Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, jolla ei ole yhtään tatuointia?

Vierailija
19.12.2023 |

Otsikko. 

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä tämäntyyppisistä muoti-ilmiöistä. Muutenkin terveys on minulle tärkeää. Tatuoidut ihmiset näyttävät sairailta. Jotain myrkkyähän ne värit ovat sisältäneet ja varmasti niitä ei koskaan täysin myrkyttömiksi saadakaan. Punajuurella ja mustikalla tehdyt kuvat eivät ehkä kauan kestäisi?

Älykkyydellä ja tatuoinneilla ei ole tekemistä keskenään. Tatuoimattomuus on itsensä hyväksymistä sellaisena kuin on. Se on mielenrauhaa.

Vierailija
142/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa on hyvä, että mielenvikaiset tatuoivat itsensä, jotta heihin ei normaalit ihmiset hatkahda. Ovat oma-aloitteisesti merkinneet itsenä epäkuranteiksi ja kyvyttömiksi ihmisiksi yhteiskuntaan ja ihmissuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, hyvin rohkea on hän.

Vierailija
144/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan se tyypillisin naistyyppi edelleen, itsekin sellainen. Mutta en ajattele oikeastaan mitään siitä onko jollakulla tatuointeja vai ei. Joskus näkee todella hienojakin tatuointeja joihin on todelläkin käytetty aikaa ja niitä on mietitty ja tehty hieno kokonaisuus, mutta näitä mustia liemoja sikin sokin en kyllä itse arvosta. Mutta ehkä sitten teettäjälleen tärkeitä. Jos on otettu ainoastaan jonkun trendin takia, niin se on ihan omaa tyhmyyttä muttei sekään ole minun asiani.

Vierailija
145/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välitä tämäntyyppisistä muoti-ilmiöistä. Muutenkin terveys on minulle tärkeää. Tatuoidut ihmiset näyttävät sairailta. Jotain myrkkyähän ne värit ovat sisältäneet ja varmasti niitä ei koskaan täysin myrkyttömiksi saadakaan. Punajuurella ja mustikalla tehdyt kuvat eivät ehkä kauan kestäisi?

Älykkyydellä ja tatuoinneilla ei ole tekemistä keskenään. Tatuoimattomuus on itsensä hyväksymistä sellaisena kuin on. Se on mielenrauhaa.

Vodkaa ja mustaksi palanutta puuta sekaisin, niin sitä vois sanoa aika myrkyttömäksi musteeksi. Eog-steriloitu neula on toki sitten vähän myrkkyä

Vierailija
146/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kysytään ajatuksia naisesta ja hänen tyylistään. Miesten valinnat herättää paljon vähemmän kiinnostusta

Vierailija
147/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ajattele yhtään mitään. 

Vierailija
148/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on samanlainen kuin minä, minultakaan ei löydy tatuointeja.

Vierailija
149/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin, hyvin rohkea on hän.

Mitä rohkeaa tuossa on? Minulla ei ole tatuointeja, mutten silti tunne itseäni mitenkään rohkeaksi. Tatuoinnin ottaminen ei vaan kiinnosta, siinä kaikki. En myöskään meikkaa samasta syystä.

Vierailija
150/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää plussaa ja positiivista.

Vierailija
151/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän Cadillacissakaan ole puskuritarroja ;) ne menee toisenlaisiin autoihin

Vierailija
152/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimenomaan naiset eikä ihmiset yleensä?🤔

Mutta vastaus kysymykseen: Modernin maailman erikoisuus. Vaikka globaalissa maailmassa tatuoinnista puhdas iho on automaattinen oletus, modernissa länsimaisessa yhteiskunnassa tatuoinnit oli ennenvanhaan erikoisuuden tavoittelijoiden juttu. Nykyään on yleistä, että useimmilla on edes yksi leima joko näkyvästi tai sitten piilossa, mutta silti kuitenkin yleistä. Ja sen yleisyyden vuoksi kokonaan tatuoinnista puhdas iho on modernin maailman erikoisuus joka on sinänsä nurinkurista, koska tatuoinnithan on keho muokkausta keinotekoisesti ja keinotekoisuus oletusarvoisesti erikoisuus

T:N24 ilman tatuointia

Vierailija
153/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki tatuoidut naistutut on lähihoitajia. Lähipiirini akateemisilla ja joillakin toisen asteen tutkinnon suorittaneilla ei ole tatuointeja. Itselläni on 4 toisen asteen tutkintoa, 0 tatuointia. Ilmaisen persoonaani mieluummin vaihdettavilla asusteilla kuin ikuisella leimalla.

Nyt oli kyllä niin juntti kommentti, että paljastit oikean minäsi, joka taitaa olla nimenomaan elämänkoululainen. Nyt suihkuun ja töihin sieltä koneen äärestä nyhvertämästä ja trollaamasta.

Juntti kommentti? Faktaa. Eikä tämä ole mikään lähihoitajia mollaava juttu, arvostan hoitotyötä tekeviä. Todennäköisesti kyllästyisin mihin tahansa tatuointiin ja olen iloinen etten nuorenakaan mennyt ottamaan. Erotun mieluummin tatuoimattomuudella.

Vierailija
154/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä.

Vierailija
155/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu nainen on kuin punalaputettu eltaantunut jauhelihapaketti venäläisen kaupan tiskillä.

🤣

Vierailija
156/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä. Laatunainen. Oman arvonsa tunteva. Ei massan mukana kulkija. 

bingo!

Vierailija
157/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä hissukka, tuskin kovin seksuaalinen.

Vierailija
158/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilja, tykkään.

Vierailija
159/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaalista vaimoainesta. Kuvottaa ajatellakin lasteni äidillä ol

Vierailija
160/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tatuointeja, puolisollani ei ole tatuointeja ja aikuisilla lapsillamme ei ole tatuointeja. Olemme ateisteja eli ei johdu mihinkään lahkoon kuulumisestakaan. :D

Tatuoinnit eivät vain ole mitään tavoiteltavaa. Äärimmäisen turhaa rahan tuhlausta. Meillä kaikki ylimääräinen raha menee aina matkusteluun. Se on perheen yhteinen harrastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän