Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en varmaan enää löydä uutta puolisoa

Vierailija
20.12.2023 |

En siis juuri nyt halua parisuhdetta ja pelkkä seksi riittää. Kuitenkin varmasti mieli muuttuu kun erosta on kulunut aikaa enemmän ja esim. vuoden päästä voi olla tilanne eri.

Eri asia vain, että huoliiko mua enää kukaan. Olen 44v. ja reilusti ylipainoinen. Toki olen eron jälkeen laihtunut 15kg, osa tuosta kyllä tippui jo ennen eroa. Ei, mun ylipaino ei ollut eron syy. Tavoite on päästä vähintään 70 kiloon joka on varmasti joidenkin mielestä edelleen liikaa 168cm pitkälle, mutta on se silti normaalipaino ja paljon parempi kuin alkuperäinen 125kg. Nyt on vähän hitaasti laskenut paino kolme viime kuukauden aikana, mutta eipä ole ainakaan noussut. Kelpaanko kuitenkaan normaalipainoisenakaan kenellekään.

Kasvoiltani olen ihan tavallinen, mutta eipä se taida monelle miehelle riittää vaan pitäisi olla kaunotar. 

Ihan tavallinen mies olisi se joka mulle kelpaisi. Et etsi mitään jumalaisen komeaa adonista. Ihan tavallinen mies, duunari. Normaalipainoinen tai max. vähän ylipainoinen. Voi olla hiukset tai voi olla kalju. Voi olla parta tai ei. Tatuoinnit ei haittaa. Lapset ei haittaa, itsellä on yksi aikuinen lapsi. Mies joka tykkää käydä keikoilla (lähinnä rock), matkustella joskus. Rehellinen, uskollinen, luotettava mies. Mies joka on hyvin samaa ikäluokkaa kuin mä, mieluiten vähän mua vanhempi.

Toki olen sitten mielummin yksin kuin tyydyn johonkin vain. Tuntuu vain niin lohduttomalta jos jo tämän ikäisenä on tuomittu olemaan loppuelämä yksin.

Pohdintaa

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei vaikuta. Mä tapasin mieheni kun olin 51v. Olen ylipainoinen.

Vierailija
22/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan näytä tuota itsesääliä ja itsesi alentamista ulospäin. Ei sellaista kukaan jaksa katsoa.

No ei nyt ole edes tarvetta löytää parisuhdetta. On mieli matala monesta syystä. Yksi syy, että lähestyy ensimmäinen joulu ilman aviomiestä ja saa hakea lopullista eroa välipäivinä. Ja kaikkea muuta elämässä, stressiä, väsymystä.

Pohdintaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti saat kuitenkin seksiä helposti, eli et ihan yksin ole. Jos se riittää sinulle kuitenkin, niin tuskin olet kovin parisuhdetta vaillakaan.

Miten niin saan seksiä helposti? On yksi vakipano jonka kanssa seksiä 2-3 viikon välein. Ei ole usein ja helposti.

Pohdintaa

Vierailija
24/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinoloon tottuu. Jo joitakin vuosia sinkkuna olleena en enää edes kaipaa parisuhdetta. Ikäkin varmaan alkaa jo tehdä tehtävänsä.

N50

Vierailija
25/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maailmassa ei ole mitään sen helpompaa kuin naisen saada mies. useimmat naiset vain odottavat ja valitsevat jonosta miehiä. rumempienkaan ei tarvitse montaa aloitetta tehdä saadakseen miehen.

Taidat elää eri maailmassa kuin moni muu tällä palstalla kirjoitteleva.... 

Vierailija
26/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti saat kuitenkin seksiä helposti, eli et ihan yksin ole. Jos se riittää sinulle kuitenkin, niin tuskin olet kovin parisuhdetta vaillakaan.

Miten niin saan seksiä helposti? On yksi vakipano jonka kanssa seksiä 2-3 viikon välein. Ei ole usein ja helposti.

Pohdintaa

Voin olla väärässä mutta väittäisin, että sulla on verraten vilkas seksielämä, jos joitain aikoja sitten olet vasta eronnut ja nyt jo rinnalla joku vakipano. - Itse miehenä en ole useampaan vuoteen harrastanut seksä. Mutta kukin tyylillään. Itse vain luulisin rikkovani itseni jos alkaisin virittelemään ja kuvittelemaan miten losin ja ylläpitäsin jonkun kanssa "panosuhdetta", Myöskään ns. yhden yön jutut ei ole mua varten.

Vierailija
27/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohdintaa

Voin olla väärässä mutta väittäisin, että sulla on verraten vilkas seksielämä, jos joitain aikoja sitten olet vasta eronnut ja nyt jo rinnalla joku vakipano. - Itse miehenä en ole useampaan vuoteen harrastanut seksä. Mutta kukin tyylillään. Itse vain luulisin rikkovani itseni jos alkaisin virittelemään ja kuvittelemaan miten losin ja ylläpitäsin jonkun kanssa "panosuhdetta", Myöskään ns. yhden yön jutut ei ole mua varten.

Vilkas? Seksiä 2-3 viikon välein ei ole vilkasta. Nytkään ei aikataulut sopineet yhteen ja taitaa tauosta tulla pidempi kuin 3 viikkoa. Erosta on puolisen vuotta ja kyllä siinä ajassa ihminen kaipaa seksiä ja toisen ihmisen kosketusta. 

Pohdintaa

Vierailija
29/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin on parasta ja vielä kun pääset tuosta seksitarpeestasi eroon, niin jopa onnellista.

Miksi kenenkään pitäisi päästä seksin tarpeesta eroon?

Vierailija
30/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla missi tai fitness, mutta kyllä normaalipainoinen pitäisi olla. Ja tämä on itsestä kiinni. Onnea puolison etsintään.

Vierailija
32/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Voi olla ja ole onnellinen itsekseen. 

Vierailija
33/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun vaatimuksesi ovat todella realistisia eli et paljon vaadi. Toisaalta mitä järkeä on haluta parisuhdetta jos siihen kelpaa kuka tahansa. Itse ainakin suren sitä, että en usko ikinä löytäväni itselleni sopivaa puolisoa, kun sen pitäisi ymmärtää minua ja pystyä olemaan ystävällinen. Juu, ei kuulosta kovin vaativalta tämäkään, mutta elämä on osoittanut, että ei ole myöskään mitään syytä olettaa, että kumpikaan noista vaatimuksista täyttyisi useimpien miesten kohdalla.

Eli vaikka olen parisuhteessa, vietän varmaan loppuelämäni henkisesti yksin ja erämaassa. Onneksi minulla on edes pari läheistä naispuolista kaveria, joiden kanssa voin olla oma itseni ja tuntea silti itseni arvostetuksi.

Tsemppiä sinulle, ap, toivottavasti löydät etsimäsi.

Vierailija
34/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet itse reilusti ylipainoinen, mutta silti vaadit miehen olevan normaalipainoinen tai korkeintaan hieman ylipainoinen. Joo kunnon kaksoisstandardit. Sorry nyt vaan, mutta paistoi silmään.

Kyllä käsitän, että haluat itse laihtua normaalipainon sisälle ja mielessäsi kuvittelet jo olevasi siellä. Ehkä mahdollisesti haluaisit miehen olevan liikunnallinen ja kirittävän sinua sohvalta ylös ja laihtumaan. Toiveita voi aina esittää, mutta jos ne ovat epärealistisia niin et todellakaan löydä uutta puolisoa, ainakaan sellaista jota vaadit. Etkö voi ajatella, että lauhdutte yhdessä miehen kanssa vai pelkäätkö sortuvasi muuten?

Vierailija
35/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista uhriutuvaa valittajaa haluakkaan.

Vierailija
36/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tommosta mummoa kukaan halua. 

Vierailija
37/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

maailmassa ei ole mitään sen helpompaa kuin naisen saada mies. useimmat naiset vain odottavat ja valitsevat jonosta miehiä. rumempienkaan ei tarvitse montaa aloitetta tehdä saadakseen miehen.

Taidat elää eri maailmassa kuin moni muu tällä palstalla kirjoitteleva.... 

Yksi asia on maailmassa varma: ei ole mitään niin helppoa asiaa etteikö naiset saisi tehtyä siitä vaikeaa. 

Vierailija
38/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohdintaa

Aina te naiset ajattelette vain klitoriksellanne. 🤮

Vierailija
39/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin on parasta ja vielä kun pääset tuosta seksitarpeestasi eroon, niin jopa onnellista.

Miksi kenenkään pitäisi päästä seksin tarpeesta eroon?

Näin miehenä se on yksi parhaista asioista jota minulle on tapahtunut. 

Eri 

Vierailija
40/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin herännyt noihin ajatuksiin, että entä jos olen loppuelämäni yksin... Erosin pari vuotta sitten lasteni isästä. Yritin kyseisessä suhteessa kaikkeni ja annoin anteeksi jopa väkivaltaa, mutta ei se suhde siitä koskaan korjautunut. Viime aikoihin asti olen nauttinut siitä, ettei kotona jatkuvasti ole ikävä ilmapiiri ja koko ajan ei riidellä. Mutta nyt olen huomannut, että todellakin haluaisin kumppanuutta ja jakaa arkea sekä elämää toisen kanssa. Kaipaan läheistä ihmissuhdetta, ystävät eivät riitä korvaamaan kaipuuta. Ja pelkään, että tämän kaipuun kanssa pitää selvitä koko elämä. Olen vasta 32-vuotias, mutta en ole kovin haluttua seuraa ollut koskaan parisuhdemarkkinoilla ja tällä hetkellä ylipainoakin on runsaasti... Harmittaa ja surettaa. Seksiä en halua ilman sitoutumista ja henkistä yhteyttä, joten sekin kauhistuttaa, että enkö enää koskaan saa tuntea rakkautta fyysisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi