Miksi niin monet viisikymppiset miehet haluavat pettää?
Näitä on nyt tullut vastaan. 50+ miehiä jotka kertovat suoraan etteivät aio jättää vaimoaan/kumppaniaan mutta haluavat pettää.
Joo, eivät ole saaneet ymmärrystä tai mitään muutakaan mutta miksi tuo vaikuttaa olevan niin yleistä tuon ikäisillä miehillä että yrittävät?
Kommentit (11)
P*llukin käy tylsäksi jos se ei välillä vaihdu.
Kysy 50 v naisilta miksi ovat ilkeitä
Ovat kyllästyneet vaimoihinsa mutta eivät viitsi erota.
Vaimo ei suostu seksiin, siinäpä se syy on.
5Ov naiset voivat myös kokeilla muita miehiä vaihtelun vuoksi, kun ei perhettä olla enää perustamassa. Mun pari kaveria toimii niin kun ukot jo vanhenneet. Itse olen jo aiemmin vaihtanut nuorempaan mieheen.
50-villitys. Haluavat nuoruutta takaisin ja kokea vielä jotain ennen vanhuutta. Monella syynä on myös tylsistyminen, kun on pitkiä suhteita takana. Tekevät muutenkin muutoksia elämässä esim. uusi laji, moottoripyörä, urheiluauto tms.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei suostu seksiin, siinäpä se syy on.
Vaihdevuodet voi viedä halut. Samalla se paskan käytöksen sietoraja saattaa madaltua, ja ei anneta enää edes säälistä. Yhdessä ollaan omaisuuden, tottumuksen tms. takia.
Älkää vietelkö yhtään nuorempien miesten omia ja heille kuuluvia väärään seuraanne.
Kohdelkaa omianne hyvin ja palatkaa heti heidän luokseen, jos yhtään ajatuksiaan käy muissa. Parempi on, että pysytte omienne kanssa, ettekä edes lähde muualle pilaamaan toisten elämiä. Elitte jo oman nuoruutenne.
Tyhmiä miehiä. Kaikki petturit on pohjasakkaa. Jos oma mieheni pettää ja saan selville, niin en anna koskaan anteeksi.
?