Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen
Kommentit (5057)
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa jo puolueet.
Ajatelkaa sitä, kuka ehdokkaista on uskottavin Suomen ulko- ja turvallisuuspolitiikan johtajana seuraavat kuusi vuotta.
Sen takia mä Halla-ahoa aion äänestääkin.
No niin, Rehnkin menetti ääneni kolmas sukupuoli -sekoilullaan. Pitää taas etsiä uusi ehdokas. Sari Essayahia tässä on näemmä äänestettävä
Vierailija kirjoitti:
No niin, Rehnkin menetti ääneni kolmas sukupuoli -sekoilullaan. Pitää taas etsiä uusi ehdokas. Sari Essayahia tässä on näemmä äänestettävä
Joo, täähän on tärkein presidentin tehtävä, Niinistökin on jo kaksi kautta kiertänyt ulkomailla neuvottelemassa sukupuolten määrästä.
Ainoa presidenttiehdokas, muut vain piloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, täähän on tärkein presidentin tehtävä, Niinistökin on jo kaksi kautta kiertänyt ulkomailla neuvottelemassa sukupuolten määrästä.
No, minä saan ottaa äänestyspäätöksessäni huomioon yleiset arvo- ja mielipiteiden järkevyysasiat huomioon, jos haluan. Stubbia mietin ensin äänestäväni, sitten Rehniä. Mutta ei vakuuta tyyppi sittenkään. Ei saa selvää hänestä, kun yrittää miellyttää vähän kaikkia. Yllättävän liberaaliksi on paljastunut nyt kuitenkin mielipiteiltään.
Ja se on hienoa. Suomi tarvitsee enemmän liberaaleja ihmisiä ja paljon!
Stubb joukkoineen ilmestyi meille kuin enkelit kedon paimenille. Enää ei kenenkään tarvitse miettiä Aaltolan tai Rehnin äänestämistä!
Vierailija kirjoitti:
Presidentti on joko Haavisto tai Stubb. Muilla vaan ei mahdollisuuksia vaikka pätevämpiä ehkä jotkut niistä.Itse luottaisin enemmän Haavistoon kuin Stubbiin. Minusta olisi ihan hienoa jos meillä olisi Homoseksuaalinen presidentti. Maailma näkisi miten edistyksellinen ja tasa-arvoinen valtio suomi on.
Sivistysmaassa lisäksi vain ylioppilas.
Vain vihreissä voi päästä eteenpäin pelkällä yo-tutkinnolla. Nuo ajat on jo ohi, jolloin oli kliffaa, jos/kun homoudella pääsi pitkälle. Ei paljon enää hetkauta. Olisiko osittain päässyt hyviin toimiin, kun on homo?
Stubb taas on olevinaan huumoritajuinen ja muita fiksumpi. Ei paljon vetoa ainakaan minuun.
Kyllähän Rehn pesee muut ehdokkaat mennen tullen. En ymmärrä miksi jotkut näkee hänet negatiivisesti harmaana. Hän on tasapainoinen, vakaa, ennustettava. Erittäin fiksu ja sympaattinen ihminen ja näkee asioiden ja ilmiöiden eri puolet. Vahvaa presidenttiainesta siis Niinistön jälkeiseen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilinen tentti meni tosiaan hyvin Pekalta. Kyllä hänellä on vahva osaaminen ja paineensietokyky. Huomaa että hän tuntee asiat ja on tottunut niitä käsittelemään. Hänestä tulisi kyllä hyvä presidentti.
Itse häilyn nyt hänen + Rehnin välillä.
Minä puolestani yllätyin, että kiusaantuminen ja jopa ärsyyntyminen näkyivät hänestä heti, kun joutui puhumaan al-Holista ja Carunasta. Hoki pelastaneensa monen suomalaislapsen hengen, mikä ei faktisesti ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vain vihreissä voi päästä eteenpäin pelkällä yo-tutkinnolla. Nuo ajat on jo ohi, jolloin oli kliffaa, jos/kun homoudella pääsi pitkälle. Ei paljon enää hetkauta. Olisiko osittain päässyt hyviin toimiin, kun on homo?
Ymmärrätkö että Pekka perusti itse tämän puolueensa ihan tyhjästä, ei hänelle ole mitään ministerin ym. pestejä kukaan muu järkkäillyt kuten vaikkapa Ollille.
Vierailija kirjoitti:
Rehn ja suurin isa muistakin kyllä tietää, että on vain kaksi sukupuolta.
Mutta Olli Rehnin vaimo alkaa tuntua pelottavalta. Sieraimet levällään kuin saalista janoava eläin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen tentti meni tosiaan hyvin Pekalta. Kyllä hänellä on vahva osaaminen ja paineensietokyky. Huomaa että hän tuntee asiat ja on tottunut niitä käsittelemään. Hänestä tulisi kyllä hyvä presidentti.
Itse häilyn nyt hänen + Rehnin välillä.
Minä puolestani yllätyin, että kiusaantuminen ja jopa ärsyyntyminen näkyivät hänestä heti, kun joutui puhumaan al-Holista ja Carunasta. Hoki pelastaneensa monen suomalaislapsen hengen, mikä ei faktisesti ole totta.
Sipilän hallituksella oli kosolti aikaa hoitaa Al Holin asia kuntoon mutta tais olle liian ikävä kuuma peruna.
Vierailija kirjoitti:
Stubb taas on olevinaan huumoritajuinen ja muita fiksumpi. Ei paljon vetoa ainakaan minuun.
Onhan Salekin huumorimiehiä. Lähinnä Rehniltä puuttuu huumorintaju.
Rehnin akka on vanhan juopon näköinen.
Rehnin muija haluaa suomalaisten veronmaksajien ostavan hänelle vaatteet. Ei jatkoon, ei Rehn eikä muijansa.
Ehdottomasti Haavisto. Pätevin ehdokas. Metsään mennään jos aletaan tehdä presidenttiä jostain Stubista.