Mitä teette vappuna? Onko sulla ylioppilaslakkia?
Kommentit (9)
En tiedä, mitä teen vappuna. Ylioppilaslakkini olen hukannut jo aikoja sitten, ja olen muutenkin pitänyt sitä vappuna vain kerran (pakotettuna).
pata p atakin maksaa jo 3 e paketti ja se menisi heti keittiön kaappien siivoamaiseen ja hellaan. sillä saa jo 3 olutta!
Uskon, että wappuna useimmat naiset teeskentelevät teekkarilakkisille DI-miehille orgasmeja vain päästäkseen isojen tulojen miehen lapsen äidiksi
Suomessa kun pelkillä tuilla elä - varsin rikasta elämää
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että wappuna useimmat naiset teeskentelevät teekkarilakkisille DI-miehille orgasmeja vain päästäkseen isojen tulojen miehen lapsen äidiksi
Niin on
Iso ja sykkivä siemenruisku
Geneettinen läpilurto
Ylioppilaslakkia pidin kerran, sinä päivänä kun sen aikoinaan sain. En vietä vappua, se on vastenmielinen juhla. Meteliä, humalaisia, tungosta. Minulla on mahdollisuus olla vappuna yksin kotona, ihanaa. Syön hyvin, katson leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjennä lentopallo, kastele lakki, laita hattu lentopallon päälle, pumppaa lentopallo täyteen.
Tällä metodilla kasvatan yleensä hattuja.
T.isopää DI
Vappu on ihan normaali päivä, ei vietetä mitenkään. Yo-lakitkin meni yhdessä muutossa hukkaan jo vuosia sitten, joten ei ole niitäkään tarvetta ulkoiluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi virolaiselle raksaäijälle ei tarvitse teeskennellä. Ja tienaa hyvin tehden pitkiä työpäiviä.
meen ruokajonoon se on kai auki vappunakin, olihan tuo pääsiäisenäkin perjantaina auki !