Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin eläkeläiset tarvii isoja eläkkeitä? Eikö eläkeläisille riitäisi sama raha kuin työttömille?

Vierailija
20.12.2023 |

Eläkeläiset saa liikaa eläkettä. Eihän ne vanhukset jaksa edes harrastaa juuri mitään niin mihin ne rahaa tarvii? Siihenkö että saavat ostella jatkuvasti uusia autoja veronmaksajien rahoilla? Niille riittäisi sama raha kuin työttömille eli työmarkkinatuki 590e/kk. Suuret eläkkeet on iso rasite valtiolle joita pitäisi karsia ja kunnolla.

Kommentit (452)

Vierailija
201/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta keskustelu taas poistetaan ja huomenna Ap aloittaa taas sadannen kerran mouruamisensa eläkkeistä.... ja loisista, joita hän joutuu elättämään.... ja elämän kiertokulku jatkuuuuuuuuuuuuuuuuu....

On mulla muitakin spämmäämisen aiheita, esimerkiksi naiset ja se, että loisivat miestensä tukiaisilla ja maksattavat kaikki js sitten ne vemakot pihtaavat ja toinen aihe on prseestä ja kakista spämmääminen ja sitten mä vielä härnään vissuja ja pursuja ja ja joo eläkeläisiä juu.

T. Ap 

Vierailija
202/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nyt ääliöt, että hyvätuloiset on vuosikymmeniä maksaneet puolet palkastaan veroja kaikille muille. Kyllä heidänkin pitää joskus saada vastinetta tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä tyhmää väninää.

Jos olet opiskellut itsellesi hyvän ammatin ja olet saanut siitä hyvää palkkaa, niin sehän sitten suhteutetaan eläkkeeseen. Eli eläke on sitten iso. 

Jos taas olet laiska opiskelemaan/tyhmä/nepsy jotain näistä tai kaikki piirteet, niin et tod. näk. sitten saa kovinkaan hyvää palkkaa etkä eläkettäkään, jollei joku kultapossukerholainen sulle sitä järjestä. 

Vierailija
204/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, mihin muut käyttävät rahansa ei kuulu ap:lle!

Eläkkeet ovat ansaittua tuloa tehdystä työstä.

Te vihervassarit olette inhottavia, niin kansalaisina kuin etenkin poliitikkoina!

Onpa itse ansaittuja rahoja joo, kun ne nyhdetään muiden taskuista. 

no ei ainakaan työttömien taskuista  eli jos olet sellainen ni pidä turpasi kiinni kun elät duunarien rahoilla.

Olen duunari, ja vituttaa maksaa ylisuuria eläkkeitä omista rahoistani etenkin nyt kun kaikki on muutenkin kallista. Olisi kiva vaikka säästää omistusasuntoa tai perheenperustamista varten, mutta eläkeläiset syövät ne rahat.

Jos minä olisin niin saamaton että en töissäkäyvänä saisi edes omaa asuntoa en kehtaisi siitä mainita kenellekään.On sulla pieni palkka jos muutama prosentti estää sua säästämästä.Hommaa parempi ammatti.

Vierailija
205/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka hitto tää työtön aloittaja mulkero on.pitäis turpansa kiinni.nolo työtön huutelee

Vierailija
206/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kysyn kolmatta kertaa mikä on sun mielestäsi suuri eläke vai etkö osaa sanoa?

Se ei saa olla isompi kuin työmarkkinatuki. 

- ap

Sanoisit tuon eläkeläisten kokoontumisajon aikana niin pääsisit pakastimeen! 

Vierailija
207/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajaa ei ota kukaan töihin koska hän on niin tyhmä ja se suututtaa elellä pienillä tuki hiluilla.

Vierailija
208/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kysyn kolmatta kertaa mikä on sun mielestäsi suuri eläke vai etkö osaa sanoa?

Se ei saa olla isompi kuin työmarkkinatuki. 

- ap

No onneksi sinunlaistesi eivät voi siihen vaikuttaa. Et kai ole ollut itse koskaan töissä, kun olet  tyytyväinen työmarkkinatuen kokoiseen eläkkeeseen.

Vierailija
209/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Pekka Haavisto on eläkeiässä ja jos hän ei jatkaisi eduskunnassa, niin hän on eläkeläinen, jolla on todella paljon asuntovelkaa ja sellaista ei makseta pois millään 590€/kk eläkkeellä.

Vierailija
210/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin eläkeläiset tarvii isoja eläkkeitä? Eikö eläkeläisille riitäisi sama raha kuin työttömille? Seuraavaksi, eikö työntekijöille riitäisi sama raha kuin työttömille

Vierailija
211/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka työtön pärjää 590 e kk? Eikö siihen tulee lisäksi muita tukia joita eläkeläinen ei ehkä saa.

Mulla 800 e kk. Ei muita tukia.

Liikaa kotona makaamisesta.

Vierailija
212/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt 40v  raskasta kolmivuorotyötä hoitoalalla. Nettoeläkkeeni tulee olemaan 1200e/kk.

Tunnen todellakin ansainneeni eläkkeeni. Saa kadehtia ken haluaa!

Vierailija
213/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta keskustelu taas poistetaan ja huomenna Ap aloittaa taas sadannen kerran mouruamisensa eläkkeistä.... ja loisista, joita hän joutuu elättämään.... ja elämän kiertokulku jatkuuuuuuuuuuuuuuuuu....

On mulla muitakin spämmäämisen aiheita, esimerkiksi naiset ja se, että loisivat miestensä tukiaisilla ja maksattavat kaikki js sitten ne vemakot pihtaavat ja toinen aihe on prseestä ja kakista spämmääminen ja sitten mä vielä härnään vissuja ja pursuja ja ja joo eläkeläisiä juu.

T. Ap 

Ai niin unohdin mainita, että leikin putinin trollia ja pelottelen mummoja ja mammoja sodalla ja aseilla ja tyttöjen r skaamisesta myös, valitan ihonväristä ja pakkorutsista ja haukun kaikkia, myös villasukkia kutovia dementtisiä...mahoja....ämmiä.

t. Ap

Vierailija
214/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että eläkeläisiltä loppuu normaalit elämisenkulut kun jäävät eläkkeelle? Vuokra tai vastike , muut pakolliset sähkö ym, kännykkä/ netti, lääkkeet, vaatetus, matkustus jne... itämään tuli verolappu ensi vuodelle. Pidätys on 23, 5% ja olisi 25 jos kuuluisin kirkkoon. Verotus laski hieman tästä vuodesta - onneksi.

Miten ne työttömät pärjää työmarkkinatuella mutta eläkeläiset ei pärjäisi sinun mielestä?

Työttömille ei tarvitsisi maksaa mitään. 

Vierailija
215/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.. 40v päivähoidossa ja vakassa.. Juuri pääsin eläkkeelle.. Netti 1125euroa..eli näin paljon rikastuu kun jää eläkkeelle.. 

Vierailija
216/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää vihaa työttömiä kohtaan koko ketju. Miksi tätä ei poisteta?

Vierailija
217/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pitäisi valtion toimesta likvidoida kun eläkeikä alkaa. 

Eli eutanasia, onnettomuus, yms. 

- ap

Kannattavampaa olisi likvidoida kaltaisesi tuottamattomat yksilöt joille pitää pahimmassa tapauksessa maksaa laiskottelusta vielä kymmeniä vuosia.

Vierailija
218/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap 

Ai niin unohdin mainita, että leikin putinin trollia ja pelottelen mummoja ja mammoja sodalla ja aseilla ja tyttöjen r skaamisesta myös, valitan ihonväristä ja pakkorutsista ja haukun kaikkia, myös villasukkia kutovia dementtisiä...mahoja....ämmiä.

t. Ap

Muutoin olen hyvin hyvin kltti mies näin minä teitä manipuloin täältä peräkamaristani käsin.

T.ap

Pian laitan itkuisen säälikää minua aloituksen, silloin ei kukaan oikessti sääliä tarvitseva sitä saa. Hähähää ja nauran ja nautin

Vierailija
219/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeuudistuksen häviäjiä ovat 1960- ja 1970-luvuilla syntyneet. Heidän elinkaarensa yhteenlasketut eläketulot alenevat uudistuksen seurauksena.

Voittajia taas ovat 1980-luvulla tai sen jälkeen syntyneet. He hyötyvät uudistuksesta.

Lähde: Helsingin Sanomat

https://www.hs.fi/talous/art-2000002765549.html

Vierailija
220/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka työtön pärjää 590 e kk? Eikö siihen tulee lisäksi muita tukia joita eläkeläinen ei ehkä saa.

Mulla 800 e kk. Ei muita tukia.

Liikaa kotona makaamisesta.

No eipä ole rahaa tehdä muutakaan. Kuitenkin olen tehnyt töitä 35 vuotta. Mutta tän ikästä ei kukaan enää palkkaa. Mutta kiitos mielipiteestäsi ja toivottavasti sulla on nyt hyvä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän