Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin eläkeläiset tarvii isoja eläkkeitä? Eikö eläkeläisille riitäisi sama raha kuin työttömille?

Vierailija
20.12.2023 |

Eläkeläiset saa liikaa eläkettä. Eihän ne vanhukset jaksa edes harrastaa juuri mitään niin mihin ne rahaa tarvii? Siihenkö että saavat ostella jatkuvasti uusia autoja veronmaksajien rahoilla? Niille riittäisi sama raha kuin työttömille eli työmarkkinatuki 590e/kk. Suuret eläkkeet on iso rasite valtiolle joita pitäisi karsia ja kunnolla.

Kommentit (452)

Vierailija
221/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää vihaa työttömiä kohtaan koko ketju. Miksi tätä ei poisteta?

Eläkeläisiähän tässä vihataan jotka ovat sinunkin elämäsi kustantaneet

Vierailija
222/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei loinen. Tee sinäkin 45 vuotta yhteen menoon palkkatyötä, ja tule sitten sanomaan että eo minulle tarvitse eläkettä maksaa.

Hei loinen, moni on tehnytkin ja silti ei pääse eläkkeelle alle kuusikymppisenä kuten nykyeläkeloiset.

Nykyään pääsee eläkkeelle aikaisintaan 65-vuotiaana .Et sen vertaa ole viitsinyt sivistää itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo ihan uskomatonta tämä ettei täällä kukaan saisi enää tienata mitään, ei kohta omistaakaan mitään eikä saada edes kunnollista eläkettä! Veroja sensijaan kyllä SAA maksaa ikänsä mutta koskaan niistä ei saisi itse hyötyä.

Olen kurkkua myöten täynnä tätä loputonta kurjistamista. 

Vierailija
224/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kysyn kolmatta kertaa mikä on sun mielestäsi suuri eläke vai etkö osaa sanoa?

Se ei saa olla isompi kuin työmarkkinatuki. 

- ap

Käy lukemassa Kelan sivuilta tiedot kansaneläkkeestä ja takuueläkkeestä, koskevat myös työttömiä.

Vierailija
225/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan järkyttävää tyhmyyttä, sosialismia ja vihaa eläkeläisiä kohtaan!

Olkoon esillä todisteena vihervassarien tyhmyydestä ja elinkelvottomuudesta!

Vierailija
226/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän hullua maksaa jotain 100 tonnin eläkettä jollekin miljonäärille, joka ei saa murto-osaakaan rahoistaan kulutettua elinaikanaan.

Ja tällaiseen menee sitten tuhannen siivoojan verot, omituista.

Vierailija
227/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla jo ihan uskomatonta tämä ettei täällä kukaan saisi enää tienata mitään, ei kohta omistaakaan mitään eikä saada edes kunnollista eläkettä! Veroja sensijaan kyllä SAA maksaa ikänsä mutta koskaan niistä ei saisi itse hyötyä.

Olen kurkkua myöten täynnä tätä loputonta kurjistamista. 

kommunisti työtön mä saan vähän rahaa muittenkin pitää saada.mä saan 4200e kuukaudes palkkaa vituttaako?

Vierailija
228/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei loinen. Tee sinäkin 45 vuotta yhteen menoon palkkatyötä, ja tule sitten sanomaan että eo minulle tarvitse eläkettä maksaa.

Hei loinen, moni on tehnytkin ja silti ei pääse eläkkeelle alle kuusikymppisenä kuten nykyeläkeloiset.

Nykyään pääsee eläkkeelle aikaisintaan 65-vuotiaana .Et sen vertaa ole viitsinyt sivistää itseäsi.

Ei se viitsi nääs on olevinaan jotenkin parempi ihminen, kuin eläkeläiset.

Joku mielisairaus hänellä raukalla.

Esiintyy mukamas työttömänä, että työttömiä mollattaisiin ja joka päivä spämmää tällä eläkeläisille eutanasiapskalla.

Vierailija
229/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä kohtaan? Eläkeläisiähän täällä haukkuvat kaikki myös työttömät, onko sulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi?

Vierailija
230/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pitäisi valtion toimesta likvidoida kun eläkeikä alkaa. 

Eli eutanasia, onnettomuus, yms. 

- ap

Parempi olisi likvitoida työttömät, kun ovat vain turha kuluerä. Eivät osaa edes kirjoittaa.

Vierailija
231/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te eläkeläiset menitte taasen vipuun, kun välillä leikin jotain muuta ja saan tykkäyksiä, olen joutunut jäämään eläkkeelle ja se vtuttaa. Y.ap

Vierailija
232/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläiset ja työttömät eivät ole keskenään vertailukelpoisia, ymmärrät varmaan sen. Heidän tilanteensa on täysin erilainen. Koska olet työikäinen, sinulla on mahdollisuus työllistyä, ihan niin kuin muillakin. Pääset maksamaan omaa eläkettäsi ja omat lapsesi maksavat eläkkeitäsi, jos onnistut elämään vanhaksi asti. Ellet halua hankkia lapsia, älä valita. Erilaisia ja eritasoisia työpaikkoja on vapaana. Valittamalla ja muita parjaamalla tilanteesi ei parane. Ota vastuu omista tekemisistäsi, ei yhteiskunnan kuulu asioitasi hoitaa. 

Vierailija
233/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole se oikea temppu, että otetaan toiselta heikompiosaisilta pois ja annetaan toiselle. 

Mutta kuka äänesti näin? 

Sitä saavat purra mitä tilasivat.

Siksi

Hyvätuloisten työn verottaminen olisi ollut reilumpi toimenpide. Sitä ei tehty. 

Jos eläkkeisiin kosketaan, valtio pettäisi kansalaisensa, jotka rakentivat hyvinvoinnin nykyisillekin sipsi-kalja-vegaaneille. 

Vierailija
234/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä kohtaan? Eläkeläisiähän täällä haukkuvat kaikki myös työttömät, onko sulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi?

Lue itse uudestaan. 

Vierailija
235/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeloiset menivät tuttuun tapaan jo nukkumaan, eiväthä he jaksa enää olla hereillä! Raha kyllä kelpaa ja törkeä kielenkäyttö työttömiä kohtaan! 

- ap

Vierailija
236/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä todella törkeää kieltä työttömiä kohtaan eläkeloisilta, toivovat heidän kuolemaa, likvidointia. Kuinka sairaita eläimiä meidän eläkeloiset oikein ovat?

Onneksi me olemme nuorempia ja eläkeloiset hitaampia ja siksi lopputulema on meidän voitto.

- ap

Mitäs pahaa tuossa on, 

Olet vain tuottamaton kuluerä.

Vierailija
237/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 katkeraa pummia palstalla 🤣

Vierailija
238/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeloiset menivät tuttuun tapaan jo nukkumaan, eiväthä he jaksa enää olla hereillä! Raha kyllä kelpaa ja törkeä kielenkäyttö työttömiä kohtaan! 

- ap

Kun et edes tiedä missä iässä nykyään pääsee eläkkeelle, niin eihän kukaan täysin sivistymättömän ihmisen kanssa halua keskustella. 

Vierailija
239/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, ja halveksin eläkeläisiä ja palkansaajia. Olette likainen ämpäri joiden pitäisi maksaa enemmän meille jotta saamme paremman elintason. 

Ei ole oikein että te saatte eläkettä tai palkkaa 3000 euroa kuukaudessa ettekä maksa riittävästi että saamme paremman elintason kuin te lehmät!

Vierailija
240/452 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta keskustelu taas poistetaan ja huomenna Ap aloittaa taas sadannen kerran mouruamisensa eläkkeistä.... ja loisista, joita hän joutuu elättämään.... ja elämän kiertokulku jatkuuuuuuuuuuuuuuuuu....

On mulla muitakin spämmäämisen aiheita, esimerkiksi naiset ja se, että loisivat miestensä tukiaisilla ja maksattavat kaikki js sitten ne vemakot pihtaavat ja toinen aihe on prseestä ja kakista spämmääminen ja sitten mä vielä härnään vissuja ja pursuja ja ja joo eläkeläisiä juu.

T. Ap 

Ai niin unohdin mainita, että leikin putinin trollia ja pelottelen mummoja ja mammoja sodalla ja aseilla ja tyttöjen r skaamisesta myös, valitan ihonväristä ja pakkorutsista ja haukun kaikkia, myös villasukkia kutovia dementtisiä...mahoja....ämmiä.

t. Ap

Voi ei minut paljastettiin.  T. Ap ps. Vihaan myös lihavia.