Mitä ajattelet naisesta, jolla ei ole yhtään tatuointia?
Kommentit (206)
Normaali, hyvä. Todennäköisesti älykkäämpi. Mieleltään vakaampi.
Epänormaali, huono. Todennäköisesti tyhmempi. Mieleltään epävakaa.
Tatuoimaton nainen on kansallisaarre. Tervejärkisyyden monumentti ja hyvää vaimoainesta, koska muutenkin todennäköisesti järjissään.
Jotain on vialla jos ei oo leimaa. Otin ekan tatskan 16-vuotiaana, kun vihdoin sain äidiltä luvan. Vieläkin se skorppari nilkassa. Kun täytin 18 niin enääpä ei äiti voinut sanoa mitään ja otinkin kunnolla inkkiä hihaan. Ensi vuonna kun saan säästettyä niin jatkan full slav tatskaa tuonne selän puolelle. Tulee sellainen tatska mitä muilla ei varmasti ole. Miehetkin tykänneet mun tatskoista ja tietysti itelle ne on rakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Jotain on vialla jos ei oo leimaa. Otin ekan tatskan 16-vuotiaana, kun vihdoin sain äidiltä luvan. Vieläkin se skorppari nilkassa. Kun täytin 18 niin enääpä ei äiti voinut sanoa mitään ja otinkin kunnolla inkkiä hihaan. Ensi vuonna kun saan säästettyä niin jatkan full slav tatskaa tuonne selän puolelle. Tulee sellainen tatska mitä muilla ei varmasti ole. Miehetkin tykänneet mun tatskoista ja tietysti itelle ne on rakkaita.
En väitä, että olet lähiölapsi, mutta tatuoinneillasi haluat luoda mielikuvan, että olet.
Tatuoituja saa haukkua miten lystää mutta kun tatoimattomia sanoo tylsiksi ja kynnysmatoiksi nii johan älähtävät 😂 hankkikaa edes itseluottamus.
En tiedä pitäisikö siitä jotain ajatella. Normaalitila ihmiselle.
Tatuoitu nainen on kuin punalaputettu eltaantunut jauhelihapaketti venäläisen kaupan tiskillä.
En mitään kuten en niistäkään joilla on. Miksi pitäisi ajatella ? Minulla on oma elämä ja keskityn siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väitä, että olet lähiölapsi, mutta tatuoinneillasi haluat luoda mielikuvan, että olet.
En väitä että olet idiootti, mutta kommenttisi kertoo että olet.
Tatuoimaton nainen on kuin punalaputettu eltaantunut jauhelihapaketti venäläisen kaupan tiskillä.
Järkevä. Laatunainen. Oman arvonsa tunteva. Ei massan mukana kulkija.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimaton nainen on kuin punalaputettu eltaantunut jauhelihapaketti venäläisen kaupan tiskillä.
Tatuoitu* nainen. Sori, korjasin vain.
Minulla ei ole tatuointia. En halua. N28
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tatuointia. En halua. N28
Kiitos, että kaltaisiasi vielä löytyy. Ihosi on kaunis luonnollisessa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimaton* nainen. Sori, korjasin vain.
Kiitos!
Typerä. Laaduton nainen. Ei ymmärrä arvoaan. Massan mukana kulkija.
Mitä ajattelen ihmisestä jolla ei ole karhu-pipoa? No enpä oikeastaan mitään.
🇺🇦🇮🇱
Ne tatskat on ihan hirveitä kun alkaa vähän ikää tulemaan
Näyttää sitten tosi kivalta. 🤮