Mitä ajattelet naisesta, jolla ei ole yhtään tatuointia?
Kommentit (206)
Ei trash. Vuosikymmeniä sitten arvostin tatuoinnin omaavia, nykyään se on vaan hölmön merkkil.Aiemmin he olivat kapinallisia.
En mitään, ei minullakaan ole tatuointeja.
Fiksu on. Ja vaimomatskuu tosiaan.
Arvostan, koska omasta mielestäni tatuoinnit ovat rumia ja jonkinlainen laumailmiö.
No enpä mitään, ei oo mullakaan. Sukulaisillani useampi ne on joku kannanotto tai mielenilmaus, tunnetilaa kuvaava. Vähän kuin taulu, mut omassa ihossa, noh kukin tyylillään.
Vaimomatskua. Missä voitaisiin tutustua?
Todennäköisesti fiksu, korkeakoulutettu.
En mitään. Ei ole minullakaan mutta suurimmalla osalla ikäisilläni kavereilla on ja ollut myös exillä.
En ole halunnut koskaan ottaa, olen saattanut kyllä harkita jotain itselleni tärkeää tekstiä mutta ymmärtänyt, etten sellaista todellisuussa halua kun kuitenkin pysyy siinä aina. Olen myös todella tarkka tietyissä asioissa, niin harmittaisi jos en pitäisi siitä henkilökohtaisesti.
En kuitenkaan ole koskaan ymmärtänyt, että miten tatuoinnin ottaminen tai ottamatta jättäminen kertoo älykkyydestä. Joillekin se on vain yksi osa ilmaista luovuutta. Toiset ovat tuossakin laumassa kulkijoita, jokaisella jotakin ja omat syynsä.
Fiksu, itsekin olen sellainen.