Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en varmaan enää löydä uutta puolisoa

Vierailija
20.12.2023 |

En siis juuri nyt halua parisuhdetta ja pelkkä seksi riittää. Kuitenkin varmasti mieli muuttuu kun erosta on kulunut aikaa enemmän ja esim. vuoden päästä voi olla tilanne eri.

Eri asia vain, että huoliiko mua enää kukaan. Olen 44v. ja reilusti ylipainoinen. Toki olen eron jälkeen laihtunut 15kg, osa tuosta kyllä tippui jo ennen eroa. Ei, mun ylipaino ei ollut eron syy. Tavoite on päästä vähintään 70 kiloon joka on varmasti joidenkin mielestä edelleen liikaa 168cm pitkälle, mutta on se silti normaalipaino ja paljon parempi kuin alkuperäinen 125kg. Nyt on vähän hitaasti laskenut paino kolme viime kuukauden aikana, mutta eipä ole ainakaan noussut. Kelpaanko kuitenkaan normaalipainoisenakaan kenellekään.

Kasvoiltani olen ihan tavallinen, mutta eipä se taida monelle miehelle riittää vaan pitäisi olla kaunotar. 

Ihan tavallinen mies olisi se joka mulle kelpaisi. Et etsi mitään jumalaisen komeaa adonista. Ihan tavallinen mies, duunari. Normaalipainoinen tai max. vähän ylipainoinen. Voi olla hiukset tai voi olla kalju. Voi olla parta tai ei. Tatuoinnit ei haittaa. Lapset ei haittaa, itsellä on yksi aikuinen lapsi. Mies joka tykkää käydä keikoilla (lähinnä rock), matkustella joskus. Rehellinen, uskollinen, luotettava mies. Mies joka on hyvin samaa ikäluokkaa kuin mä, mieluiten vähän mua vanhempi.

Toki olen sitten mielummin yksin kuin tyydyn johonkin vain. Tuntuu vain niin lohduttomalta jos jo tämän ikäisenä on tuomittu olemaan loppuelämä yksin.

Pohdintaa

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oma paino on 125kg - 15kg ja etsit normaalipainoisia miestä. Just just.

Miksei sairaalloisen ylipainoinen mies kelpaa?

Vierailija
62/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jokaista parisuhdetta hakevaa naista kohden on 10 parisuhdetta hakevaa miestä. naisessa on jotain pahasti vialla, jos ei saa miestä

No minussa on sitten jotain pahasti vialla ilmeisesti kun olen ollut 10 vuotta sinkku ja hiljaista ollut miesten suhteen. 

ystäviä saan ja ihmiset ovat kuvailleet minua kiltiksi, ihanaksi ja kauniiksi. 

minulla menee mukavasti työelämässä ja omassa arjessa. 

ujo ja hillitty kyllä olen aluksi, mutta sille en oikein mitään mahda. Naisten kanssa en ujostele niin kovasti.

Se ettei saa parisuhdetta voi johtua ihan vaan ujoudesta eikä siitä, että olisi pahasti vikaa! Ujona en esimerkiksi uskalla mennä tinderiin. Eikä se tunnu mukavalta paikalta. Eli potentiaaliset kumppanit täytyy tavata oikeassa elämässä. Se rajaa paljon pois. Etenkin kun en tunne sinkkumiehiä. On aika tyhmää sanoa että ihmisessä on vikaa kun ei vaan tapaa ketään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi huolia? Ei sinulla ole mitään annettavaa miehille.

Vierailija
64/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jokaista parisuhdetta hakevaa naista kohden on 10 parisuhdetta hakevaa miestä. naisessa on jotain pahasti vialla, jos ei saa miestä

No minussa on sitten jotain pahasti vialla ilmeisesti kun olen ollut 10 vuotta sinkku ja hiljaista ollut miesten suhteen. 

ystäviä saan ja ihmiset ovat kuvailleet minua kiltiksi, ihanaksi ja kauniiksi. 

minulla menee mukavasti työelämässä ja omassa arjessa. 

ujo ja hillitty kyllä olen aluksi, mutta sille en oikein mitään mahda. Naisten kanssa en ujostele niin kovasti.

Se ettei saa parisuhdetta voi johtua ihan vaan ujoudesta eikä siitä, että olisi pahasti vikaa! Ujona en esimerkiksi uskalla mennä tinderiin. Eikä se tunnu mukavalta paikalta. Eli potentiaaliset kumppanit täytyy tavata oikeassa elämässä. Se rajaa paljon pois. Etenkin kun en tunne sinkkumiehiä. On aika tyhmää sanoa että ihmisessä

Uskon että olet mukava ihminen mutta fakta on ettei ujous ole hidaste naiselle siinä missä miehelle on. Minä esim. tykkään ujoista naisista ja se on plussa. Jossain muussa siis syy.

Vierailija
65/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, innostuin jo, mutta sanoit, että et etsi koulutettua adonista.

Ei kannata laittaa tuollaisia rajoitteita deitti-ilmoitukseen.

Vierailija
66/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala väittelemään asiasta. Ole sitten sitä mieltä että minussa on paha vika. halusin vaan kirjottaa muille sinkuille tiedoksi, että joskus syy voi olla ihan vaan se ettei tapaa ketään ja ujous vaikuttaa siihen. 

mikä sitten edes on paha vika onhan mielenterveysongelmaisillakin parisuhteita. Tai vankilassa olleilla. Eli mikä on niin paha vika että se vaikuttaa siihen ettei saa miestä. :D ei sellaista pahaa vikaa olekaan

Vierailija
67/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ala väittelemään asiasta. Ole sitten sitä mieltä että minussa on paha vika. halusin vaan kirjottaa muille sinkuille tiedoksi, että joskus syy voi olla ihan vaan se ettei tapaa ketään ja ujous vaikuttaa siihen. 

mikä sitten edes on paha vika onhan mielenterveysongelmaisillakin parisuhteita. Tai vankilassa olleilla. Eli mikä on niin paha vika että se vaikuttaa siihen ettei saa miestä. :D ei sellaista pahaa vikaa olekaan

En ollut alkup. tekstik kirjoittaja enkä tarkoita että sinussa olisi pahaa vikaa. Jotain vain jää huomaamatta koska ujous ei selitä tilannettasi. Parempaa uutta vuotta.

Vierailija
68/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kelvata? Ei mun ole pakko huolia reilusti ylipainoista miestä. Se on mun päätös. Ne miehet joita mun elämässä on ollut ovat kaikki olleet normaalipainoisia tai korkeintaan vähän ylipainoisia.

En tajua miksi mun pitäisi huolia jotakin sellaista mitä en halua. Mielummin olen yksin kuin ihmisen kanssa joka ei sytytä mua yhtään millään tavalla.

Pohdintaa

Vierailija
69/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et voi tuntemattomasta ihmisestä sanoa tuollaista. Olet todella lapsellinen.

Pohdintaa

Vierailija
70/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän tyyppejä, jotka eivät ole olleet suhteessa koskaan. Ovat jo ikäihmisiä.

Vierailija
71/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jätät vielä tietynlaisen ehdon sanomalla ei varmaan. Minä sen sijaan olen aivan satasen saletti, että mitään parisuhdetta ei enää löydy. Olen ruma pyöreänaamainen mies ja viinalle perso vieläpä. Olin kerran naimisissa (ihme!), nyt en enää haaveile mistään sellaisesta. Luoja onneksi on poistanut halutkin, joten en tarvitse enää haaveilla turhia.

Vierailija
72/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, innostuin jo, mutta sanoit, että et etsi koulutettua adonista.

Ei kannata laittaa tuollaisia rajoitteita deitti-ilmoitukseen.

Aivan kuin sä olisit koulutettu adonis. :D Koulutus se on muuten ammattikoulukin. Toivon miehen olevan työelämässä ja pärjäävän palkkatuloillaan. Voi olla ihan duunari.

Pohdintaa

Vierailija
73/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mihin aiot kääriä kaiken ylimääräisen nahan laihdutuksen jälkeen? eikö se lepata ikävästi seksissä?

Täh?! Siitä on hyvä ottaa kiinni kun kääntelee muijaa kuin mätisäkkiä samalla kun vetelee menemään suut ja silmät täyteen..

Vierailija
74/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin monogaaminen fwb suhde on kaiken kaikkiaan parempi kuin parisuhde.

Vierailija
75/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole sinä nössö hiljaa kun et mistään mitään tiedä.

Vierailija
76/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullero pillu on parhautta 😍

Vierailija
77/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenpä kuvittelet seksin onnistuvan ylipainoisen miehen kanssa edes normipainoiselta naiselta? Mies jonka päälle ei pysty kiipeämään,alle ei uskalla mennä ja takaapäin se ei yllä kun on maha edessä.

Vierailija
78/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullero pillu on parhautta 😍

Vain jos on innie. Pullea pillu ja siitä roikkuva paahtopaisti outie ei tod. ole kaksinen.

Vierailija
79/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän sitä muita varten lahduteta vaan oma oloa helpottamaan  miksi ylipäätään  pitää turvottaa itsensä  ja sitten laihdutella kovalla tyollä ja sit nahat roikkuu

eiks ole kivempaa ylläpitää sitä hyvää oloa jokä päivä ja joka viikko

en ymmärrä kun joku sanoo että tuli vähän lihottua tuossa

ihan äkkisältäänks ihminen lihoo

painan nyt 61 vuotiaana saman kuin armeijan jälkeen

Vierailija
80/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama asia.Helsinki lähiöt vapaana on vaan eroneet miehet,jotka etsii naista äidiksi. Sama tosin peräkammari pojat,jotka asuu viellä vanhempien kanssa keski ikäisnä.Kuten ne kiltit pojat.,muut nynny kämpässään.Hiipien illalla lähikaupaan,pää alespäin..

On niitä itsenäisiä miehiäkin vapaana, nitä joilla on hyvät tulot, imuroivat oman kämppänsä, tiskaavat ja pesevät pyykkinsä.

Arvaas mitä, ne eivät tarvitse naista elämäänsä. Teillä ei ole niille miehille mitään annettavaa, te vain viette heiltä.