Mä en varmaan enää löydä uutta puolisoa
En siis juuri nyt halua parisuhdetta ja pelkkä seksi riittää. Kuitenkin varmasti mieli muuttuu kun erosta on kulunut aikaa enemmän ja esim. vuoden päästä voi olla tilanne eri.
Eri asia vain, että huoliiko mua enää kukaan. Olen 44v. ja reilusti ylipainoinen. Toki olen eron jälkeen laihtunut 15kg, osa tuosta kyllä tippui jo ennen eroa. Ei, mun ylipaino ei ollut eron syy. Tavoite on päästä vähintään 70 kiloon joka on varmasti joidenkin mielestä edelleen liikaa 168cm pitkälle, mutta on se silti normaalipaino ja paljon parempi kuin alkuperäinen 125kg. Nyt on vähän hitaasti laskenut paino kolme viime kuukauden aikana, mutta eipä ole ainakaan noussut. Kelpaanko kuitenkaan normaalipainoisenakaan kenellekään.
Kasvoiltani olen ihan tavallinen, mutta eipä se taida monelle miehelle riittää vaan pitäisi olla kaunotar.
Ihan tavallinen mies olisi se joka mulle kelpaisi. Et etsi mitään jumalaisen komeaa adonista. Ihan tavallinen mies, duunari. Normaalipainoinen tai max. vähän ylipainoinen. Voi olla hiukset tai voi olla kalju. Voi olla parta tai ei. Tatuoinnit ei haittaa. Lapset ei haittaa, itsellä on yksi aikuinen lapsi. Mies joka tykkää käydä keikoilla (lähinnä rock), matkustella joskus. Rehellinen, uskollinen, luotettava mies. Mies joka on hyvin samaa ikäluokkaa kuin mä, mieluiten vähän mua vanhempi.
Toki olen sitten mielummin yksin kuin tyydyn johonkin vain. Tuntuu vain niin lohduttomalta jos jo tämän ikäisenä on tuomittu olemaan loppuelämä yksin.
Pohdintaa
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti saat kuitenkin seksiä helposti, eli et ihan yksin ole. Jos se riittää sinulle kuitenkin, niin tuskin olet kovin parisuhdetta vaillakaan.
Miten niin saan seksiä helposti? On yksi vakipano jonka kanssa seksiä 2-3 viikon välein. Ei ole usein ja helposti.
Pohdintaa
Voin olla väärässä mutta väittäisin, että sulla on verraten vilkas seksielämä, jos joitain aikoja sitten olet vasta eronnut ja nyt jo rinnalla joku vakipano. - Itse miehenä en ole useampaan vuoteen harrastanut seksä. Mutta kukin tyylillään. Itse vain luulisin rikkovani itseni jos alkaisin virittelemään ja kuvittelemaan miten losin ja ylläpitäsin jonkun kanssa "panosuhdetta", Myöskään ns. yhden yön jutut ei ole mua varten.
Kiitos kommentistasi. - Olen edelleen sitä mieltä, että seksielämäsi on verraten vilkasta, jos kuten edellä kirjoitin, että olisit verraten lyhyta aika sitten eronnut. - Siihen en osaa ottaa kantaa kuinka paljon itseni kaltaisia naisia tai miehiä, jotka eivät ole kiinnostuneita pelkästään seksisuhteesta tai yhden yönjutusita syystä tai toisesta, joten vain joudun vain mutuilemaan,että tuntuu hämmentävltä, että olet onnistunut löytämään/ saamaan verraten lyhyessä ajassa (olen kai ymmärtänyt oikein sen, että olet vasta verraten lyhyt aika sitten eronnut?) itsellesi seksisuhteen mutta samalla aprikoit, että mahdatko enää löytää puolsioa. - Tietysti parisuhde on paljon muutakin kuin vain sitä, että kumppani on mahd. ainoa seksikumppani. Käy myös mielessä, että sorrutko rakentamaan huomaamattasi tai sitten tiedostaen viritelmiä, jotka esitäivät itsessään sinua löytämästä kumppania? - Kun on seksisuhteessa päässyt vauhtiin, niin osaako sen lopettaa vai kerääkö itselleen aikaa myöten vain joukon "hyviä tyyppejä",eri tarkoituksiin? - En tuomitse mutta toivon, että tiedät, mitä olet tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän naisia, jotka ovat eronneet vähän päälle 3-kymppisinä ja ovat vielä 30 vuoden jälkeenkin yksin. Varmaan siihen yksin oloon tottuu.
Mä tiedän yli 50-vuotiaana eronneita ja leskeksi jääneitä naisia, joilla on uusi mies. Itseni esimerkiksi. Meillä on vuosipäivä ensi viikolla.
Katsopa kun ihmisen ihanuus ei ole iästä kiinni vaan luonteesta ja käytöksestä.
Tästä syystä on niin paljon kellekään kelpaamattomia miehiä kitisemässä tälläkin alustalla. Usein tekeytyvät naisiksi ja yrittävät tökeröä pelottelutaktiikkaa, Pasi.
N 58
Kumpi siellä nyt kirjoittaa, Pasi vai N 58?
jokaista parisuhdetta hakevaa naista kohden on 10 parisuhdetta hakevaa miestä. naisessa on jotain pahasti vialla, jos ei saa miestä
Jos olet varakas, mies löytyy helposti.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet varakas, mies löytyy helposti.
ei välttämättä. nainen pariutuu aina ylöspäin eli hakee itseään rikkaampaa miestä. eli mitä rikkaampi nainen, sitä vähemmän sillä on valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
jokaista parisuhdetta hakevaa naista kohden on 10 parisuhdetta hakevaa miestä. naisessa on jotain pahasti vialla, jos ei saa miestä
Mutta meillä sinkkuna elävillä miehillä on paikkamme janan ääripäissä; olemme tiettävästi sekä heitä, joilla menee eritavoin (, kuten esimerkiksi taloudellsesti, terveydenosalta, sosiaalisesti) mitattuna akaikkein parhaiten mutta myös heitä, joilla menee ylivoimaisesti kaikkien heikoiten. Voidaankin väittää, että osa miehitä on asemaltaan lähempänä naista kuin osaa miehistä.
Jos mies kuuluu heidän joukkoonsa, joilla menee eritavoin mitattuna kaikkein surkeiten, niin en osaa olla yllättynyt, että moni nainen on mieluummin sinkkuna kuin haluaa asettua parisuhteeseen vain parisuhteen vuoksi tällaisen miehen kanssa.
Sen sijaan meille miehille vaikuttaa useammin kuin naisille lisäävän (huomattavasti) elämänlaatuamme eritavoin, jos rinnallamme on kumppani (nainen).
Vaan mistä tällainen tilanne johtuu on kysymys, jota saattaisi olla perusteltua tutkia tarkemmin, - Ei näet ole montaa vuosikymmentä siitä kun naisen elämänlaatu parani tai ainakin uskottiin paranevan kun hän vain löysi ja sai itselleen (kenen hyvänsä) miehen,
Olen ylipainoinen ja löysin uuden, hyvän kumppanin. Eli toivoa on, ap.
Naiset haluaa komean top 10 miehen. Ei tavis miehet naisille kelpaa se on nähty. Painon pudottaminen on kovaa hommaa. Pitää liikkua ja treenata joka päivä. Itse laihdutin 30 kg aikoinaan 6 kuukaudessa. Ei ole tullut kilot takas 10 vuodessa koska olen jaksanut liikkua.
Itse olen nyt 43v, kahden teinin yh. Olen merkittävästi ylipainoinen, enkä mitenkään erityisen kaunis. Ihan tavallinen pullukka. ;D
Erosin lasten isästä jo 10v sitten, parisuhde ja ero olivat hyvin haastavia ja kesti kauan päästä niistä yli. Tapailin joitakin miehiä, seurustelin hetken ja viihdyin paremmin kuitenkin sinkkuna. Vuosi sitten kohtasin miehen, joka vei ensitapaamisella jalat alta. Hän on kiltti, tavallinen, huomioiva ja huumorintajuinen. Meitä yhdistää samanlainen tapa ajatella monista asioista ja haaveillaan samansuuntaisista asioista. Ulkoisesti ja harrastuksilta olemme kuin yö ja päivä. Minä rakastan kirjoja, museoissa luuhaamista ja metsissä koiran kanssa pyörimistä. Mies puolestaan aktiivinen ja tavoitteellinen liikkuja, juoksee maratoneja, hiihtää ja nauttii kovasta kilpailemisesta.
Meitä on yhdistänyt ennen kaikkea samanlainen huumorintaju, arvomaailma ja tulevaisuuden toiveet. Aika oli kypsä ja oikea törmätä tähän ihmiseen. Aiemmin en varmasti ollut vielä valmis. Vastauksella haluan ehkä sanoa, että annan AP ajan kulua ja pidä silmät auki. Koskaan ei tiedä, mistä joku sopiva ihminen eteen löytyy.
Ihanaa joulun aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Sinun ikäsi ei voi olla este parisuhteen löytymiselle, kun kaikki tuntemani +40-vuotiaat eronneet naiset ovat löytäneet vuoden sisällä uuden miehen, jokaisen eron jälkeen. Aika pitkälti se on ulkonäön ja asenteen kombinaatiosta kiinni. Jos olet aktiivinen liikkumaan ulkona ja flirttailet taitavasti ja pidät irtosuhteista/seksistä, niin kumppani löytynee hyvin nopeasti.
Usko pois ettei ole pk-seudulla kovin helppoa. Tunnen itseni lisäksi monta 40-50-vuotiasta eronnutta naista jotka on olleet vuosia ja vuosia sinkkuna kun ei vaan löydy sopivaa miestä. Täällä on naisia niin paljon ja ymmärtäähän sen että lapsettomat ja vähän nuoremmat on etusijalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ikäsi ei voi olla este parisuhteen löytymiselle, kun kaikki tuntemani +40-vuotiaat eronneet naiset ovat löytäneet vuoden sisällä uuden miehen, jokaisen eron jälkeen. Aika pitkälti se on ulkonäön ja asenteen kombinaatiosta kiinni. Jos olet aktiivinen liikkumaan ulkona ja flirttailet taitavasti ja pidät irtosuhteista/seksistä, niin kumppani löytynee hyvin nopeasti.
Usko pois ettei ole pk-seudulla kovin helppoa. Tunnen itseni lisäksi monta 40-50-vuotiasta eronnutta naista jotka on olleet vuosia ja vuosia sinkkuna kun ei vaan löydy sopivaa miestä. Täällä on naisia niin paljon ja ymmärtäähän sen että lapsettomat ja vähän nuoremmat on etusijalla.
Onhan tälle ilmiölle nimikin: Kohtaanto ongelma. Kärjistäen Koulutetut naiset asuvat sinkkuina (yliopisto-). kaupungeissa. Vähemmän koulutetut miehet maaseutumaisemmilla alueilla, etäällä (yliopisto-) kaupungeista.
Kyllä sinä löydät jos kelpuuta jonkun samantasoisen lihavan miehen. Mut naisille ei vaan kelpaa ellei mies ole pitkä komea urheilija.
Erosin reilu 6 vuotta sitten 25-vuotisesta suhteesta, ja olin silloin 46-vuotias. Lapsia neljä, silloin 10-19-vuotiaat. En ole kummoisen näköinen, enkä juurikaan meikkaa tai ns. laita itseäni, hiukset sentään leikkautan säännöllisesti ja pukeudun asiallisesti. Eron jälkeen, kun taas palasin heila-arpajaisiin, olen tavannut monta tosi mukavaa miestä, jonkun kanssa tapailu loppui heti, jonkun kanssa tuli oltua muutamia kuukausia, yhden 1,5 vuotta ja nyt ollut kohta 3 vuotta hyvässä suhteessa ihanan ja mukavan miehen kanssa. Tykkään ehkä vähän miehisiksikin mielletyistä asioista, matkustelen, liikun luonnossa ja retkeilen monella eri tavalla, kalastan, remontoin vanhaa taloani yms ja näiden tiimoilta on aina löytynyt joku, jonka kanssa jakaa samat mielenkiinnon kohteet ja tehdä asioita yhdessä, mikä on momille suhteen perusta, mennä, tehdä ja kokea yhdessä. Kaikki nämä miehet halusivat vakavaa ja pysyvää suhdetta ja uskon, että näin myös oli, koska kyllä he suhteeseen selvästi panostivat.
En siis ymmärrä mikset löytäisi uutta parisuhdetta, mutta ei se välttämättä helppoa ole. Itsestäni tuntui, että kaikilla (no oikeesti ei kaikilla) on hirveän valmiit elämät ja kuviot, ja siihen kuvioon voi olla vaikea hypätä mukaan, etenkin jos mukana on jomman kumman lapset. Vaatii tosi paljon avointa puhumista sekä mrehellisyyä (mikä edellyttää luottamusta), että molemmat kokevat tuleensä kuulluksi ja voivansa suhteessa hyvin, silloin kun muuttuvia tekijöitä on paljon ja joudutaan miettimään kenen tahto, tarpeet tai etu asetetaan missäkin tilanteessa ekaksi.
En ole nyt kuullut yhtään varsinaista syytä miksi et voisi löytää vielä parisuhdetta. Ehkä se mihin eniten kiinnittäisin huomiota on se että muistelet taas mikä olikaan se joka aikoinasi sai sinut ihastumaan johonkin mieheen. Oliko se ulkonäkö tai joku vastaava vaan kuitenkin se jokin muu joka sai sinut tuntemaan juuri sen ihmisen kiinnostavammaksi kuin muut? Eli siis että parisuhde on aina ensisijassa tunnesuhde ja vasta sitten kaikkea muuta.
Eli sinun pitää löytää se ihminen jonka kanssa sinun natsaa henkisellä tasolla hyvin. Tärkeintä on siis se mitä annat persoonastasi, ei se mikä on painosi tai vyötärön ympäryksesi. Aina löytyy joku sinua kauniimpi tai laihempi mutta jos teet persoonallasi mieheen vaikutuksen niin siinä sinulla on se mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Siis olet itse reilusti ylipainoinen, mutta silti vaadit miehen olevan normaalipainoinen tai korkeintaan hieman ylipainoinen. Joo kunnon kaksoisstandardit. Sorry nyt vaan, mutta paistoi silmään.
Kyllä käsitän, että haluat itse laihtua normaalipainon sisälle ja mielessäsi kuvittelet jo olevasi siellä. Ehkä mahdollisesti haluaisit miehen olevan liikunnallinen ja kirittävän sinua sohvalta ylös ja laihtumaan. Toiveita voi aina esittää, mutta jos ne ovat epärealistisia niin et todellakaan löydä uutta puolisoa, ainakaan sellaista jota vaadit. Etkö voi ajatella, että lauhdutte yhdessä miehen kanssa vai pelkäätkö sortuvasi muuten?
Mulla on oikeus itse määrittää mitä haluan. Mun miehet ovat aina olleet normaalipainoisia tai lievästi ylipainoisia. Ajatella.
Mä en todellakaan tarvitse miestä siihen, että pudotan painoa eli voit unohtaa nuo typerät tulkintasi. Mulla ei ole mitään velvollisuutta huolia reilusti ylipainoista miestä ja sillä selvä.
Pohdintaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä löydät jos kelpuuta jonkun samantasoisen lihavan miehen. Mut naisille ei vaan kelpaa ellei mies ole pitkä komea urheilija.
Mulla ei ole mitään velvollisuutta kelpuuttaa lihavaa miestä eikä mulla ole koskaan sellaista ollutkaan. Mulle kelpaa ihan tavallinen mies eikä tarvitse olla mikään pitkä komea urheilija. Teillä tolloilla ei vain ole mitään välimuotoja ja luulette tietävänne mitä kaikki naiset haluvat.
Pohdintaa
Hyvin usein se yksin jääminen johtuu omasta luonteesta. Minä, ihan tavallinen mies, hieman ylipainoa, en ole komea, en mikään rikas vaan ihan tavallinen duunari, päädyn/pääsen parisuhteeseen melko helposti. Luulen että syy siihen on se että minulla on hyvät käytöstavat, huumorintajuinen ja avoin sosiaalinen luonne. Aloitan helposti keskustelun, kuuntelen ja puhun. Minä luulen että nämä ominaisuudet merkitsee hyvin paljon pariutumisessa.
Ja olen hyvin kiitollinen siitä että usein pitkäaikaiset, +10 vuotta kestäneet (2 kpl) ja myös ne välissä ollet satunnaiset kumppanit on olleet oikein fiksuja, mukavia ja nättejä naisia. Nämä kaikki naiset on opettanut elämässä minua paljon kun olen pitänyt myöskin korvat auki, enkä pelkästään omaa suuta auki. En ole itsesäälin taipuvainen vaan koitan löytää elämästä ne positiiviset puolet.
Ikääntymisen merkit näkyvät tuonikäisessä jo selvästi. Miehet haluavat nuoren naisen, alta 35v.
Näytät olevan ihan tervejärkinen ja mukavanoloinen nainen, joten veikkaampa, että löydät vielä uuden kumppanin.
Mä tiedän yli 50-vuotiaana eronneita ja leskeksi jääneitä naisia, joilla on uusi mies. Itseni esimerkiksi. Meillä on vuosipäivä ensi viikolla.
Katsopa kun ihmisen ihanuus ei ole iästä kiinni vaan luonteesta ja käytöksestä.
Tästä syystä on niin paljon kellekään kelpaamattomia miehiä kitisemässä tälläkin alustalla. Usein tekeytyvät naisiksi ja yrittävät tökeröä pelottelutaktiikkaa, Pasi.
N 58