Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen

Vierailija
23.12.2023 |

Kokemus ja asiantuntemus ovat vankkaa tasoa.

Kommentit (5057)

Vierailija
4441/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö. Rehn on liian hiljainen ja jää taka-alalle, vaikka varmasti muuten ok.

Äänestin Stubbia! Kaikista sopivin presidentiksi, osaa puhua, luoda yhteyden, kansainvälinen, edustava ja kuntokin on kohdillaan. 

Stubb on osoittanut vuosien varrella moneen otteeseen että ei osaa kuunnella muita ja puhunut pelkästään tämän viikon tenteissäkin mitä sattuu. Moneen kysymykseen ei vastaa suoraan ja mielipiteiden vaihtamisestakin on jäänyt kiinni. En todellakaan näinä epävakaina aikoina halua nähdä tuommoista tuuliviiriä presidenttinä hoitamassa meidän ulkopolitiikkaa. Mitähän se möläyttelisi muiden maiden pressoille? Vaikuttaa näistä ehdokkaista ajavan eniten EUn liittovaltiota ja on suoraan sanonutkin ettei kannata kansallisvaltiota. En luota tuoh

Jopa mestaria ?

Vierailija
4442/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa ihmisissä on puutteensa. Olen oikeastaan yllättynyt, kuinka minusta on kuoriutunut Rehn-fani. En ole koskaan Kepua äänestänyt. Asun Lapissa ja olen aiemmin jopa äänestänyt PS:ää, jotta kepulaisten valta vähenisi maakunnassa. 

Koko syksyn olin sitä mieltä, että Rehn on liian tylsä. Mutta nyt kun olen nähnyt, miten esim. ei-tylsä Stubb käyttäytyy (ei arvojohtajuutta, ei mitään sanottavaa Suomen sisäisiin asioihin, omituinen virnuilu, oma ego tärkein, mielistely), käänsin takkiani. Haavisto on tähän maailman tilanteeseen liian naiivi. H-a ihan ok, mutta epäilyttää hänen ihmiskuvansa. Hyppäsin Rehnin kelkkaan ja tein sen viime hetkellä. Hän on ylivoimaisesti ns. normaalein. Pelkään, että moni ei ehdi tätä nähdä. 

Tämä ketju muistuttaa koronadenialistien ketjuja, joissa harvalukuinen joukko asiaan höynähtäneitä toistaa ihan

Pitäisikö sinun keksiä jotakin muuta tekemistä välillä? Viimeksi kun tätä ketjua luin useampi päivä sitten, niin kopioit tuota samaa kommenttia muutaman sivun välein. Se on sinulla tallennettuna jonnekin ilmeisesti :D Olisitko itse sellainen yhteen asiaan höynähtänyt? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4443/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestin Rehniä ja niin myös kaikki läheiseni. 

Oliko pientä painostusta ilmassa? Oletko varma mitä kopissa oikeasti tapahtui?

En, mutta eilen yhtyessni vaimooni hän huusi kiihkeästi Olli!

Vierailija
4444/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa ihmisissä on puutteensa. Olen oikeastaan yllättynyt, kuinka minusta on kuoriutunut Rehn-fani. En ole koskaan Kepua äänestänyt. Asun Lapissa ja olen aiemmin jopa äänestänyt PS:ää, jotta kepulaisten valta vähenisi maakunnassa. 

Koko syksyn olin sitä mieltä, että Rehn on liian tylsä. Mutta nyt kun olen nähnyt, miten esim. ei-tylsä Stubb käyttäytyy (ei arvojohtajuutta, ei mitään sanottavaa Suomen sisäisiin asioihin, omituinen virnuilu, oma ego tärkein, mielistely), käänsin takkiani. Haavisto on tähän maailman tilanteeseen liian naiivi. H-a ihan ok, mutta epäilyttää hänen ihmiskuvansa. Hyppäsin Rehnin kelkkaan ja tein sen viime hetkellä. Hän on ylivoimaisesti ns. normaalein. Pelkään, että moni ei ehdi tätä nähdä. 

Puoluepolitiikkaan sinänsä kantaa ottamatta tai sitoutumatta : Mutta missä esim.PS:n vaikutus on sitten näkynyt maakunnissa taikka niitten kehityksessä?! Lähinnähän palveluja on survottu yhä enenevästi yhteen kaikenlaisten liitosten avulla. Okei, ei muuttotappioalueella voikaan palveluja lisätä, mutta haluasin vaan kuulla tai nähdä edes jonkin konkreettisen eron tässä "Maakuntapolitiikassa", itse en ole ero nähnyt siis minkäänlaista, paitsi että joka puolueessa on kyllä hinku vetää sitten kaikki kotia päin minkä ehtii, ja puheilla sitten kääntää ne toisin päin

Vierailija
4445/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en myöskään kannata tuota taktista äänestämistä kun kaikki eivät kuitenkaan niin tee ja sitten on äänet ihan sikin sokin, annettu ehdokkaalle jota oikeastaan ei edes eniten kannata. 

Minä äänestin ennakkoon Rehniä ja toivon että ihmiset havahtuivat viimeistään nyt että 3 on tosiaan ykkönen! 

Riippuu ihan katsojan arvomaailmasta. Minulle hän ei ole, liian laskelmoiva ja lagom, kuulee jo hänen monotonisesta puheestaan.

Ei ja kerran vielä ei. Mikä hänen juttunsa edes on?

Se on ok ja jokainen äänestää, ketä haluaa.

Minä puolestani en pysty ymmärtämään heitä, ketkä pitävät Stubbia parhaimpana ulko-ja turvallisuuspolitiikan johtajana Suomelle seuraaviksi kuudeksi vuodeksi.

T. Eri

Vierailija
4446/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn on kokenut ja vaikka hän vaikuttaa tenteissä vähän aralta, niin hän on näyttänyt kykynsä ja ammattitaitonsa monissa tehtävissä. Lisäksi hän osaa talousasiat mikä mielestäni on etu presidentille vaikka sisäpolitiikka ei kuulukaan presidentin tehtäviin. Lisäksi hänen naamaansa jaksaa katsoa parhaiten, presidentti tulee olemaan paljon julkisuudessa TV:ssä, somessa ja lehtien sivuilla. Hän tulee tuskin aiheuttamaan kohuja kuten moni muista ehdokkaista voi aiheuttaa. 

Vierailija
4447/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö. Rehn on liian hiljainen ja jää taka-alalle, vaikka varmasti muuten ok.

Äänestin Stubbia! Kaikista sopivin presidentiksi, osaa puhua, luoda yhteyden, kansainvälinen, edustava ja kuntokin on kohdillaan. 

Stubb on osoittanut vuosien varrella moneen otteeseen että ei osaa kuunnella muita ja puhunut pelkästään tämän viikon tenteissäkin mitä sattuu. Moneen kysymykseen ei vastaa suoraan ja mielipiteiden vaihtamisestakin on jäänyt kiinni. En todellakaan näinä epävakaina aikoina halua nähdä tuommoista tuuliviiriä presidenttinä hoitamassa meidän ulkopolitiikkaa. Mitähän se möläyttelisi muiden maiden pressoille? Vaikuttaa näistä ehdokkaista ajavan eniten EUn liittovaltiota ja on suoraan sanon

Ketä tahansa muuta kuin Stubbia.

Naiivius on presidentille anteeksiantamaton ominaisuus.

Vierailija
4448/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehn on ollut vuosia politiikassa, mutta hän on niin harmaa, hajuton ja mauton, että en ole ikinä perehtynyt häneen. Ja nyt kun olen noita tenttejä seurannut, niin yhäkin hän on liian vaatimaton ja litteä, mitäänsanomaton. Hänen olisi pitänyt aiheuttaa joskus jotain kohua, ihan mitä tahansa. Sanna Marin tiesi, että sillä saa itsensä esille. Pitää vain kestää sitten se hetkellinen riepottelu. Minulla ei edelleenkään ole minkäänlaista henkilökohtaista tuntumaa Rehniin, koska hänen persoonaan ei pääse käsiksi, joten en äänestä häntä.

Voi luoja... en enää ihmettele yhtään miksi tällä pallolla nousee kaikki trumpit sun muut valtaan. Olen pöyristynyt. 

Vierailija
4449/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehn on kokenut ja vaikka hän vaikuttaa tenteissä vähän aralta, niin hän on näyttänyt kykynsä ja ammattitaitonsa monissa tehtävissä. Lisäksi hän osaa talousasiat mikä mielestäni on etu presidentille vaikka sisäpolitiikka ei kuulukaan presidentin tehtäviin. Lisäksi hänen naamaansa jaksaa katsoa parhaiten, presidentti tulee olemaan paljon julkisuudessa TV:ssä, somessa ja lehtien sivuilla. Hän tulee tuskin aiheuttamaan kohuja kuten moni muista ehdokkaista voi aiheuttaa. 

Aralta? Minusta hän on pelkästään normaalin harkitsevainen. Ihme pelleily ja egobuustaus on vaan ottanut niin paljon valtaa viime vuosina, että hirvittää. 

Vierailija
4450/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksakaa nyt vielä keputrollit paasata pari päivää sitten ei ole mistä paasata. 

Vierailija
4451/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehn on ollut vuosia politiikassa, mutta hän on niin harmaa, hajuton ja mauton, että en ole ikinä perehtynyt häneen. Ja nyt kun olen noita tenttejä seurannut, niin yhäkin hän on liian vaatimaton ja litteä, mitäänsanomaton. Hänen olisi pitänyt aiheuttaa joskus jotain kohua, ihan mitä tahansa. Sanna Marin tiesi, että sillä saa itsensä esille. Pitää vain kestää sitten se hetkellinen riepottelu. Minulla ei edelleenkään ole minkäänlaista henkilökohtaista tuntumaa Rehniin, koska hänen persoonaan ei pääse käsiksi, joten en äänestä häntä.

Olet ilmeisesti sellainen joka pitää "trump - persoonista?!

En todella voi ymmärtää, että miksi pitäisi olla joku "sirkuspelle"?! Asiallisuus ja hyvä, tasapuolinen asioitten tuntemus ja hoito on kyllä tärkeämpi, tai ainakin pitäisi tuossakin roolissa sitten olla.

Tietysti myös aina ajan tasalla oleminen. Mutta miten se vaikuttaa  yleensä maailmaa, jos poliitikkoina on "kansaa mielisteleviä sirkuspellejä"??! Ehkä vähän nyt liiottelenkin, mutta käytännössä esiintymistaitohan on helppo oppia, tietysi aina suhteessa omaan persoonaan myös, ja mitä siitä irti saa. Mutta se että mainetta kasvatetaan "mediatempuilla", ja että ihmiset monet 100% uskoo siihen, se kertoo kyllä nykyajan ja -kulttuurin pinnallisuudesta, ja tekee nykyajasta myöskin omalla tavalla äkkiväärää ja arvaamatontakin.

Vierailija
4452/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko  pääseväsi  kiinni  Marinin persoonaan  hänen Instagram-kuviensa  perusteella, jotka  hän  kaiken lisäksi  vääristeli  muokkaamalla   ne  haluamakseen  siten  että ne eivät   muistuttaneet  alkuperäistä  naamaa  yhtään .

Vierailija
4453/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli on yksinkertaisesti paras. Hyvä luonne, selkärankaa, tiukkuutta siellä missä pitää, laaja-alaiset näkemykset asioista, syy- ja seuraussuhteiden hahmottamiskykyä, omaa ajattelua. Huumoriakin. :)

Vierailija
4454/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksakaa nyt vielä keputrollit paasata pari päivää sitten ei ole mistä paasata. 

Etkö enää kehdannut kopioida sitä vanhaa kommenttia denialismista tjsp? :D Kuka tässä trollaa

Vierailija
4455/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän  Rehniä ihan siksi että on ääni pois Stubidolta. Siitähän, stubidosta siis se pressa tulee ja sen kanssa joutuu elämään mutta haluan ettei se saa äänivyöryä. Kaikkien aikojen vähiten ääniä saanut pressa eikä mikään kansansuosikki. 

Vierailija
4456/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb ei jaksaisi edes yhtä kautta loppuun.

Joko joutuu sairaseläkkeelle mt-syistä tai poikkeukselliseen presidentin erotusprosessiin, jossa muu ylin valtiojohto ja oikeusoppineet toteaisivat hänet kyvyttömäksi viranhoitoon.

Vierailija
4457/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbin kaltaisen voi olla vaikea kestää sitä että häneen tyytyväisiä pressana on joku 20-25%. 

Vierailija
4458/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo.

Rehnillä on tasan 0% mahdollisuus tulla valituksi presidentiksi ja 0% mahdollisuus päästä edes toiselle äänestyskierrokselle. Sama kuin Urpilaisella.

Eilinen käytös Ylen tentissä jätti vain pahan maun suuhun niin katsojille kuin kanssaehdokkaille.

Vierailija
4459/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbin kaltaisen voi olla vaikea kestää sitä että häneen tyytyväisiä pressana on joku 20-25%. 

Stubbin matikkapäällä tuo tarkoittaa 100%.

Vierailija
4460/5057 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo.

Rehnillä on tasan 0% mahdollisuus tulla valituksi presidentiksi ja 0% mahdollisuus päästä edes toiselle äänestyskierrokselle. Sama kuin Urpilaisella.

Eilinen käytös Ylen tentissä jätti vain pahan maun suuhun niin katsojille kuin kanssaehdokkaille.

14% on enemmän kuin 0%.

Ketju on lukittu.