Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en varmaan enää löydä uutta puolisoa

Vierailija
20.12.2023 |

En siis juuri nyt halua parisuhdetta ja pelkkä seksi riittää. Kuitenkin varmasti mieli muuttuu kun erosta on kulunut aikaa enemmän ja esim. vuoden päästä voi olla tilanne eri.

Eri asia vain, että huoliiko mua enää kukaan. Olen 44v. ja reilusti ylipainoinen. Toki olen eron jälkeen laihtunut 15kg, osa tuosta kyllä tippui jo ennen eroa. Ei, mun ylipaino ei ollut eron syy. Tavoite on päästä vähintään 70 kiloon joka on varmasti joidenkin mielestä edelleen liikaa 168cm pitkälle, mutta on se silti normaalipaino ja paljon parempi kuin alkuperäinen 125kg. Nyt on vähän hitaasti laskenut paino kolme viime kuukauden aikana, mutta eipä ole ainakaan noussut. Kelpaanko kuitenkaan normaalipainoisenakaan kenellekään.

Kasvoiltani olen ihan tavallinen, mutta eipä se taida monelle miehelle riittää vaan pitäisi olla kaunotar. 

Ihan tavallinen mies olisi se joka mulle kelpaisi. Et etsi mitään jumalaisen komeaa adonista. Ihan tavallinen mies, duunari. Normaalipainoinen tai max. vähän ylipainoinen. Voi olla hiukset tai voi olla kalju. Voi olla parta tai ei. Tatuoinnit ei haittaa. Lapset ei haittaa, itsellä on yksi aikuinen lapsi. Mies joka tykkää käydä keikoilla (lähinnä rock), matkustella joskus. Rehellinen, uskollinen, luotettava mies. Mies joka on hyvin samaa ikäluokkaa kuin mä, mieluiten vähän mua vanhempi.

Toki olen sitten mielummin yksin kuin tyydyn johonkin vain. Tuntuu vain niin lohduttomalta jos jo tämän ikäisenä on tuomittu olemaan loppuelämä yksin.

Pohdintaa

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisia, jotka ovat eronneet vähän päälle 3-kymppisinä ja ovat vielä 30 vuoden jälkeenkin yksin. Varmaan siihen yksin oloon tottuu.

Vierailija
2/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua  reilu muutama vuosi nuoremapana hoikkana ja urheilullisena miehenä aina välillä ajattelen, ettäö mitä saattaisin menettää, ellen eläessäni saa mahdollisuutta harrastaa seksiä tai jos elän jatkossakin sinkkuna saamatta mahdollsiuutta elää ja olla parisuhteessa. - Eli huolsiko minua kukkaan edes kerran? - Toisaalta olen itse oppinut arvostamaan ja kunnioittamaan omaa sinkkuelämääni, että olen päässyt jo sen vaiheen yli. jossa olisin valmis ja halukas kenen hyvänsä kamssa parosuhteeseen. Mutta olisihan se yksi ja erityinenkin mukava kohdata,

Mitäkö oikeastaan kertoa? - En sitä, että olisin Ap toivoman "tavallien mies", joka olsi häntä vähän vanhempi. .- Ei halusin kai vain kertoa, että meitä sinkkuna olevia ja eläviä on hyvin erilaisia. Mutta kai Ap tämänkin jo tiesi. Mutta haluan rohkaista ja kannusytaa oman näkösieen ja oloiseen sinkkuelämään. Aikaa myöten voit löytää ja kohdata itsellesi kumppanin. Itse tapaan toisinaan muistuttaa isteäni, kuinka parisuhde on enempi mahdollsiuus kuin velvollisuus. Mutta jos siihen saan mahdollisuuden niin lupaan yrittää parhaani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes halua parisuhdetta ja silti pelkäät ettet sellaista saa. Mikä pakko on edes olla parisuhteessa?

Joka tapauksessa ihan normaalin näköiset ihmiset parituhatta vähän väliä. Jopa vanhainkodissa.

Vierailija
4/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan harrastanut seksiä......jatkakaa

Vierailija
5/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on parasta ja vielä kun pääset tuosta seksitarpeestasi eroon, niin jopa onnellista.

Vierailija
6/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet ihan pelkkä nainen ilman mitään yh-ongelmia, niin miehiä sinulle löytyy suomesta satojatuhansia

Vierailija
7/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin aiot kääriä kaiken ylimääräisen nahan laihdutuksen jälkeen? eikö se lepata ikävästi seksissä?

Vierailija
8/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti saat kuitenkin seksiä helposti, eli et ihan yksin ole. Jos se riittää sinulle kuitenkin, niin tuskin olet kovin parisuhdetta vaillakaan.

Vierailija
9/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 35+, kaksi avioeroa takana (väkivaltaiset kumppanit) ja tällähetkellä terveessä parisuhteessa. Kumppani oli ollut minua ennen 13 vuotta yksin. Tutustuttiin täysin sattumalta. Eli kyllä sitä toivoa voi olla niillekin jotka ovat olleet pitkään yksin. 

Vierailija
10/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehet ei kelpaa, vaan pitää olla tatuoitu, hihattomassa paidassa meuhkaava jännämies?

Vierailija
11/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ap, jos joudut olemaan yksin loppuelämäsi? Löytyisikö siitä mitään elämisen arvoista? Voi nimittäin olla, että ikäisesi miehet ovat aika karmeita, eivätkä tuo elämääsi mitään lisäarvoa, vaikka parisuhteen "saisitkin".

Vierailija
12/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia.Helsinki lähiöt vapaana on vaan eroneet miehet,jotka etsii naista äidiksi. Sama tosin peräkammari pojat,jotka asuu viellä vanhempien kanssa keski ikäisnä.Kuten ne kiltit pojat.,muut nynny kämpässään.Hiipien illalla lähikaupaan,pää alespäin..

Vierailija
13/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ikäsi ei voi olla este parisuhteen löytymiselle, kun kaikki tuntemani +40-vuotiaat eronneet naiset ovat löytäneet vuoden sisällä uuden miehen, jokaisen eron jälkeen. Aika pitkälti se on ulkonäön ja asenteen kombinaatiosta kiinni. Jos olet aktiivinen liikkumaan ulkona ja flirttailet taitavasti ja pidät irtosuhteista/seksistä, niin kumppani löytynee hyvin nopeasti.

Vierailija
14/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisia, jotka ovat eronneet vähän päälle 3-kymppisinä ja ovat vielä 30 vuoden jälkeenkin yksin. Varmaan siihen yksin oloon tottuu.

Oon ollut yksin 10 vuotta ja sanoisin että yksinoloon lähinnä turtuu. On tullut sammutettua suurin osa tunne-elämästä ettei joka päivä olisi yhtä itkua. 

Vierailija
15/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole koskaan harrastanut seksiä..jatkakaa"

Olen voinuyt elää eritavoin muutoin hyvää ja antoisaa elämää. - Ei siihen kuole, ettei harrasta seksiä tai ole edennyt harrastamaan seksiä kumppanin kanssa; mutta koska en osaa pitää itseäni aseksuaalina, niin kyllä se on toisinaan syyhynnyt ja kutissut aika paljon. Aikaa myöten olen oppinut, että tällainen "kutina" tai syyhy kulkee enempi aalloista, eikä vaivaa ja kiusaa jatkuvasti 

"2"

Vierailija
16/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehet ei kelpaa, vaan pitää olla tatuoitu, hihattomassa paidassa meuhkaava jännämies?

Oletko oikeasti noin ääliö? Missään en kirjoittanut haluavani jännämiestä!!!! Ei pidä olla tatuoitu vaan tarkoitin, että voi olla tatuointeja koska ei ne mua haittaa. Haluan TAVALLISEN miehen. Opettele lukemaan äläkä tee mitään typeriä ja lapsellisia oletuksia. 

Pohdintaa44

Vierailija
17/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et edes halua parisuhdetta ja silti pelkäät ettet sellaista saa. Mikä pakko on edes olla parisuhteessa?

Joka tapauksessa ihan normaalin näköiset ihmiset parituhatta vähän väliä. Jopa vanhainkodissa.

Huoh. Niin juuri NYT en halua parisuhdetta, mutta en mä haluaisi olla ilman parisuhdetta loppuelämää. Mitä tuossa oli nyt niin vaikeaa tajuta?

Pohdintaa

Vierailija
18/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan näytä tuota itsesääliä ja itsesi alentamista ulospäin. Ei sellaista kukaan jaksa katsoa.

Vierailija
19/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa ei ole mitään sen helpompaa kuin naisen saada mies. useimmat naiset vain odottavat ja valitsevat jonosta miehiä. rumempienkaan ei tarvitse montaa aloitetta tehdä saadakseen miehen.

Vierailija
20/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki olen sitten mielummin yksin kuin tyydyn johonkin vain. Tuntuu vain niin lohduttomalta jos jo tämän ikäisenä on tuomittu olemaan loppuelämä yksin."

Tervetuloa kerhoon.

M47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi