Mitä ajattelet naisesta, jolla ei ole yhtään tatuointia?
Kommentit (206)
En mitään, ei kuulu mulle. Jokaisen oma asia, ottaako tatuointeja vai ei. Jotkut tatuoinnit ovat todella kauniita, kuin taideteoksia.
Sellanen nainen on nynny. Pukeutuu varmaan kun kirkkoon menisi. Ei varmaan meikkaakaan, eikä muutenkaan välitä ulkonäöstään. Ikä 65+?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tatuointeja, puolisollani ei ole tatuointeja ja aikuisilla lapsillamme ei ole tatuointeja. Olemme ateisteja eli ei johdu mihinkään lahkoon kuulumisestakaan. :D
Tatuoinnit eivät vain ole mitään tavoiteltavaa. Äärimmäisen turhaa rahan tuhlausta. Meillä kaikki ylimääräinen raha menee aina matkusteluun. Se on perheen yhteinen harrastus.
Turha riippunee perspektiivistä. Joku vois pitää loppuelämän kestävää investointia vähemmän turhana, kuin matkustelua, joka on hetkessä ohi
Vierailija kirjoitti:
Sellanen nainen on nynny. Pukeutuu varmaan kun kirkkoon menisi. Ei varmaan meikkaakaan, eikä muutenkaan välitä ulkonäöstään. Ikä 65+?
Heh heh, johonkin läskitatuoituun siiderivalaaseen osui ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaikkea tuota. Minun "tatuointini" ovat ihosairauden aiheuttamia, joten ei ole tarvetta hankkia niitä tatuoijalta eikä esitellä muille. Mutta vaikka olisin terveihoinen, en tatuointeja hankkisi, koska ne eivät kiinnosta minua.
Onneksi nykyään nuorilla ihmisillä on yhä vähemmän hinkua ottaa tatuointeja. Se on keski-ikäisten mammojen juttu.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan oikein ymmärtänyt mitä kapinaa on piirrellä kuvioita omaan ihoon. Ei se muuta ihmisen sisintä mihinkään suuntaan. Eri asia jos haluaa näyttää kuuluvansa johonkin tiettyyn ryhmään.
Jo vuosituhannen vaihteessa oli nähtävissä että on kyse muoti- ilmiöstä ja pian herätät huomiota olemalla leimaton. No, sekään ei ole itselle ollut mikään juttu koska minulla ei ole ollut tarvetta erottua yksilönä.
Samaa WT-ihanuuden palvomista, mitä on joku seinien töhriminen spray-maalillakin.
Jos naisella (tai miehellä) ei ole tatuointeja, hänestä saa sen käsityksen, että hän on fiksu ja arvostaa itseään.
Joillakin voi olla pieni tatuointi jossakin piilossa, jolloin hän on itsekin ollut kiikun kaakun, että onko hyvä idea ottaa tatuointia ja tehnyt tällaisen kompromissin.
Vierailija kirjoitti:
No minulla ei ole tatuointia eikä tule, mutta huvittaa kun tatuoidut aina raivostuu kun uskaltaa sanoa ääneen kun ne oikein leuhkoina esittelee niitä kuviaan, että minäpä tykkään kun ei ole mitään "leimoja" ja on puhdas iho. Sitä raivon määrää! Enkä ole koskaan kenenkään tatuointia arvostellut, se on henkilökohtainen asia eikä minua liikuta toisten tatuoinnit.
Totta.
Niin totaalisen persoonatonta, tylsää ja vaikka ja mitä, on tatuoidun mielestä olla ottamatta yhtään.
Sitä ei ikään kuin saisi sanoa että itse tykkää omasta ihosta sellaisenaan, että ei ole tarvetta hankkia niitä.
Ei oo tarvetta todistaa mitään.
Ihan niinkun ihmiset yrittäisi todistaa itsestään jotain toisille ottamalla pysyvää mustetta kehoon.
Eikö niitä häiritse yhtään että sitä ei voi pestä pois ikinä 😅😅😅
T. Ei tatuointeja, kolmekymppinen nainen
Itse en yleensä törmää kuin somessa tatuoituihin ihmisiin ja he eivät koskaan anna fiksua kuvaa itsestään. Naiset ovat yksinkertaisesti tyhmiä ja miehet leikkivät jengirikollista.
mulla ei ole tatuointeja eikä tule koskaan olemaankaan, mutta ihailen kyllä sitä, että jotkut on niin itsevarmoja siitä että pystyvät ottamaan jonkun kuvan jota eivät tule varmasti tule katumaan jälkeenpäin. Itse en osaisi tehdä sellaista päätöstä. Enkä kyllä tykkäisi kuvasta ihollani. Muuten olen taiteellinen ihminen ja taiteesta rakastamista voi myös ilmaista eri tavoin.
Sellainen on täydellinen tyllerö! Vielä jos olisi hyvin rintava ja kiltti, niin vielä parempi!
Osaa käyttää omaa päätään eikä mene mukaan mihinkään muotihömpötyksiin. Parasta naisainesta!
En mitään, ei mullakaan ole tatuointeja.
Minulla ei ole yhtään tatuointia. En ole ikinä sellaisista edes haaveillut. Toisten tatuoinnit ei mua haittaa, ellei ole joku häiritsevällä tavalla läpeensä mustattu tyyliin Temppareiden Jyrke, ehkä naisista Veronica Verhollakin on hitusen liikaa. Peitettävissä olevat tatuoinnit on ihan jees, jotkut tosi kauniitakin.
Itse en haluaisi. Mulla on ihosairaus, joten ihoni ei välttämättä tatskaa edes kestäisi, ja tuskin ainakaan mua kaunistaisi millään tapaa.
Aina plussaa. En tykkää tatuoinneista naisissa. Suosin puhdasta ja koskematonta ihoa.
Ajattelen että hän ei kuulu mihinkään jengiin eikä ole ollut linnassa.
Karmeimpia tatuointeja on kookkaat oman lapset kuvat.