Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, jolla ei ole yhtään tatuointia?

Vierailija
19.12.2023 |

Otsikko. 

Kommentit (206)

Vierailija
101/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tosi tylsä luonne. ei yhtään räväkkä rajoja rikkova persoona. 

Minulla ei ole yhtään tatuointia. En kiellä olevani tylsä, niin ex-mieskin sanoi. Hän olikin väkivaltainen ja kertoi tykkäävänsä vaarallisista naisista. Nykyinen mieheni arvostaa vakauttani ja rauhallisuuttani enemmän kuin mitään, on itsekin sellainen. Ollaan yhdessä tylsiä ja onnellisia.

Vierailija
102/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole narkkarihuora vankilasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoimaton nainen: itsekäs, pinnallinen huonon itsetunnon omaava, yrittää nostaa itseänsä. Totaalinen turnoff!!

Sinä joka olet tatuoitu: ARVOSTAN! Vaimo matskuu. Herätät kiinnostuksen!

Vierailija
104/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkarihuora vankilasta. 

Vierailija
105/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoimaton nainen: itsekäs, pinnallinen huonon itsetunnon omaava, yrittää nostaa itseänsä. Totaalinen turnoff!!

Sinä joka olet tatuoitu: ARVOSTAN! Vaimo matskuu. Herätät kiinnostuksen!

Tatuoidulla taisi mennä tunteisiin.

Vierailija
106/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoimattomalla meni vissiin tunteisiin. 

Vierailija
107/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei ole tatuointia eikä tule, mutta huvittaa kun tatuoidut aina raivostuu kun uskaltaa sanoa ääneen kun ne oikein leuhkoina esittelee niitä kuviaan, että minäpä tykkään kun ei ole mitään "leimoja" ja on puhdas iho. Sitä raivon määrää! Enkä ole koskaan kenenkään tatuointia arvostellut, se on henkilökohtainen asia eikä minua liikuta toisten tatuoinnit. 

Vierailija
108/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu nainen: itsekäs, pinnallinen huonon itsetunnon omaava, yrittää piirrustuksilla nostaa itseänsä. Totaalinen turnoff!!

Sinä joka et ole sotkenut: ARVOSTAN! Vaimo matskuu. Herätät kiinnostuksen!

TÄMÄ!! 

Vierailija
109/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Would you put a bumper sticker on a Ferrari?"

Vierailija
110/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hienoa että on vielä yksilöitä, jotka eivät mene massan mukana. Erityisesti nuori iho on kaunis sellaisenaan. Pohkeissa tatuoinnit muistuttavat lähinnä suonikohjuja.

Vierailija
111/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen. Ehkä tyylikäskin myös. 

Yleensä tatuoidut ovat sellaisia jotka pukeutuvat normaaliin tavisvaatteisiin tai sitten alakulttuuri tyylillä. Tatuimattomat taas ovat joko tavallisia tavisvaatteilla tai sitten joko modernin tai klassisen tyylikkäitä

T:tavis ilman tatuointeja

Ei tatuoimaton ole tavallinen. Tatuoitu on tavallinen, joka menee massan mukana.

Vierailija
112/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ajattelen että se on naisen oma asia. Sattuneesta syystä tällä hetkellä ajattelen naista jolla sattuu olemaan tatuointeja.

Vierailija
113/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki tatuoidut naistutut on lähihoitajia. Lähipiirini akateemisilla ja joillakin toisen asteen tutkinnon suorittaneilla ei ole tatuointeja. Itselläni on 4 toisen asteen tutkintoa, 0 tatuointia. Ilmaisen persoonaani mieluummin vaihdettavilla asusteilla kuin ikuisella leimalla.

Vierailija
114/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!

Ensimmäinen tatuinti otetaan aina linnassa.

Vierailija
115/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla ei ole tatuointia eikä tule, mutta huvittaa kun tatuoidut aina raivostuu kun uskaltaa sanoa ääneen kun ne oikein leuhkoina esittelee niitä kuviaan, että minäpä tykkään kun ei ole mitään "leimoja" ja on puhdas iho. Sitä raivon määrää! Enkä ole koskaan kenenkään tatuointia arvostellut, se on henkilökohtainen asia eikä minua liikuta toisten tatuoinnit. 

Minulle ei kukaan ole onneksi raivostunut, mutta joudun kyllä selittelemään tatuoimattomuuttani aina välillä. Syyksi epäillään mm. sitä, että haluan miellyttää miehiä tai sitä, että olisin jotenkin neulakammoinen tai kipuherkkä (en ole). En vain pidä tatuoinneista ja sellaisia nähdessäni olen aina kiitollinen, etten ole itseeni sellaista laittanut. Olen varmaan monen mielestä tylsä, olen pian viisikymppinen keskiluokkainen nainen. Mulla on kaksi AMK-koulutusta ja ammattitutkinto (eläintenkouluttaja). Harrastan kuntosalilla käyntiä. Päihteitä käytän kyllä. 

Vierailija
116/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen harvinaisuus. Järkevä ja harkitseva luonne, vähemmän taipumusta impulsiivisuuteen ja nopeaan elämänstrategiaan. Pienempi riski, että on vakavaa traumataustaa.

Ironista on nykyään se, että erottautumista haluavat tatuoidut ovat jo massaa ja tatuoimaton alkaa olla se erikoisuus.

Vierailija
117/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun täällä miehet haukkuvat naisia, joilla on tatskoja. Samaan aikaan mm instassa miehet kuolaavat tatuoitujen ja huulitäytettyjen naisten perään. Ja näillä naisilla on jopa tuhansia tykkäyksiä eli ei mitkään pienet määrät miehiä kuolaa heidän peräänsä. T. Tatuoimaton nainen 

Normaali nainen ja tatuoitu jakorasia ovat eri asioita. Ainahan sitä huorasta voi fantasioida, mutta harva mies sitä tatskaa haluaa omalle vaimolle.

Vierailija
118/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki tatuoidut naistutut on lähihoitajia. Lähipiirini akateemisilla ja joillakin toisen asteen tutkinnon suorittaneilla ei ole tatuointeja. Itselläni on 4 toisen asteen tutkintoa, 0 tatuointia. Ilmaisen persoonaani mieluummin vaihdettavilla asusteilla kuin ikuisella leimalla.

Nyt oli kyllä niin juntti kommentti, että paljastit oikean minäsi, joka taitaa olla nimenomaan elämänkoululainen. Nyt suihkuun ja töihin sieltä koneen äärestä nyhvertämästä ja trollaamasta.

Vierailija
119/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoimattomana naisena huvittaa nämä kommentit, en oikein tiedä mitä niistä pitäisi ajatella. En ole korkeakoulutettu, vain lukion suorittanut, ja taustalla on myös mielialaongelmia :D Ei tatuoinnit ole aina mikään tae elämänkalluudesta ja/tai mt-ongelmista. En koe olevani "vaimomatskua", enkä haluakaan olla, jos ihon puhtoisuuteni on jokin kriteeri sille. Hyi!

Vierailija
120/206 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole mikään "koviksen" merkki ainakaan, tunnen kaks tosi herkkää, arkaa ihmistä joilla tatuointeja enemmän kuin tarvis. Tylsähköjäkin ovat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi