Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en varmaan enää löydä uutta puolisoa

Vierailija
20.12.2023 |

En siis juuri nyt halua parisuhdetta ja pelkkä seksi riittää. Kuitenkin varmasti mieli muuttuu kun erosta on kulunut aikaa enemmän ja esim. vuoden päästä voi olla tilanne eri.

Eri asia vain, että huoliiko mua enää kukaan. Olen 44v. ja reilusti ylipainoinen. Toki olen eron jälkeen laihtunut 15kg, osa tuosta kyllä tippui jo ennen eroa. Ei, mun ylipaino ei ollut eron syy. Tavoite on päästä vähintään 70 kiloon joka on varmasti joidenkin mielestä edelleen liikaa 168cm pitkälle, mutta on se silti normaalipaino ja paljon parempi kuin alkuperäinen 125kg. Nyt on vähän hitaasti laskenut paino kolme viime kuukauden aikana, mutta eipä ole ainakaan noussut. Kelpaanko kuitenkaan normaalipainoisenakaan kenellekään.

Kasvoiltani olen ihan tavallinen, mutta eipä se taida monelle miehelle riittää vaan pitäisi olla kaunotar. 

Ihan tavallinen mies olisi se joka mulle kelpaisi. Et etsi mitään jumalaisen komeaa adonista. Ihan tavallinen mies, duunari. Normaalipainoinen tai max. vähän ylipainoinen. Voi olla hiukset tai voi olla kalju. Voi olla parta tai ei. Tatuoinnit ei haittaa. Lapset ei haittaa, itsellä on yksi aikuinen lapsi. Mies joka tykkää käydä keikoilla (lähinnä rock), matkustella joskus. Rehellinen, uskollinen, luotettava mies. Mies joka on hyvin samaa ikäluokkaa kuin mä, mieluiten vähän mua vanhempi.

Toki olen sitten mielummin yksin kuin tyydyn johonkin vain. Tuntuu vain niin lohduttomalta jos jo tämän ikäisenä on tuomittu olemaan loppuelämä yksin.

Pohdintaa

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi huolia? Ei sinulla ole mitään annettavaa miehille.

Sä et voi tuntemattomasta ihmisestä sanoa tuollaista. Olet todella lapsellinen.

Pohdintaa

Noin voi sanoa kenestä tahansa naisesta.

Vierailija
82/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi huolia? Ei sinulla ole mitään annettavaa miehille.

Ole sinä nössö hiljaa kun et mistään mitään tiedä.

Mies ei palvo vulvaa joten hän on nössö.

Kerro omin sanoin, mitä naisilla on annettavaa miehille? Mitä nainen tuo parisuhteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette noin pinnallisia kaikki?

Tai no ehkä teillä on varaa olla koska täydellisillä ihmisillä yleensä on ,olkoon sitten mies taikka nainen. Sillä sitähän se monen parisuhde just on, pinnallista elämää ilman sen kummempaa sisältöä. Onneksi olen riittävän tavallinen niin voin olla vain oma itseni ja se riittää eikä tarvitse 24/7 esittää jotain muuta.

Tarvitseeko ihminen mielessään sen täydellisen katseita kääntävän naisen omaa egoaan pönkittämään vai mihin? Tällaiselle normi 190/90 kokoiselle perus jampalle ei ole niin väliä mitä muut ajattelee tai mitä miettii kunhan itselle on hyvä,enpä ole koskaan tullut muita varten itselleni muijaa ottaneeksi. 

Vierailija
84/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset