Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi se on naurunaihe jos on työskennellyt koko ikänsä hampurilaisbaarissa?

Vierailija
20.12.2023 |

Olen pian 40 vuotias ja jäin ensimmäiseen kesätyöhöni. Palkka riittää tarpeisiini hyvin, kotini on siisti ja kaunis, olen normaalin näköinen mutta silti aina kumppania etsiessä kaikki lopahtaa siihen kun kerron että olen hampurilaisbaarissa töissä.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee fiilis, että tuo on luovuttanut urahaaveiden suhteen. 

Ite olin työvuoteni päiväkodissa...mulla mitään urahaaveita ollut.

Työt kun hoitaa hyvin, siinä on urahaavetta tarpeeksi!

Vierailija
22/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kadehdittavaa, että joku uskaltaa jäädä sellaiseen työhön, jossa ei juurikaan tarvitse stressata, eikä välitä muiden mielipiteistä. Itsekin työskentelen kaupassa ja saan kuulla paljon naljailua juuri niiltä korkeastikoulutetuilta, jotka meinaavat kuolla stressiin omassa työssään ja saavat hoitaa työasioita iltaa myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee fiilis, että tuo on luovuttanut urahaaveiden suhteen. 

Newsflash: kaikilla ihmisillä ei ole urahaaveita vaan haaveet liittyvät esimerkiksi vapaa-aikaan, harrastuksiin tai ihmissuhteisiin. Tämä on aivan yhtä hyvä vaihtoehto kuin olla uratykki ja mullan alla makaamme lopulta kaikki samassa rivissä.

Toiseksi kannattaisi miettiä sitä miksi jonkun oletettu luovuttaminen niin ärsyttää, projisoiko siinä omia pelkoja ja epävarmuuksia yms. 

Vierailija
24/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaahan tuo on ellet ole noussut esihenkilöksi. Harva haluaa hävetä puolisoaan.

Vierailija
25/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampurilainen on nykyään gurmee ruokaa. Tulisi monelle äitiä ikävä jos purilaispaikat laittais ovensa säppiin. Mutta koska on totuttu että nokan eteen tulee burgeri tai pitsalätty sormia napsauttamalla, niin eivät ihmiset osaa arvostaa sitä että joku sen ruuan on valmistanut.

Kyllä ne heset sun muut on kaukana gurmeesta. Ala-arvoista skeidaa.

Vierailija
26/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kahvilaketjussa töissä ja välillä ihmiset kummastelee, varsinkin tutut jotka tietää että olin koulussa ihan hyvä. Kirjoituksisissa paras tulokseni oli E ja huonoin M, puhun useampaa kieltä. Hain yliopistoon ja pääsinkin, mutta ei se ala tuntunut omalta. Jämähdin opintojen aikaiseen osa-aikatyöhöni. Nyt olen 30v ja on jo asuntolainaa ja muuta mikä hankaloittaisi opintojen jatkamista. 

Vierailija
27/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeaahan tuo on ellet ole noussut esihenkilöksi. Harva haluaa hävetä puolisoaan.

Höpöhöpö!

Itseä kysyttiin varapomoksi työpaikalla. Kiitin kauniisti että ei kiitos. Naisvaltaisella alalla ois ollu puun ja kuoren välissä kertomassa asioita "alaisille", samalla saamassa vitt**ilut ylhäältä ja alhaalta!

Ei kaikki halua olla esihenkilöitä vaikka ois potentiaaliakin olla.

Ja joo, satanen lisää likssaan heh he joopajoo!

Vierailija
28/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ muiden joukossa. Arvostan.

Kenenkään työ ei naurata, paitsi ehkä koomikon. Sen sijaan tapatyöttömät itkettävät.

Vierailija
29/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinan opetus: älä jämähdä siihen kesätyöhön. Aina pitää pyrkiä elämässä eteenpäin! 

Tämä vuosikymmeniä vanha pölyyntynyt näkemys olisi aika päivittää. Miksi ihmeessä pitää koko ajan saavuttaa, saavuttaa ja saavuttaa? Eikö riitä että tekee jotain työtä jolla elättää itsensä? Ketä tuollainen alati kiihtyvässä oravanpyörässä juokseminen palvelee? Niinpä. 

Vierailija
30/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mäkkärissä töissä ja aina tindermätsit katoaa kun kerron työpaikkani 😞 Naisille tuntuu olevan todella tärkeää akateeminen koulutus ja joku toimistovirka.

M37

Vierailija
31/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen hampparipaikan kassalla 8€/h palkalla noloissa vaatteissa säälittää. 

Voi tätä asenneilmapiiriä.

Vierailija
32/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurunaiheita ovat ne jotka arvostelevat toisten normaalia rehellistä työtä. 

Mulle riittäisi työ jolla saan riittävän palkan elämiseen. Tavoitteet ja unelmat on työn ulkopuolella vapaa-ajalla, niitä haluaisin päästä toteuttamaan. 

Vierailija
33/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa elämää alle 10€/h palkalla.

Vierailija
34/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mäkkärissä töissä ja aina tindermätsit katoaa kun kerron työpaikkani 😞 Naisille tuntuu olevan todella tärkeää akateeminen koulutus ja joku toimistovirka.

M37

Valikoit vääränlaisia naisia. Usko tai älä on olemassa naisia joille asialla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
35/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle naljaillaan kun olen lähihoitaja. Mä tykkään omasta työstäni. Maanantaista perjantaihin 7-15, vapaa-aikana ei tarvitse työtä ajatella. Palkka 16 euroa tunnilta. En tiiä mitä sitten pitäisi tehdä että olisi kelvollinen ihminen :D 

Vierailija
36/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Joo, eikö ole naurettavaa!

Ajatteles, jos sä vaikka satsaat henkiseen hyväänoloon etkä materian keräämiseen, nautit luonnosta ja ulkoilusta, fillaroinnista, hiihtämisestä...että tavaran kerääminen ei ole mun juttu...Aloita luettelo siitä päästä, lopussa sanot että MUN arvot ovat hitaassa elämässä hyvässä olossa ym. sitten laitat että senvuoksi mäkki sopii mulle duunipaikaksi! Kokeileppa!

Vierailija
37/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kadehdittavaa, että joku uskaltaa jäädä sellaiseen työhön, jossa ei juurikaan tarvitse stressata, eikä välitä muiden mielipiteistä. Itsekin työskentelen kaupassa ja saan kuulla paljon naljailua juuri niiltä korkeastikoulutetuilta, jotka meinaavat kuolla stressiin omassa työssään ja saavat hoitaa työasioita iltaa myöten.

Tämä!! Itselläni on ihan liikaa tuttuja, jotka itkevät ja narisevat 24/7 työkuormaa ja osalla on ollut jo pidempi saikku burn outin takia. Tämä kaikki vain siksi, että yhteiskunta alleviivaa sitä että pitää olla kuormittavassa työssä, josta pakostakin jää jossain vaiheessa sairauslomalle.

Kyllä ne rohkeimmat tyypit tekevät työelämässä omannäköisiään valintoja, vaikka sitten niin että töissä ollaan "vain töissä" ja muutakin elämää on.

Vierailija
38/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä hampparipaikassa teinien kanssa töissä ja seläntakana nauretaan. "Pakko jaksaa opiskella ettei jäädä tänne loppuiäksi kuten tuo gubbe". 

Vierailija
39/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle naljaillaan kun olen lähihoitaja. Mä tykkään omasta työstäni. Maanantaista perjantaihin 7-15, vapaa-aikana ei tarvitse työtä ajatella. Palkka 16 euroa tunnilta. En tiiä mitä sitten pitäisi tehdä että olisi kelvollinen ihminen :D 

Ihmisillä on aika vääristynyt kuva myös lähihoitajan työstä tai ylipäätään hoitotyöstä ja naljailu nyt yleensä kertoo naljailijan omista kipupisteistä ja epävarmuuksista. Pisteet sulle, olet selkeästi tehnyt fiksun valinnan ammatin suhteen.

Vierailija
40/134 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset käsi sydämmelle: seurustelisitko yli 30 vuotiaana miehen kanssa joka hampparipaikassa töissä?