Mitä ajattelet naisesta, jolla ei ole yhtään tatuointia?
Kommentit (206)
Ei ole tatuointeja, mikä kertoo ainoastaan omasta esteettisestä maustani ja hieman päättämättömyydestä ja neulapelosta.
Joillakin on upeita tatuointeja, ja vaikkei itselläni ole eikä tule, niin joskus pidän kauniina. Ihmettelen miksi näistä keskustellaan niin mustavalkoisesti joko/tai: kauniit ja sopivat tatuoinnit on kauniita, rumat tatuoinnit rumia. Tatuointien määrä ei kerro juuri mitään, laatu kylläkin jotain. Miehillä yhtälailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ei ole minullakaan mutta suurimmalla osalla ikäisilläni kavereilla on ja ollut myös exillä.
En ole halunnut koskaan ottaa, olen saattanut kyllä harkita jotain itselleni tärkeää tekstiä mutta ymmärtänyt, etten sellaista todellisuussa halua kun kuitenkin pysyy siinä aina. Olen myös todella tarkka tietyissä asioissa, niin harmittaisi jos en pitäisi siitä henkilökohtaisesti.
En kuitenkaan ole koskaan ymmärtänyt, että miten tatuoinnin ottaminen tai ottamatta jättäminen kertoo älykkyydestä. Joillekin se on vain yksi osa ilmaista luovuutta. Toiset ovat tuossakin laumassa kulkijoita, jokaisella jotakin ja omat syynsä.
Mutta kuten lienet itsekkin huomannut mitä älykkäämpi ihminen sitä vähemmän tatskoja. Ns. älykkäillä ei ole ollenkaan. Jos oikein muistan niin Mensaa ei tatskoilla edes pääse kun vähentävät 35 pistettä jokaises
Et taida juuri älykköjä tuntea. Tai ymmärtää, että sinulle ei kaikkea näytetä. /tatuoimaton älykkö jolla huippuälykkäitä tatuoituja tuttuja
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki tatuoidut naistutut on lähihoitajia. Lähipiirini akateemisilla ja joillakin toisen asteen tutkinnon suorittaneilla ei ole tatuointeja. Itselläni on 4 toisen asteen tutkintoa, 0 tatuointia. Ilmaisen persoonaani mieluummin vaihdettavilla asusteilla kuin ikuisella leimalla.
Huomaa, ettei tilasto-otantojen ymmärtäminen sisälly opintoihin.
Täällä tuntuu kaikilla menevän nyt tunteisiin. En ymmärrä miksi... Se ottaako tatuointeja vai ei on jokaisen oma asia.
Itselläni on tatuoitu vasen käsi, vasen jalka ja oikea käsi ja ranne. Itselleni tatuoinnit on hyvin naisellisia, eläin/ luonto teemaisia, kuin koruja, muita koruja en käytäkään. Isoja värikkäitä kokonaisuuksia, jotka ovat auttaneet hyväksymään omaa kehoani. Kaikki tatuointini on tehnyt sama tatuointi artisti jolloin kaikki tatuoinnit ovat samaa tyyliä eri aiheistaan huolimatta luoden näin kokonaisuuden, joka ei näytä sekavalta. Tatuoinnit olen hankkinut ihan itseni vuoksi.
Vaikka olen itse aika tatuoitu ei se tarkoita, että tykkäisin kaikkien tatuoinneista. Mielestäni monella ihmisellä on hirveän rumia tatuointeja, jotka on otettu vain koska halutaan olla osa laumaa.
Onpas fiksu ja kaunis nainen, eikä varmaan mikään Vauvapalstalle kirjoittaja,
Vierailija kirjoitti:
No minulla ei ole tatuointia eikä tule, mutta huvittaa kun tatuoidut aina raivostuu kun uskaltaa sanoa ääneen kun ne oikein leuhkoina esittelee niitä kuviaan, että minäpä tykkään kun ei ole mitään "leimoja" ja on puhdas iho. Sitä raivon määrää! Enkä ole koskaan kenenkään tatuointia arvostellut, se on henkilökohtainen asia eikä minua liikuta toisten tatuoinnit.
No aika hassua kyllä raivostua tuollaisesta, itse toteaisin vaan että okei. Mutta onhan tuo vähän tökeröä käytöstä sanoa noin, jos vaikka kaveri esittelee innoissaan uutta tatuointiaan. Sama kuin joku puhuisi innoissaan pienestä lapsestaan ja vastaisit vain tokaisemalla, että minäpä tykkään kun ei ole mitään per sehedelmiä ja on puhdas koti. Saahan niin sanoa, mutta et voi yllättyä jos tuo ärsyttää.
Nainen jolla ei ole tatuointeja on puhdas, siten minä ajattelen.
Minä en ajattele mitään, minulle on ihan sama onko ihmisellä tatuointeja vai ei. Joskus kyllä katson jos todella kaunis tatuointi vähän pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti oksettava ajattelutapa. Millä lailla puhdas? Moraalisesti, henkisesti, vai kenties fyysisesti?
Mä olen it-firmassa töissä. Liki kaikilla naiskollegoilla on joku tatuointi. Sanoisin, että meillä on melkein harvinaisempaa, jos ei ole jotakin kuvaa. Suurimmalla osalla ne on pieniä ja peitossa ja jos ei olisi joskus jotain sauna/palju-illanviettoja ollut, niin olisi tatuoinnit jääneet näkemättä, kun monella ne ovat kyljessä, reidessä tai jossain muussa paikassa, joka on liki aina vaatteiden alla peitossa.
Jotkut kun pitää tatuoituja ihmisiä jotenkin tyhminä, niin mietin vaan, että jos pidätte jotain tyyppiä tosi särmänä ja fiksuna, kun ette tiiä että sillä on tatuointi, niin miten reagoitte, jos joskus käykin ilmi, että sillä ihmisellä on tatuointi? Esim. meidän firman nohevimmalla data-insinöörillä on tatuointi, joka näkyy vain jos hänellä bikinit päällään.
En ymmärrä ihmisten jakamista tatuoituihin ja tatuoimattomiin. Nykypäivänä se kertoo ihmisestä loppujen lopuksi hyvin vähän. Kyse on estetiikasta, joka miellyttää toisia, ja toisia taas ei.
Mutta se kertoo ihmisestä paljon enemmän, millaisia tatuointeja hänellä on. Tässä asiassa pätee totuus "ei se määrä, vaan se laatu". Onko kantajalla ajatuksella valittuja ja taidolla tehtyjä kuvia? Vai onko hänellä huonosti toteutettuja töherryksiä, kaverin kännissä tekemiä harjoitelmia, vankilatatuointeja, aikansa suurimpia kliseitä, tatuointeja jollaisen ottivat yhteen aikaan kaikki, tai onko hänellä kirjoitusvirheitä vilisevä ulkomaankielinen teksti?
Myös se voi olla fiksuuden merkki, jos henkilö jättää tatuoinnit ottamatta siksi ettei asia tunnu omalta, tai jos on epävarma siitä, millaisen kuvan ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Heh, minä olen ainakin ollut ihan hutsu :D. Että onnee vaan kun näin perusteellisella logiikalla luovit elämässä!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen it-firmassa töissä. Liki kaikilla naiskollegoilla on joku tatuointi. Sanoisin, että meillä on melkein harvinaisempaa, jos ei ole jotakin kuvaa. Suurimmalla osalla ne on pieniä ja peitossa ja jos ei olisi joskus jotain sauna/palju-illanviettoja ollut, niin olisi tatuoinnit jääneet näkemättä, kun monella ne ovat kyljessä, reidessä tai jossain muussa paikassa, joka on liki aina vaatteiden alla peitossa.
Jotkut kun pitää tatuoituja ihmisiä jotenkin tyhminä, niin mietin vaan, että jos pidätte jotain tyyppiä tosi särmänä ja fiksuna, kun ette tiiä että sillä on tatuointi, niin miten reagoitte, jos joskus käykin ilmi, että sillä ihmisellä on tatuointi? Esim. meidän firman nohevimmalla data-insinöörillä on tatuointi, joka näkyy vain jos hänellä bikinit päällään.
Millainen äijä keikistelee jossain bikineissä ja missä olet sen nähnyt biksuissa? Tuossa vaiheessa se tatuointi lienee pienempi murhe jos äijä on niin sekaisin että vetelee joku monokini päällä pikkujouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ei ole minullakaan mutta suurimmalla osalla ikäisilläni kavereilla on ja ollut myös exillä.
En ole halunnut koskaan ottaa, olen saattanut kyllä harkita jotain itselleni tärkeää tekstiä mutta ymmärtänyt, etten sellaista todellisuussa halua kun kuitenkin pysyy siinä aina. Olen myös todella tarkka tietyissä asioissa, niin harmittaisi jos en pitäisi siitä henkilökohtaisesti.
En kuitenkaan ole koskaan ymmärtänyt, että miten tatuoinnin ottaminen tai ottamatta jättäminen kertoo älykkyydestä. Joillekin se on vain yksi osa ilmaista luovuutta. Toiset ovat tuossakin laumassa kulkijoita, jokaisella jotakin ja omat syynsä.
Mutta kuten lienet itsekkin huomannut mitä älykkäämpi ihminen sitä vähemmän tatskoja. Ns. älykkäillä ei ole ollenkaan. Jos oikein muistan niin Mensaa ei tatskoilla edes pääse kun vähentävät 35 pistettä jokaises
Itsekin olen huomannut, että oikeinkirjoituksesi ei anna kuvaa huippuälykkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on noheva? Typerä?
Pakko varmaan hankkia se yksi tatuointi ja johonkin näkyvään paikkaan. Yhteenkään palstamieheen en haluaisi vahingossakaan tutustua enkä, hyvänen aika, olla mitään materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Pakko varmaan hankkia se yksi tatuointi ja johonkin näkyvään paikkaan. Yhteenkään palstamieheen en haluaisi vahingossakaan tutustua enkä, hyvänen aika, olla mitään materiaalia.
Tämä.
Onpa kiva kuulla, että näillä meriiteillä (ei tatuointia) olen harvinaislaatuinen, fiksu, tervejärkinen, pantava ja suoranaista vaimomateriaalia. Kyllä itsetunto nyt nousi kohisten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen äijä keikistelee jossain bikineissä ja missä olet sen nähnyt biksuissa
Mistä päättelet kyseisen henkilön olevan mies?
Mutta kuten lienet itsekkin huomannut mitä älykkäämpi ihminen sitä vähemmän tatskoja. Ns. älykkäillä ei ole ollenkaan. Jos oikein muistan niin Mensaa ei tatskoilla edes pääse kun vähentävät 35 pistettä jokaisesta.