektoreille, eikä hän ole aiemmissa tehtävissään ryvettynyt kuten eräät ehdokkaista, joiden toimia poliisi on jopa joutunut selvittämään ja tutkimaan.
Jos rouva Rehn saa kansalta edustusrahaa pukeutumiseen niin lupaako pukeutua asiallisesti vai ollaanko linnanjuhlissa tissit töröllä? Oli kyllä mauton.
Haluatteko mieluummin kyykyttäjän presidentiksi? Kovat arvot kunniaan? Niitähän tällaisena aikana kaivataan. Lakkoilkaa vaan ja sitten linnaan, toisenlaiseen kuin pressanlinna.
Vierailija kirjoitti:
Kepu pettää aina.
Varmasti pettääkin. Mutta nyt ei kyse millään tavalla keskustasta, nyt valitaan Suomen presidentti. Olli on siihen mitä mainioin ehdokas.
Riikka (persu) ennen vaaleja: "Kokoomus haluaa leikata köyhiltä, se ei meille käy".
Riikka (persu) vaalien jälkeen Petterille: Kyllä Petteri, leikkaamme mielellämme köyhiltä.
Olisi kiva jos Olli olisi kakkoskierroksella mutta ne äänet pitäisi saada pääasiassa Stubbilta ja Halla-aholta. MItenhän se onnistuisi?
kepun as,oy osakkeet sähköiseen. kakka laki .sote. koirat verolle.kaikissa kepulaisille suoja töitä järjestelty. kukahan tarkistas ruoka viraston tai maanmittaus laitoksen tilit
Vierailija kirjoitti:
kepun as,oy osakkeet sähköiseen. kakka laki .sote. koirat verolle.kaikissa kepulaisille suoja töitä järjestelty. kukahan tarkistas ruoka viraston tai maanmittaus laitoksen tilit
Jokainen omaansa ja herra meitä kaikkia. Niin kait ne tekevät muutkin kuin kepulaiset.
Äänestän Olli Rehniä. Kärkiehdokkaista luotettavin ja harkitsevin. Ollista tulee hieno presidentti.
Jaha, Halla-aho näyttää olevan eräänlainen zombie. Jauhaa matalalla, tasaisella äänellään poliittista agendaansa. Ei välitä ympärillä olevista ihmisistä, kuten itse tuossa sanoi(Tommolaa katselen). Ei tuollaisesta voi koskaan tulla presidenttiä.
Harkitsin jo Rehnia mutta nämä vaimonsa kommentit edustusvaatteista sai kyllä kääntämään kelkan. Ei oikein korrektia tälläisina aikoina vaatia valtiolta rahaa iltapukuihin. Vaikuttaa muutenkin huomionhakuiselta.